Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ja mitä "varastat" työpaikaltasi/työnantajaltasi?

Vierailija
24.01.2019 |

Minä "lainaan" silloin tällöin kirjekuoren.

Ja tulostan mm. matkalippujani ym. papereita, koska printteristäni on loppunut muste ja paperi enkä muista niitä ikinä ostaa.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vein ex-pomolta. En ole katunut päivääkään.

Vierailija
2/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyniä joskus kulkeutuu kotiin, vahingossa tosin, mutta en niitä takaisinkaan töihin asiakseni vie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggarit käsi sydämelle. Luultavasti sydän on kadonnut muun ohessa näiltä narsistisilta henkilöiltä?

Vierailija
4/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa. Käyn salaa tupakalla ja välillä näytän vaan kiireiseltä, vaikka en tosissaan mitään tärkeää tee. Omatunto kyllä välillä soimaa.

Vierailija
5/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kyniä yms jos vahingossa tulee, vien takaisin. Lisäksi maksamatonta ylityötä ja vapaalla tehtyä ajatustyötä työpaikan hyväksi tulee tehtyä jonkun verran. Olen sitoutunut työhöni. Kaikki ok!

Vierailija
6/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ja tulosteita. Työajalla tulee hoidettua henkilökohtaisia harrastukseen liittyviä järjestelyasioita ja tulostettua materiaalia. Työssä on välillä paljonkin luppoaikaa, yleensä jonkin tiedon odottelua että pääsee projektissa eteenpäin.

Vierailija
7/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti tupakkaa. Otan ehkä kartongin parin kuukauden välein. Välillä teen jopa reklamaation "puuttuvasta" kartongista toimittajalle, mutta yleensä vain otan sen. Olen töissä huoltoasemalla, joten "pöllittyä" tulee esim. autopesuja. Sen kuin vain tulostaa koodin ja ajaa pesuun. Mutta sitä nyt tekee ihan kaikki. Virallisesti pitäisi maksaa puolet. Välillä tulee otettua joku karkkipussi tai vastaavaa maksamatta mukaan kun on tehnyt lauantain iltavuoron. Ikään kuin pieni palkinto siitä että on käyttänyt lauantain töitä tehdessä. Mutta ne on harvinaisuuksia. Tupakkaa pöllin suhteellisen säännöllisesti.

Vierailija
8/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa. Kukaan ei vahdi työaikoja, joten välillä lähden etuajassa pois jos tekeminen loppuu.

Vierailija
9/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran varastin kesätyöpaikasta yhteensä noin 100 euroa kolikoina kun en lyönyt niitä kassaan.

Vierailija
10/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynän

Vierailija
11/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekuoria, tulostuspaperia, kyniä.

Olin ravintolassa töissä 26 vuotta, silloin kannoin kotiin kahvia ja mausteita ym kuivatuotetta.

Vierailija
12/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työssä ihan sain kaikenlaista, lahjuksia, jopa festarilippuja.

Mutta en kyllä ole tässä nykyisessä työssä mitään varastanut, vaikka luontaisetuja ei juuri ole. Keksin? Pyyhekumin pojalle, kun tilasin tavaraa ja kumeja tulikin iso rasia ihan pilkkahintaan.

Sittemmin olen todennut että kirjoitusvälineitä katoaa koulussa siihen tahtiin, että parempi käydä yhdessä lapsen kanssa ostamassa mieleiset kirjakaupasta.

Vierailija
13/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti tupakkaa. Otan ehkä kartongin parin kuukauden välein. Välillä teen jopa reklamaation "puuttuvasta" kartongista toimittajalle, mutta yleensä vain otan sen. Olen töissä huoltoasemalla, joten "pöllittyä" tulee esim. autopesuja. Sen kuin vain tulostaa koodin ja ajaa pesuun. Mutta sitä nyt tekee ihan kaikki. Virallisesti pitäisi maksaa puolet. Välillä tulee otettua joku karkkipussi tai vastaavaa maksamatta mukaan kun on tehnyt lauantain iltavuoron. Ikään kuin pieni palkinto siitä että on käyttänyt lauantain töitä tehdessä. Mutta ne on harvinaisuuksia. Tupakkaa pöllin suhteellisen säännöllisesti.

En tiedä onko enää, mutta aikoinaan eräällä simpukan kuorilogolla mainostava huoltoasema tapasi antaa uuden pesun jos aikaisemmalla ei tullut puhtaaksi ja siitä tuli reklamoimaan. No näitä reklamaatiopesuja ja kahvin santsikuppeja tuli kirjoiteltua koko kaveripiirille aikoinaan. Tuoretuotteet, kuten hodarit ja pullatkin sai annettua aina kyytipojaksi. Kirjasi vain että hävikkiin menivät illalla, kukaan ei ostanut. Herra Ahopallo (ei oikea nimi, ne tietää ketkä tietää) kävi vähän väliä ihmettelemässä, että on se jännä kun tuo autopesu ei tällä asemalla toimi.

Vierailija
14/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaius kirjoitti:

Aikaa. Käyn salaa tupakalla ja välillä näytän vaan kiireiseltä, vaikka en tosissaan mitään tärkeää tee. Omatunto kyllä välillä soimaa.

Minäkin jätän tietyn työvaiheen loppusilausta vaille valmiiksi, pelaan 20 min. Candy Crushia, mutta heti kun pomo ilmestyy näköpiiriin, viimeistelen työsuorituksen.

Varastan sitä aikaa ihan siksi, koska työpaikassani ei avoimesti voi olla koskaan tekemättä mitään, vaikkei mitään tekemistä olisi.

Hirveä touhukkuus on hyvästä, vaikkei se touhukkuus tuottaisi mitään...

Vierailija
15/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Omien asiapapereiden tulostamiseen ja kopioimiseen on esimiehen lupa.

Vierailija
16/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mikä hyödyttää minua. Esim vessapaperia, roskapusseja,astioita, ym.

Joskus pidän itselläni, toisinaan myyn kirpparilla.

Vierailija
17/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Eihän tuo voi olla totta. Eihän?

Sietäisit saada potkut ja sakot varastamisesta.

Vierailija
18/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä irti lähtee

Vierailija
19/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan varastamista!

Vierailija
20/64 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymmentä vuotta sitten töissä firmassa, jossa mm. tulostettiin valokuvia.

Tulostelin omia kuviani salaa jonkin verran, mutten satoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi