Miksi nainen suuttui?
Asun kerrostalossa ja usein eräs oikein hauskannäköinen nainen osui samaan hissiin kanssani. Hän hymyili usein ja minäkin takaisin. Vaihdoimme muutamia sanoja ihan vaan säätilasta. Eräänä iltana sitten menin soittamaan hänen ovikelloaan ja ihan vaan kysymään, onko hän kenties minusta kiinnostunut. Hän ei sanonut mitään vaan veti oven kiinni. Nyt nainen ei enää tule samaan hissiinkään. Mitä tein väärin?
Kommentit (237)
Taloyhtiön puheenjohtaja-hahmo taitaa olla saman provoilijan kynästä kuin se oluttölkkiä suuteleva k-mies 😀 Me eivaan tunnistettu heti, koska hahmo on melko tuore vielä. Ehkä hänelle alkaa tulla uusia hauskoja jatkoseikkailuja myöhemmin.
Nyt viimeistään paljastui että on provo. Ei silti että siinä oli alunperinkään mitään epäselvää.
Toivottavasti aloittaja ja se nainen vielä löytävät toisensa - tai siis nainen huomaa, mikä jalokivi mieheksi hänellä on tarjolla. Tuossa on ainekset vuosisadan rakkaustarinaan. Romanttista mun mielestä! <3
Kuva itsestä ja satanen rahaa! 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti miehet, koti on naiselle pyhä paikka, turvapaikka. Älkää tehkö mitään mikä saisi meidät tuntemaan olomme turvattomaksi tai edes kiusaantumaan omassa kodissamme. ÄLKÄÄ lähestykö naisia niiden "kotireviirillä".
Offtopic, mutta koskee myös kaneja. Jos halutaan pupuvauvoja, niin poikapupua ei voi laittaa tyttöpupun reviirille. Tyttö hyökkää armotta sen kimppuun, ei mitään lisääntymistä tapahdu. Pupujen pitää olla joko ei-kummankaan- reviirillä tai poikapupun reviirillä. Ihan vaan tämmönen yhtymäkohta luontoon.
Veikkaan, että nainen sijoittaa sen 100e uuteen turvalukkoviritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naista, koska en minä millään pahalla asialla ole. Haluaisin vaan seurustelukumppanin ja kauniin naisen ja päätin olla aloitteellinen suhteessa.
-aloittaja
Joo selkeästi et tajua. Kokeilepa joskus ruokakaupassa ottaa kontaktia naisiin, ja jos joku sulle ystävällisesti hymyilee, seuraat häntä kaupasta kotiin. Voit sitten tunkeutua rappuun hänen perässään ja kertoa hänelle kuinka ajattelit olla aloitteellinen tässä teidän seurustelusuhteenne aloituksessa. Toki nainen kanssasi haluaa naimisiin ja lapsia. Eihän hän muuten olisi sinulle hymyillyt.
Jotkut muista kulttuureista tulleet voivat tehdä näin.
Mä tiedän. Olin kerran Lontoossa jo hätää kärsimässä, kun eräs ei paikallinen, ei eurooppalainen mies päätti että hän hengaa mun kanssani. Istuin siis penkillä ja hän istui viereen. Luin lehteä ja vastailin lyhyesti katsetta kohottamatta, kun hän yritti jutella. Kun lähdin, hän alkoi kävellä perässä. Sanoin eka nätisti, lopulta tosi rumasti että häivy, mutta kaveri seurasi mua kortteli toisensa perään. Pääsin sitten ruuhkaisan metroaseman edessä juoksemaan väkijoukkoon ja karistin tyypin. Se oli oikeasti sitä mieltä, että koska hän haluaa olla mun kanssani niin hän on mun kanssani, mun fiiliksistä viis. Ahdistava kokemus kaikin puolin.
Kieltämättä suomalaisilta miehiltä ei tuollaista käytöstä ole tullut vastaan. Kerran kyllä kaverin mökillä juhannusbileissä menin humalassa huoneeseeni lepäämään. Vähän ajan kuluttua perässä tuli jannu (suomalainen), jonka kanssa ei oltu varmaan ikinä edes juteltu. Hän oli "huolissaan" musta, ja osoitti sen änkeämällä päälleni ja työntämällä kielensä mun kurkkuun. Sanoin että ei, mutta kundi ei lopettanut. Sain lopulta työnnettyä kundin päältä ennen kuin tarvi alkaa huutamaan ja livistin huoneesta. Enkä jäänyt mökille yöksi. Ahdistava kokemus kaikin puolin.
Tarinan pointti on se, että vaarallisia miehiä löytyy kaikista kansallisuuksista, eli aina kannattaa olla varuillaan.
Jos ap ei ole provo ja seuraa keskustelua vielä, niin nyt kannattaisi mainita, jos hänellä on asperger, kehitysvamma tai joku muu diagnoosi. Säästyisi ehkä osalta nillityksestä ja meidän täyspäisten ei puolestaan tarvisi liikoja kauhistella, miten joku voi toimia noin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei ole provo ja seuraa keskustelua vielä, niin nyt kannattaisi mainita, jos hänellä on asperger, kehitysvamma tai joku muu diagnoosi. Säästyisi ehkä osalta nillityksestä ja meidän täyspäisten ei puolestaan tarvisi liikoja kauhistella, miten joku voi toimia noin.
Mikä vika nyt vaikka asperger-ihmisessä on? Tunnen monia aspergereita ja he ovat todella älykkäitä ja menestyviä asiantuntija-alalla työskenteleviä ihmisiä. Eiköhän ap ole vain ottanut ns. kohtalon omiin käsiinsä eikä jää nillittämään ja miettimään asioita, vaan toimii. Älykkään ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Noo, eipäs nyt liioitella, rakastunut ihminen voi olla vähän hölmö toimissaan ilman että pitäisi olla sen kummempaa vikaa pääkopassa. Jäitä hattuun vaan nyt ap:lle niin elämä jatkuu kuten ennenkin..
Joo, rakastunut tekee välillä vähän höpsöjä juttuja. Mutta, sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.
Tilanteemme ei ole juurikaan edennyt mihinkään. Kuitenkin eräänä aamuna pääsin ihastukseni kanssa samaan hissiin, kun olin odottamassa portaikossa ja menin hänen perässään samaan hissiin. Oli kovin kylmä aamu ja otin asian puheeksi neidon kanssa. Ehdotin että voisin antaa hänelle autossani kyydin - autoni on alakerran lämpimässä parkkihallissa, johon hissillä pääsee suoraan. Olin avoin ja humoristinen sekä käytin myös nuorisokieltä, eli näytin sormillani lainausmerkkejä ja sanoin että neiti saa "oikein kunnon kyydit". En toki valehdellut, sillä autoni on alle vuoden ikäinen premium-luokan auto.
Mutta kun hissin ovi avautui, hän poistui jälleen - sanaakaan sanomatta. Ilmeisesti kuitenkin antamani 100 euroa on käytetty, koska hänellä oli erilainen hajuvesi.
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten trolli tai ei, niin olen kyllä näin miehenä aika yllättynyt kommentoijien asenteesta! Aina sanotaan että ei se oikea tule sohvalta hakemaan ja kehotetaan olemaan aktiivinen jne jne. Jos nyt mies on kerrankin aktiivinen ja ottaa kontaktia, niin eikö sekään ole hyvä? Kyllä tuolla asenteella ei ole ihme, että Suomessa syntyvyys laskee! Prinssiäkö naiset odottaa vaiko jotain filmitähteä?
Jos nainen on kerran torjunut jo, kuten ap:n tapauksessa, pitäisi miehen ymmärtää jättää nainen rauhaan eikä kuvitella vievänsä jotain kukkia. Eikä ap tainnut ymmärtää että nainen hymyili kohteliaisuudesta eikä kiinnostuksesta. Miksi tämä on joillekin niin hemmetin vaikea tajuta?
Siksi en hymyile miehille.
Nyt se trolli viimeistään paljastui
😂😂