Miksi nainen suuttui?
Asun kerrostalossa ja usein eräs oikein hauskannäköinen nainen osui samaan hissiin kanssani. Hän hymyili usein ja minäkin takaisin. Vaihdoimme muutamia sanoja ihan vaan säätilasta. Eräänä iltana sitten menin soittamaan hänen ovikelloaan ja ihan vaan kysymään, onko hän kenties minusta kiinnostunut. Hän ei sanonut mitään vaan veti oven kiinni. Nyt nainen ei enää tule samaan hissiinkään. Mitä tein väärin?
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarina olisi tosi eikä provo mitä luulen että se on, niin nainen olisi jo pitempään kokenut epämukavuutta tai jotain häirintää ap:n taholta. Ei ihmisillä ole tapana vetää ovea kiinni naapurin nenän edestä mitään sanomatta. Jos tämä olisi oikeasti tapahtunut, niin nainen joko pelkäisi tai olisi todennut että puhe ei nyt auta, ja yrittäisi seuraavaksi totaalista ignooraamista.
Joka tapauksessa ap:n olisi syytä harjoittaa vakavaa itsetutkiskelua käytöksensä suhteen. Ehkä rupeaisi naisasiatkin sitten sujumaan paremmin.
Varsinkaan vedä ovea kiinni jonkun taloyhtiöjampan nenän edestä. Pakko olla provo, tai taloyhtiössä jotain vakavia ongelmia :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten trolli tai ei, niin olen kyllä näin miehenä aika yllättynyt kommentoijien asenteesta! Aina sanotaan että ei se oikea tule sohvalta hakemaan ja kehotetaan olemaan aktiivinen jne jne. Jos nyt mies on kerrankin aktiivinen ja ottaa kontaktia, niin eikö sekään ole hyvä? Kyllä tuolla asenteella ei ole ihme, että Suomessa syntyvyys laskee! Prinssiäkö naiset odottaa vaiko jotain filmitähteä?
Toivottavasti on trolli.
Mutta olisi todellakin ahdistavaa, jos parin satunnaisen kohtaamisen jälkeen (hississä oli siis vaihdettu pari sanaa säästä), tyyppi onkin jo ovesi takana kysymässä, olisitko mahdollisesti hänestä kiinnostunut. Pakko on sinunkin myöntää, ettei minkäänlaista tilannetajua, saati tunneälyä ketjun aloittajalla ole.
Mutta olisiko vastaava tilanne miehelle mitenkään ahdistava? Jos joku hyvänpäivän tuttu tulisi oven taakse kyselemään suoraan mahdollisesta kiinnostuksesta? Olisikin itse asiassa ihan mielenkiintoista tietää.
Jos joku nainen tulee oveni taakse kysymään kiinnostuksestani, niin kyllä minä peremmälle pyytäisin ja kahvit ainakin keittäisin. Kenties muutakin. Eipä vaan sellaisia naisia tule ovelle....
Kenties muutakin= syyllistyisit ahdisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Syy pelkoon on nämä lomapaikanhakijat.
Katohan aika kauan sai odottaa ensimmäistä öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Taas hyvä ketju pilalla kun kilpaillaan siitä kellä on vaikeampaa. Koettakaa nyt väkivaltajankkaajat tajuta, että tuossa tapahtui muutakin ihan hullua kuin mahdollinen rais us.
Ensinnäkin ap (tai kuviteltu ap) siis olettaa, että nainen, jota HÄN pitää mukavana ja nättinä, on avoinna HÄNELLE seurustelumarkkinoille. Tietämättä yhtään mitään siitä, kuka nainen on ja millaista elämää hän elää. Se on vakava juttu ja jos ap olisikin todellinen tätä hänen pitäisi miettiä eikä teidän fantasioitanne. Että miksi hän ripustuu ihmisiin näin kovasti tunteella tietämättä mitään, tuntematta edes ihmistä.
Otsikossa on kysymys 'Miksi nainen suuttui?' Naiset yrittävät selittää, että todennäköisesti nainen ei suuttunut vaan pelästyi mahdollista väkivaltatilannetta. Miehet taas eivät suostu ymmärtämään tätä vaan jankataan, että miehillä potentiaalisia väkivaltatilanteita on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes avaa ovea, jos en odota ketään käymään. Ovisilmästä saatan kurkata. Olisi todella ahdistavaa, jos joku naapuri tulisi ovelle kyselemään kiinnostuksista. Voin hyvin kuvitella, että tuollaisen jälkeen pelottaisi kulkea rapussa, ettei vaan törmää kyseiseen tyyppiin. Kotirauha!
Aattele miten helposti sua pelottaa. Miehet joutuu sodassa juoksemaan teidän naisten puolesta konekivääri ja kranaatinheitin tuleen. Sua pelottaa mies joka on rakastunut suhun ja haluaa avata sydämmensä sulle?
Tänään oli juuri lehdessa juttu, kun alokas itki äidilleen, kun ei saa ruokaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes avaa ovea, jos en odota ketään käymään. Ovisilmästä saatan kurkata. Olisi todella ahdistavaa, jos joku naapuri tulisi ovelle kyselemään kiinnostuksista. Voin hyvin kuvitella, että tuollaisen jälkeen pelottaisi kulkea rapussa, ettei vaan törmää kyseiseen tyyppiin. Kotirauha!
Aattele miten helposti sua pelottaa. Miehet joutuu sodassa juoksemaan teidän naisten puolesta konekivääri ja kranaatinheitin tuleen. Sua pelottaa mies joka on rakastunut suhun ja haluaa avata sydämmensä sulle?
Tänään oli juuri lehdessa juttu, kun alokas itki äidilleen, kun ei saa ruokaa tarpeeksi.
Myös punkan petaaminen ja hyllyn siistinä pitäminen on rankkoja rasteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alokkaat voivat olla tänään sekä naisia että miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen teki tyhmästi. Olisi voinut vaikka kahville kutsua jos kerran ovellä olit.
Ei oikeasti pidä antaa mitään toivoa, jos ei ole yhtään kiinnostunut.
Kannattaa aina antaa ymmärtää muttei ymmärtää antaa eikös niin arvon siskot ?
Vierailija kirjoitti:
Nainen teki tyhmästi. Olisi voinut vaikka kahville kutsua jos kerran ovellä olit.
Ei kahville, mutta ystävällisesti selittää ettei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alokkaat voivat olla tänään sekä naisia että miehiä
Täm alokas on kyllä poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naista, koska en minä millään pahalla asialla ole. Haluaisin vaan seurustelukumppanin ja kauniin naisen ja päätin olla aloitteellinen suhteessa.
-aloittaja
Joo selkeästi et tajua. Kokeilepa joskus ruokakaupassa ottaa kontaktia naisiin, ja jos joku sulle ystävällisesti hymyilee, seuraat häntä kaupasta kotiin. Voit sitten tunkeutua rappuun hänen perässään ja kertoa hänelle kuinka ajattelit olla aloitteellinen tässä teidän seurustelusuhteenne aloituksessa. Toki nainen kanssasi haluaa naimisiin ja lapsia. Eihän hän muuten olisi sinulle hymyillyt.
Jotkut muista kulttuureista tulleet voivat tehdä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten trolli tai ei, niin olen kyllä näin miehenä aika yllättynyt kommentoijien asenteesta! Aina sanotaan että ei se oikea tule sohvalta hakemaan ja kehotetaan olemaan aktiivinen jne jne. Jos nyt mies on kerrankin aktiivinen ja ottaa kontaktia, niin eikö sekään ole hyvä? Kyllä tuolla asenteella ei ole ihme, että Suomessa syntyvyys laskee! Prinssiäkö naiset odottaa vaiko jotain filmitähteä?
Toivottavasti on trolli.
Mutta olisi todellakin ahdistavaa, jos parin satunnaisen kohtaamisen jälkeen (hississä oli siis vaihdettu pari sanaa säästä), tyyppi onkin jo ovesi takana kysymässä, olisitko mahdollisesti hänestä kiinnostunut. Pakko on sinunkin myöntää, ettei minkäänlaista tilannetajua, saati tunneälyä ketjun aloittajalla ole.
Mutta olisiko vastaava tilanne miehelle mitenkään ahdistava? Jos joku hyvänpäivän tuttu tulisi oven taakse kyselemään suoraan mahdollisesta kiinnostuksesta? Olisikin itse asiassa ihan mielenkiintoista tietää.
Jos joku nainen tulee oveni taakse kysymään kiinnostuksestani, niin kyllä minä peremmälle pyytäisin ja kahvit ainakin keittäisin. Kenties muutakin. Eipä vaan sellaisia naisia tule ovelle....
Eikös tässä tullut jo selväksi että asuntoon pyrkivä on se raiskaaja mutta nyt haluat kääntää asian toisinpäin, miksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naista, koska en minä millään pahalla asialla ole. Haluaisin vaan seurustelukumppanin ja kauniin naisen ja päätin olla aloitteellinen suhteessa.
-aloittaja
Joo selkeästi et tajua. Kokeilepa joskus ruokakaupassa ottaa kontaktia naisiin, ja jos joku sulle ystävällisesti hymyilee, seuraat häntä kaupasta kotiin. Voit sitten tunkeutua rappuun hänen perässään ja kertoa hänelle kuinka ajattelit olla aloitteellinen tässä teidän seurustelusuhteenne aloituksessa. Toki nainen kanssasi haluaa naimisiin ja lapsia. Eihän hän muuten olisi sinulle hymyillyt.
Jotkut muista kulttuureista tulleet voivat tehdä näin.
Eli sinäkin olet sitä mieltä että huono idea. Hyvä. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on trolli.
No puolella naisista on raiskausfetissi, haluavat sitä siis. Tutkittu asia.
Jaahas, keskustelussa siirrytään siihen vaiheeseen joka todistaa kaikki naisten pelot oikeiksi.
No naiset itse vastasivat siten iltasanomien seksikyselyssä että silleen.
Jatka vaan, hyvin onnistut perustelemaan syytä vetää ovi kiinni mitään sanomatta.
iltasanomat han sen totuuden tietää. Täysin roskalehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on trolli.
Eikös tässä tullut jo selväksi että asuntoon pyrkivä on se raiskaaja mutta nyt haluat kääntää asian toisinpäin, miksi ?
Eräs täällä kirjoitti, että jos nainen tulisi hänen oven taakse, hän pyytäisi sisään ja kenties muutakin. Siis mitä sinä sekoilet, että tämä nainen olisi raiskaaja? En minä vastannut aloittajalle.
Voi yleistyksen yleistys. Jos pari kirjoittajaa on samaa mieltä niin joku luulee heti että kaikki miehet tai naiset ajattelee samalla lailla. No onhan se hyvä että saa purkaa ahdistusta täällä eikä kadulla.
Luonto ei ole kehitellyt soidinmenoja turhaan. Asia on nykypäivänäkin relevantti. Soidinmenot karsii pois epäedullista perimää. Jos miehen soidinmenot on sieltä minne aurinko ei paista niin siitä seuraa epäedullisia asioita jälkeläisten hyvinvointia ja selviämistä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kohtelias, niin onhan silloin myös kiinnostunut?
-aloittaja
Kuule ei. Kaikille ollaan kohteliaita, paitsi sinä, joka et ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Luonto ei ole kehitellyt soidinmenoja turhaan. Asia on nykypäivänäkin relevantti. Soidinmenot karsii pois epäedullista perimää. Jos miehen soidinmenot on sieltä minne aurinko ei paista niin siitä seuraa epäedullisia asioita jälkeläisten hyvinvointia ja selviämistä ajatellen.
Aamen.
Taas hyvä ketju pilalla kun kilpaillaan siitä kellä on vaikeampaa. Koettakaa nyt väkivaltajankkaajat tajuta, että tuossa tapahtui muutakin ihan hullua kuin mahdollinen rais us.
Ensinnäkin ap (tai kuviteltu ap) siis olettaa, että nainen, jota HÄN pitää mukavana ja nättinä, on avoinna HÄNELLE seurustelumarkkinoille. Tietämättä yhtään mitään siitä, kuka nainen on ja millaista elämää hän elää. Se on vakava juttu ja jos ap olisikin todellinen tätä hänen pitäisi miettiä eikä teidän fantasioitanne. Että miksi hän ripustuu ihmisiin näin kovasti tunteella tietämättä mitään, tuntematta edes ihmistä.