Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vain naisia syyllistetään lisääntymättömyydestä?

N28
23.01.2019 |

Meilläkin se on mies joka ei halua vielä lapsia. Samoin on asian laita kaikilla naispuolisilla ystävilläni, jotka lapsia haluaisivat - puoliso, (joka on useimmissa tapauksissa mies!) ei halua vielä lisääntyä.

Lisäksi vapaaehtoisesti lapseton mies hyväksytään tässä yhteiskunnassa paremmin kuin vapaaehtoisesti lapseton nainen. Lapsia haluamaton nainen on outolintu kun taas miehillä kyseistä valintaa pidetään ihan Ok:na, jopa rohkeana.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla, koska joutuu maksamaan jotain typeriä elatusmaksuja, kun muija liihottaa toisen miehen matkaan.

Vierailija
2/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ja miehiä syyllistetään koska valtaeliitti ei halua myöntää sitä tosiasiaa että köyhistynyt keskiluokka ja köyhien ja rikkaiden välisen kuilun kasvu on se pääsyy lisääntymättömyydelle. Ei tulevaisuutta voi rakentaa pelkkien pätkätöiden ja epävarmojen rahantulojen varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun kroppa, mun valinta. Tuolla on aika paljon miehiä, jotka haluaisi isiksi, muttei pääse, koska kukaan ei kelpuuta. Ja sitten vielä homot ja muut.

Vierailija
4/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä on pakollinen asepalvelus niin naisilla on pakollinen lisääntyminen. Eikös se mennyt näin?

Vierailija
5/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mun kroppa, mun valinta. Tuolla on aika paljon miehiä, jotka haluaisi isiksi, muttei pääse, koska kukaan ei kelpuuta. Ja sitten vielä homot ja muut.

Se on ehkä ihan hyväkin että heikoin aines karsiutuu.

Vierailija
6/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi tehdä sen vaikka yksin keinohed.

Vierailija
7/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

My body, my choice, eiks tämä enää päde?

Vierailija
8/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on pakollinen asepalvelus niin naisilla on pakollinen lisääntyminen. Eikös se mennyt näin?

Ensinnäkin vastustan pakollista asepalvelusta, koska se on syrjivä. Sen pitäisi joko olla pakollinen kaikille tai sitten ei kenellekään.

Lisäksi en näe sitä kovinkaan järkevänä ratkaisuna, että naiset salaa tekisivät lapsia miehille, jotka eivät niitä halua?

Vierailija
9/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on vaikea lisääntyä yksin. Tuo on kyllä harmillinen tilanne jos naiset ovat sankoin joukoin suhteissa joissa mies ei halua lisääntyä. Mutta lopulta sekin on mitä suurimmassa määrin naisen käsissä.

Vierailija
10/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteenpiirteet ei periydy tarkkana kopiona,aina täällä hoetaan "karsiutuvista" geeneistä.

Vierailija
11/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa? Menenkin tästä klinikalle keinohedelmöittämään itseni salaa mieheltäni, mies varmaan ilahtuisi kovin :D

Toinen, paljon helpompi vaihtoehto olisi tietysti lopettaa ehkäisy salaa. Olisi varmaan miehellekin kiva ylläri. Ja lapselle myös paras tilanne syntyä maailmaan vain puoliksi toivottuna.

Vierailija
12/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs näitä nörttinysvääjiä sitten aina vaan riittää?

Vierailija
13/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehillä ole mitenkään yleistä. Ainakaan ap kaltaisen provosoijan kanssa ei kannata tehdä lapsia. Toivottavasti ap ei muutenkaan lisäänny.

Vierailija
14/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa? Menenkin tästä klinikalle keinohedelmöittämään itseni salaa mieheltäni, mies varmaan ilahtuisi kovin :D

Toinen, paljon helpompi vaihtoehto olisi tietysti lopettaa ehkäisy salaa. Olisi varmaan miehellekin kiva ylläri. Ja lapselle myös paras tilanne syntyä maailmaan vain puoliksi toivottuna.

Eihän siihen tarvitse edes suhdetta.Sitä paitsi yksikään nainen ei tee aborttia miehen halutessa.

Vierailija
15/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs näitä nörttinysvääjiä sitten aina vaan riittää?

Koska joku epätoivoinen nainen menee lopulta synnytystalkoopaineissa lisääntymään omegan kanssa.

Vierailija
16/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no, voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta moni homo on fiksu ja komea ja omaa ns. hyvät geenit. Ja myös nainen voi itse olla sitä ns. heikkoa ainesta, mutta nainen ei koskaan jää lapsettomaksi kuin sairauden takia, jos lapsen haluaa.

Vierailija
17/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen tarvitse edes suhdetta.Sitä paitsi yksikään nainen ei tee aborttia miehen halutessa.

Tekee kyllä, miksi valehtelet? Tiedän yhden naisen joka teki abortin oikeastaan lähinnä siksi ettei mies halunnut lasta. Ja eiköhän näitä tapauksia ole enemmänkin.

Ja sitä paitsi suurin osa ihmisistä on parisuhteessa, se nyt olisi hyvä huomioida sinunkin.

Vierailija
18/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin vastustan pakollista asepalvelusta, koska se on syrjivä. Sen pitäisi joko olla pakollinen kaikille tai sitten ei kenellekään.

Lisäksi en näe sitä kovinkaan järkevänä ratkaisuna, että naiset salaa tekisivät lapsia miehille, jotka eivät niitä halua?

Susta olisi hyvä idea lähettää 2-kymppiset naiset rintamalle?

Vierailija
19/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun miehellä ei ole mahdollista päättää syntyykö lapsi vai ei (myös mielensä muuttuessa), niin ei miehiä tästä voi myöskään syyttää. Mikä on niin vaikeaa?

Vierailija
20/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee kyllä, miksi valehtelet? Tiedän yhden naisen joka teki abortin oikeastaan lähinnä siksi ettei mies halunnut lasta. Ja eiköhän näitä tapauksia ole enemmänkin.

Ja sitä paitsi suurin osa ihmisistä on parisuhteessa, se nyt olisi hyvä huomioida sinunkin.

Kaikki parisuhteeseen kelpaamattomat naiset pääsee halutessaan äidiksi, yksikään naiselle kelpaamaton mies ei pääse isäksi.