Jäätkö töistä kotiin 37.6 asteen kuumeessa?
Itselläni on tänään ollut nuhainen olo, ja kuumetta oli 37.6 kun mittasin äsken. Normaali lämpöni on 36.8-37.0°C jäisitkö sinä kotiin tässä kuumeessa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Potilas kirjoitti:
Taidan sitten jäädä huomenna kotiin koska olo on sen verran huono.
T.ApSaaat potkut.
T. Pomosi
Ja sinä saat potkut myös.
T: Työsuojeluasiamies
Ehdottomasti. Peruslämpöni on 35,6 kainalosta mitattuna. Jos lämpöni nousee 37:ään (kainalolämpö) on mulla jo liki taju kankaalla. Tosin yleensä lämpöni ei nouse, oliskohan ollut 15 vuotta sitten viimeks kuumetta.
Miksi jäisin? Eihän tuo edes ole paha...
Potilas kirjoitti:
Itselläni on tänään ollut nuhainen olo, ja kuumetta oli 37.6 kun mittasin äsken. Normaali lämpöni on 36.8-37.0°C jäisitkö sinä kotiin tässä kuumeessa?
En todellakaan jäisi, kuume tai pikku flunssa ei vaikuta työkykyyni ollenkaan. Olen monesti tehnyt töitä täyttä häkää jopa 40 asteen kuumeessa eikä terveyteni ole kärsinyt pidemmällä aikavälillä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Potilas kirjoitti:
En todellakaan jäisi, kuume tai pikku flunssa ei vaikuta työkykyyni ollenkaan. Olen monesti tehnyt töitä täyttä häkää jopa 40 asteen kuumeessa eikä terveyteni ole kärsinyt pidemmällä aikavälillä yhtään.
Hanki hoitoa hullu.
Nuhainen olo, voi hyvää päivää. Mitä teet työksesi?
Mä tunsin eilen et kuume alkaa nousemaan vähän. Tänään menin lekuriin ja kolme päivää saikkua. En ala ajamaan bussia puolikuntoisena sen verran iso vastuu
Jäisin kotiin, mun normaalilämmöt menee alle 36 asteessa, eli 37,6 on mulle jo kova kuume ja oon aika toimintakyvytön.
Ärsyttää ihmiset jotka tunkee kipeenä töihin ja tartuttaa muut.
Nyt ymmärrän miksi Suomella menee näin huonosti. Saikutetaan nuhaisesta olosta.
Puolikuntoisena ei pitäisi töihin mennä jos vaarana on tartuttaa muita työntekijöitä ja työ kuormittaa fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi Suomella menee näin huonosti. Saikutetaan nuhaisesta olosta.
Niin sä kuulut siihen porukkaan joka pakottaisi kaikki töihin vaikka pää kainalossa. Tietysti sinua itseä asia ei koske :)
Juu jäisin. Teen töitä kuntoutusyksikössä ja tukiasumisessa enkä todellakaan lähde puolikuntoisena levittelemään omia pöpöjäni töihin.
Potilas kirjoitti:
Mun normilämpö on 36.6, joten varmasti jäisin.
EI SE OLE MIKÄÄN SALAISUUS VAIN IHAN YLEISESSÄ MIELESSÄ ETTÄ OON OLLU SIELLÄ OLI MYÖS RUOTSIN RAVINTOLOISSA
Tämä kokki jäisi, meillä töissä on sen verran vauhdikasta,
että puolikuntoisena jäisi jalkoihin.