Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdittekö oikeasti siivoojaa työpaikalla?

Kokoomuksen äänestäjä
23.01.2019 |

Mietin vaan sitä, milloin on ns. liian korkea-arvoinen tervehtimään siivoojaa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ny saatana !

Vierailija
2/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölvästi! Minä kutsun siivoojan kahvillekin kahvitauolla ja vielä keitän ne kahvit hänelle vaikka itse juon teetä. Luuletko olevasi jotain muuta kuin samanlainen ihminen? Ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tervehdin. Kollega siinä missä muutkin. Koskaan ei ole niin korkea-arvoinen, etteikö voisi tervehtiä muita. Oliko tämä provo?

Vierailija
4/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en tervehdi kopiokonettakaan, miksi pitäisi jotain siivoojaa?

Vierailija
5/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kohtelen kuin kuningatarta. Halaan ja suutelen ja laitan eväät ja kahvit.

Vierailija
6/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Porvoon pormestari pitää itseään hyvin vitsikkäänä

Vierailija
7/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen NORMAALI ihminen tervehtii siivoajaa. Ap ei ole normaali.

Vierailija
8/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UM:ssä olen hyvässä vakivirassa ja aina tervehdin siivoojaa, ihan kuin muitakin samassa paikassa töissä olevia.

Vierailija
9/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tervehdin jopa kaupassa siivoojaa, jos tulee käytävällä vastaan...

Vierailija
10/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin, ja teen tilaa jos tarvitsee. Tosin osa niistä vanhemmista naisista ei tervehdi kyllä takaisin, mulkoilee vaan. Niitä en kauan jaksa moikkailla.

Vaikka tämä onkin provo, meillä ei kyllä pomot vaivaudu tervehtimään siivoojia..

Vierailija
11/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siivooja. Suurin osa tervehtii. Osa ei tervehdi, mutta se on kyllä todella pieni vähemmistö. 

Vierailija
12/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet tarpeeksi "korkea-arvoinen", niin et ajattele tuollaisia arvokysymyksiä ja moikkaat kaikkia.

Kun olet vielä säälittävän pikku ylennyksen saanut, eikä sinulla ole oikeastaan mitään statusta edes, kuvittelet itsestäsi jotain ja olet (kuvittelet olevasi) niiiiiiiiiiiin paljon ylempänä kuin joku siivooja.

Mutta ei, olet vain idootti ja sellaisena pysyt. Normaali hyväitsetuntoinen ihminen ei edes mieti tuollaisia.

Vierailija
13/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Antti vielä toipuu johtamaan teitä ennen vaaleja, ei se niin turvoksiin itseään vetänyt.

Vierailija
14/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille tuo tervehtiminen on ihmeellinen ongelma ja asia. Tervehtimisellä ja käytöksellä viestitään aina omasta kasvatuksen tasosta. Suomalainen luulee, että sillä, ketä tervehtii on asiassa merkitystä. Osa oppii kansainvälistä käytöstä matkustettuaan muualla ja tunnettuaan itsensä juntiksi siellä mutta osa jää niihin duunarin juoksuhautoihin odottelemaan turhaan sosiaalista nousua kun ei ole käytöstapoja.

Vierailija
15/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä moni siivooja vetää vääriä johtopäätöksiä tervehtimättä jättämisestä.

Minä esim en tervehdi muita kuin lähimpiä kollegoita työpaikalla. En minä erityisesti jätä siivoojia tervehtimättä. Joskus tuntuu että siivojaa väkisin moikkaa että "Huomaa nyt minut!"

Vierailija
16/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siivoan itse työpaikkani niin tuntuisi tyhmältä tervehtiä itseänsä.

Vierailija
17/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistijä tekee todella arvokasta, hyvää ja raskasta työtä. Jokainen ihminen on samalla viivalla Jumalan edessä.

Viisas ihminen ei halveksi ketään!

Älykkäällä on niin paljon tietoa ja ymmärrystä asioista, että se näkyy myös kaikkien ihmisten kunnioittamisena.

Vierailija
18/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tervehti useimmat aina. Joskus jäin juttelemaankin, mikäli oli aikaa. Olen siivonnut kuntosaleja, toimistoja, koteja ja jotain muita yritystiloja. 

Ainoastaan solariumissa puoli tuntia kuntosalin sulkemisajan jälkeen maannut unelmien poikamies x vuodelta nakki oli selvästi liian tärkeä ihminen ollakseen ystävällinen :D 

Vierailija
19/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivooja käy sylkemässä kahviisi ja suihkuttaa kustaan sun näppäimistöllesi.

Vierailija
20/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku leikisti... eiku väärästi... eiku vasemmasti... kihihiii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi