Käräytin kannabiksen polttelijan ja nyt alkoi harmittaa
Naapurissani asuu tällainen ehkä 30-v mies. Hän on ystävällinen ja mukava, mutta vähän erikoisen oloinen. Olen ollut haistavinani kannabiksen käryn hänen asunnostaan ja epäiily sai vahvistuksensa pari kuukautta sitten, kun mies oli pihalla illalla ja poltteli jotakin sätkää. Kun hän näki minut ja koirani, hän laittoi sätkän nopeasti pois ja hymyili vähän oudon näköisenä. Tästä päättelin että sätkässä oli kannabista.
En oikein tiedä miksi, mutta tein siitä sitten ilmoituksen poliisille. He eivät aluksi meinanneet suhtautua siihen vakavasti ja "kirjasivat järjestelmään" ja minun osaltani asia oli ohi. Viime viikolla naapurin asunnosta kuitenkin tuli poliiseja siviilit päällä. Tunnistin kun he tulivat rapussa vastaan ja kaulassa roikkui poliisinmerkki. Mukana oli naapuri, jota he lähtivät viemään jonnekin. Vastaan tullessaan naapuri katsoi minua vähän surullisen näköisenä, mutta tervehti kuitenkin.
Taisin tehdä virheen ja nyt harmittaa :( Voiko naapuri saada selville että se olin minä, joka ilmoitti?
Kommentit (560)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos joku tykkää poltella höpöheinää? Live and let live.
Jostain syystä osa ihmisistä haluaa, suorastaan vaatii että eletään x mallin mukaan. Yleensä nämä on uskovaisia tai muuten vaan höyrähtäneitä johonkin asiaan tai yleensä uskoon. Ihmisen elämä on lyhyt niin ei oikein nappaa käyttää sitä katumiseen ja murehtimiseen. Pyrin löytämään naisen joka tykkää kivasta ja nauttimaan hänen kanssa.
En mä aio tuhlata tätä elämää pelkkään ikävään. Nautin ja pajauttelen mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa vain mukavasti tehty tämä ilmoitus kun oot kerran "päätellyt" että varmasti oli kannabista polttelemassa ihan kuin sätkässä ei vois olla puhtaasti tupakkaa ja naapuri hymyilee sulle muuten koska tunnistaa sut. Se haju rapussa voi tulla muualtakin minkä "olit haistavinasi".
Ohis, mutta jotakin hämärää kaverissa on varmaan ollut jos on poliisien mukaan lähtenyt. Kasvit kasvamassa?
Lain mukaan vähäinen tai kokonaisuutena vähäinen huumausaine rikos pitäisi pääsääntöisesti jättää syyttämättä. Eli jos naapuri vähän pajauttelee niin sen ei pitäisi olla syy mihinkään. No joo mulla on tässä lehmä niinsanotusti mukana. Olen pajautellut satunnaisesti 29 vuotta. Kasvatuksesta, hallussapidosta ja käytöstä sakot joskus 18 vuotta sitten. Sen jälkeen olen ollut tarpeeksi varovainen.
Teitä pajauttajia tuntuu olevan joka toinen ketjuun kommentoinut. Halusitte tai ette, pilven poltto on Suomessa rikos jota seuraa RANGAISTUS.
Usko tai älä, ei kaikki meistä jotka tännekin kirjottelee ole mitään huumejengiläisiä ja pajauttajia. En vaan nää mitään järkeä demonisoida kannabista yhtään sen enempää kun alkoholiakaan, ei tarkoita että polttaisin itse ollenkaan. Kyllä mustakin on hirveen kiva että rikoksista tulee rangaistukset ja lakeja pitää noudattaa joo mutta ei tässä voi alkaa kiistämään että ne poliisin resurssit voisi paremminkin hyödyntää kuin juosta jokaisen pilvenpolttajan perässä varsinkaan kun kyseessä on aine mikä aiheuttaa vähemmän haittoja kuin alkoholi.
Jo parilla tutullani tämä polku: kannabis -> LSD -> heroiini ja arvaa oliko enää kenelläkään hauskaa? Ei ollut hauskaa enää perheellä, lapsilla, meillä tutuilla. Lopulta jäljellä kaksi vaihtoehtoa: itsemurha tai uskoontulo. Valitsivat jälkimmäisen.
Se siitä huumeiden vaarattomuudesta. Jos minusta olisi kiinni laittaisin kaikki narkit häkkiin ja heittäisin avaimen pois, ihan vaan jo lasten takia.
Jospa nyt ensin ottaisit selvää, mitkä päihteet johtavat perinteisesti minkäkin päihteen käyttöön ja missä järjestyksessä. Sitten voit keksiä vähän uskottavampia satuja.
Mitä jos sinä lopettaisit yksinpuhelun. Teet sitten huomenna taas uuden höpö höpö ketjun.
Alkoholin sekä tupakan myynti on sentään laillista ja verollista. Kannabis voitot menevät jollekin huumemogulille,jolla ties vaikka mitä muita laittomia bisneksiä ja myyntituotteita.
Jos kannabis laillistettaisiin,suhtautuisin pössyttelijöihin leppeämmin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin sekä tupakan myynti on sentään laillista ja verollista. Kannabis voitot menevät jollekin huumemogulille,jolla ties vaikka mitä muita laittomia bisneksiä ja myyntituotteita.
Jos kannabis laillistettaisiin,suhtautuisin pössyttelijöihin leppeämmin.
Vai oikein moguli ja leppeämmin. 😂 Itsehän te hörhöt sitä kasvatatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa vain mukavasti tehty tämä ilmoitus kun oot kerran "päätellyt" että varmasti oli kannabista polttelemassa ihan kuin sätkässä ei vois olla puhtaasti tupakkaa ja naapuri hymyilee sulle muuten koska tunnistaa sut. Se haju rapussa voi tulla muualtakin minkä "olit haistavinasi".
Eihän kenellekään pitäisi olla mikään ongelma nuo aiheettomat lasu-ilmoitukset, joten miksi sitten joku kannabis käräytys, jos toinen ei kerran mitään ole tehnyt?
Teit hyvin ja oikein. Jos ihminen ei ole tehnyt mitään väärää, niin eihän hänellä ole mitään pelättävää. Eikö se näin nykyisin mene?Koska ne on eri asioita? Ei ole mitenkään verrattavissa se että on mahdollinen riski lapsen hyvinvoinnille kuin se että joku omassa kodissaan, tai paremminkin kodin ulkopuolella, polttaa vähän pilveä silloin tällöin eikä ole kenellekään muulle sillä haitaksi kuin mahdollisesti itselleen. Eihän sitä nyt voi poliiseille soitella ja ilmoitella että ei jumalauta taas naapurin Pertti on ihan kaatokännissä sen perusteella että rapussa haisee desinfiointiaine. Toki alkoholi on laillista ja kannabis ei, mutta arvatkaa vain olisiko se alkoholi laillista jos sitä nyt yritettäisiin puskea markkinoille. Jos on vähänkään ymmärrystä erilaisista päihteistä ja niiden vaikutuksista niin ei voi mitenkään puhtain sydämin väittää että kannabis olisi haitallisempaa kuin alkoholi.
Minun ei tarvitse kuvitella mitään, koska ymmärrän miten lainsäädäntö ja lait toimivat. Samaa ei selvästi voi sanoa näistä pössyttelijöistä. Alkoholi voisi tai ei voisi olla laiton, jos tulisi nyt markkinoille, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska me elämme nyt ja näillä lailla, jotka ovat voimassa nyt. Emme elä jossain jossittelumaassa ja sen lainsäädännön mukaan. Totta, lastensuojelu on paljon mitättömämpi juttu kuin huumeet. Niissä tapauksissa harvemmin jaetaan mitään tuomioita. Toisin kuin huumejutuissa.
Vastustan kyllä itsekin tätä Stasi meininkiä, mutta jos nyt kerran kansalaiset sellaiseen halutaan usuttaa, niin tehdään sitten se tosiaan koskemaan kaikkea ja ennenkaikkea rikollisia asioita koskemaan, kuten huumeet. Koska sitähän huumeet vielä tänä päivänä ovat vaikka monet vähän kaikenlaisilla verukkeilla muuksi haluaisivat saada näyttämään.Moi! Sitä vaan haluaisin sulle sanoa ja muistuttaa, että meillähän oli kieltolaki voimassa aikanaan, jolloin salakapakat ja alkoholin salakuljetus yleistyi. Kieltolaki olisi minun puolestani saanutkin jäädä voimaan, kun tarkastellaan alkoholin aiheuttamia ongelmia, kuten mielenterveysongelmia, terveyshaittoja, sekä sitä kuinka alkoholi lisää aggressiivisuutta yms. Mutta jengi enemmän, kuin mielellään kaataa myrkkyjuomaa kurkusta alas kaksin käsin ja vieläpä maksaa siitä valtiolle.
Kannabiksen vaikutuksen alaisena oleva henkilö käyttäytyy rauhallisesti, eikä aiheuta käytöllään haittaa muille ympärillä oleville. Käy ehkä hieman "hitaalla" tai on omiin oloihinsa vetäytyvä musiikista nautiskelija, mutta parempi sekin kun holtittomasti ympäriinsä heiluva känniääliö.
Lääketieteellisten tutkimusten mukaan kannabiksesta olisi apua seuraaviin sairauksiin:
-MS-tauti
-epilepsia
-unettomuus
-syöpä
-glaukooma
-HIV/AIDS
-lihasjännitys
-erilaiset kiputilatJa tämä lista on pelkkä pintaraapaisu. Itseasiassa kannabiksesta on havaittu olevan hyötyä myös masennuksen hoidossa. Ja ennen kuin kukaan ehtii alkaa valittamaan kannabiksen mahdollisista psykoosivaikutuksista, niin kannabis itsessään ei aiheuta psykoosia, vaan potilaalla on jo valmiiksi olemassa taipumus skitsofreniaan. Kuten muutkin lääkkeet, sillä voi olla ei toivottavia sivuvaikutuksia. Ei kannabiskaan KAIKILLE sovi, mutta on lääkkeenä monikäyttöisempi ja turvallisempi, kuin ne laboratorioissa valmistetut kemikaalipommit, joissa sivuvaikutuslista on yhtä pitkä kuin Vanha Testamentti.
Sitäkin vielä, että ellei lainsäädäntöön koskaan tehtäisi muutoksia, meillä olisi edelleenkin rotusyrjintää ja heikko naisten asema yhteiskunnassa.
Kantsupis sopii KAIKILLE oikeilla annos ja lajike yhtymillä. Ne ketkä ei tykkää katsupiksesta ovat luultavasti vetäneen väärää ja vahvaa ljiketta ja nähneet itsensä vammaisena ja vajaana mikä on vaa pilven harhaa
Kyllä minäkin käräyttäisin pössyttelijän, jos sisällä polttelisi.
Ei ole niin hankalaa mennä alakertaan ja ulko-ovesta ulos. Kannabis haisee aivan järkyttävältä, ja ei ole kivaa että se haju tulee asuntooni ja käytävä haisee.
Entisessä asuinkerrostalossani laitoin muutaman kerran käytävään lapun että menkää ulos polttelemaan, mutta kun neljännelläkään kerralla tuo ei hyödyttänyt, niin ilmoitin kytille.
Kyllä sen verran voisi noiden pa.skapäiden päässä jotain pyöriä, että eivät haisisi sisällä! Alakertaan pääsee hissillä ja ulko-ovi on hissin vieressä.
Meillä oli vain ranskalaiset parvekkeet, ja ilmastointikanavista tuli välillä naapureiden käryt muiden asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta jotakin hämärää kaverissa on varmaan ollut jos on poliisien mukaan lähtenyt. Kasvit kasvamassa?
Lain mukaan vähäinen tai kokonaisuutena vähäinen huumausaine rikos pitäisi pääsääntöisesti jättää syyttämättä. Eli jos naapuri vähän pajauttelee niin sen ei pitäisi olla syy mihinkään. No joo mulla on tässä lehmä niinsanotusti mukana. Olen pajautellut satunnaisesti 29 vuotta. Kasvatuksesta, hallussapidosta ja käytöstä sakot joskus 18 vuotta sitten. Sen jälkeen olen ollut tarpeeksi varovainen.
Teitä pajauttajia tuntuu olevan joka toinen ketjuun kommentoinut. Halusitte tai ette, pilven poltto on Suomessa rikos jota seuraa RANGAISTUS.
Usko tai älä, ei kaikki meistä jotka tännekin kirjottelee ole mitään huumejengiläisiä ja pajauttajia. En vaan nää mitään järkeä demonisoida kannabista yhtään sen enempää kun alkoholiakaan, ei tarkoita että polttaisin itse ollenkaan. Kyllä mustakin on hirveen kiva että rikoksista tulee rangaistukset ja lakeja pitää noudattaa joo mutta ei tässä voi alkaa kiistämään että ne poliisin resurssit voisi paremminkin hyödyntää kuin juosta jokaisen pilvenpolttajan perässä varsinkaan kun kyseessä on aine mikä aiheuttaa vähemmän haittoja kuin alkoholi.
Jo parilla tutullani tämä polku: kannabis -> LSD -> heroiini ja arvaa oliko enää kenelläkään hauskaa? Ei ollut hauskaa enää perheellä, lapsilla, meillä tutuilla. Lopulta jäljellä kaksi vaihtoehtoa: itsemurha tai uskoontulo. Valitsivat jälkimmäisen.
Se siitä huumeiden vaarattomuudesta. Jos minusta olisi kiinni laittaisin kaikki narkit häkkiin ja heittäisin avaimen pois, ihan vaan jo lasten takia.
Tuo millä tavalla niputat huumeet on jo yksi juttu. Siinä on huomattava ero vetääkö savuja,kannabista vai heroiiniä. Mä ole pajautellut oikeasti kauan, melkein 30 vuotta. Vieläkään ei tee mieli ottaa piriä tai opiaatteja.
Porttiteorian apu on laki, sama luukku kyy kaikkia aineita. Karua sanoa mutta onhan se oma vika jos ja kun ottaa kovia aineita.
Siitä on pakko muistuttaa että eu päämajasta löytyi todisteita käytöstä. Huomatkaa ei kokeilusta vaan jatkuvasta ihan oikeasta käytöstä. Kokkeli on kuitenkin paljon rankempi aine kuin kannabis joka saisi olla laillista. En ymmärrä miksi alkoholi kaikkine haittoineen on ainoa laillinen päihde?
Aika lapsellista käräyttää joku, joka polttelee ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutuillas ollut ongemia käsitellä pahuutta ja siksi alkanut nisteillee, pilvenpolttajilla ei ole kyseisiä "mielenterveysongelmia" vaan näkevät maailmassa hyvyyttä mielenvikaisen pahuuden sijaan uskossa tai nepander
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo millä tavalla niputat huumeet on jo yksi juttu. Siinä on huomattava ero vetääkö savuja,kannabista vai heroiiniä. Mä ole pajautellut oikeasti kauan, melkein 30 vuotta. Vieläkään ei tee mieli ottaa piriä tai opiaatteja.
Porttiteorian apu on laki, sama luukku kyy kaikkia aineita. Karua sanoa mutta onhan se oma vika jos ja kun ottaa kovia aineita.Siitä on pakko muistuttaa että eu päämajasta löytyi todisteita käytöstä. Huomatkaa ei kokeilusta vaan jatkuvasta ihan oikeasta käytöstä. Kokkeli on kuitenkin paljon rankempi aine kuin kannabis joka saisi olla laillista. En ymmärrä miksi alkoholi kaikkine haittoineen on ainoa laillinen päihde?
Kuules luukkukyy, me ollaan täällä opittu hörhöltä, että myös tupakka ja kahvi ovat laillisisia päihteitä,. Varmaan myös kaakao ja Cola. Vedä niitä, voit saada vaikka kofeiinipsykoosin. 😂
Kann.abiksen vaikutuksen alaisena oleva henkilö käyttäytyy rauhallisesti, eikä aiheuta käytöllään haittaa muille ympärillä oleville. Käy ehkä hieman "hitaalla" tai on omiin oloihinsa vetäytyvä musiikista nautiskelija, mutta parempi sekin kun holt.ittomasti ympäriinsä heiluva kä.nniä.äliö.
Ai musiikista nautiskelija?
Huud.attaa musiikkia aamuviiteen asti vaikka seinänaapurilla on herätys puoli seitsemältä aamulla ja töihin pitäisi lähteä? Ei ole kuule kovin nautinnollista se!! Joskus kävin itse raiv.oamassa että nyt ju.mala.uta tur.vat kiinni ja musiikki pois. Siihen sain vaan vastauksen "No v.itt.u sori jos me vähän ollaan meluttu täällä."
Miten niin eivät haittaa ketään? Joka paikka haisee pas.kalta ja bileitä pidetään ihan mihin aikaan päivästä ja yöstä vain. Oli kieltämättä kiva soittaa noille kytät keskellä viikkoa neljältä yöllä. Tyhjeni koko kämppä :D Se kan.babiksen haju tuli ihan käytävään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttiteorian apu on laki, sama luukku kyy kaikkia aineita. Karua sanoa mutta onhan se oma vika jos ja kun ottaa kovia aineita.Siitä on pakko muistuttaa että eu päämajasta löytyi todisteita käytöstä. Huomatkaa ei kokeilusta vaan jatkuvasta ihan oikeasta käytöstä. Kokkeli on kuitenkin paljon rankempi aine kuin kannabis joka saisi olla laillista. En ymmärrä miksi alkoholi kaikkine haittoineen on ainoa laillinen päihde?
Kuules luukkukyy, me ollaan täällä opittu hörhöltä, että myös tupakka ja kahvi ovat laillisisia päihteitä,. Varmaan myös kaakao ja Cola. Vedä niitä, voit saada vaikka kofeiinipsykoosin. 😂
Äärimmäisen harvinaisia kofeiinipsykoosit ovat, mutta on niitä tapahtunut. Kahvinjuonti kannattaisi silti lopettaa muista syistä, elimistöä kiihdyttävän aineen päivittäminen nauttiminen ei ole hyväksi. Varsinkaan suomalaisten sata kuppia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenellekään pitäisi olla mikään ongelma nuo aiheettomat lasu-ilmoitukset, joten miksi sitten joku kannabis käräytys, jos toinen ei kerran mitään ole tehnyt?
Teit hyvin ja oikein. Jos ihminen ei ole tehnyt mitään väärää, niin eihän hänellä ole mitään pelättävää. Eikö se näin nykyisin mene?Koska ne on eri asioita? Ei ole mitenkään verrattavissa se että on mahdollinen riski lapsen hyvinvoinnille kuin se että joku omassa kodissaan, tai paremminkin kodin ulkopuolella, polttaa vähän pilveä silloin tällöin eikä ole kenellekään muulle sillä haitaksi kuin mahdollisesti itselleen. Eihän sitä nyt voi poliiseille soitella ja ilmoitella että ei jumalauta taas naapurin Pertti on ihan kaatokännissä sen perusteella että rapussa haisee desinfiointiaine. Toki alkoholi on laillista ja kannabis ei, mutta arvatkaa vain olisiko se alkoholi laillista jos sitä nyt yritettäisiin puskea markkinoille. Jos on vähänkään ymmärrystä erilaisista päihteistä ja niiden vaikutuksista niin ei voi mitenkään puhtain sydämin väittää että kannabis olisi haitallisempaa kuin alkoholi.
Minun ei tarvitse kuvitella mitään, koska ymmärrän miten lainsäädäntö ja lait toimivat. Samaa ei selvästi voi sanoa näistä pössyttelijöistä. Alkoholi voisi tai ei voisi olla laiton, jos tulisi nyt markkinoille, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska me elämme nyt ja näillä lailla, jotka ovat voimassa nyt. Emme elä jossain jossittelumaassa ja sen lainsäädännön mukaan. Totta, lastensuojelu on paljon mitättömämpi juttu kuin huumeet. Niissä tapauksissa harvemmin jaetaan mitään tuomioita. Toisin kuin huumejutuissa.
Vastustan kyllä itsekin tätä Stasi meininkiä, mutta jos nyt kerran kansalaiset sellaiseen halutaan usuttaa, niin tehdään sitten se tosiaan koskemaan kaikkea ja ennenkaikkea rikollisia asioita koskemaan, kuten huumeet. Koska sitähän huumeet vielä tänä päivänä ovat vaikka monet vähän kaikenlaisilla verukkeilla muuksi haluaisivat saada näyttämään.Niin nimenomaan, me elämme nyt ja näillä laeilla mitkä ovat nyt voimassa, mutta eiköhän se lakimuutos sieltä jossain vaiheessa tule ja se on vain ajan kysymys.
No ei voi muuta kuin myöntää, että kovasti te huumepromoajat todella olette tehneet töitä sen eteen, että mahdollisimman monesta saadaan käyttäjä. Jos se tulee lailliseksi joskus, niin minä promoan siihen sitten ihan järkyttävän kovan verotuksen, koska jos on varaa käyttää, on varaa maksaa veroja ja pakolliset huumetestit kaikkiin valtion, kaupunkien ja kuntien hommiin. Ja lasten vanhemmille huumeseulat ja lasten huostaanotto, jos vanhemmat käyttävät.
Tällä hetkellä ainoa laillinen aine on yksi haitallisimpia. Mikä on se syy että haluat kieltää vähemmän haitallisen päihteen?
Haluan, että se pysyy kiellettynä, koska en halua lisää käyttäjiä. En halua huumehemmojen naapuriksi, enkä halua 14- vuotiaan Tero-Petterin tuhoavan aivojaan ja passivoituvan kotiinsa, enkä halua kolmen lapsen Sirkku-äidin pössyttelevän olohuoneessaan, kun hänen taaperonsa katselevat pikkukakkosta.
Sama kun sanoisit alkoholin juomisen olevan sitä järkevää päihteiden käyttöä. Vaikka alkoholi on aineena yksi haitallisimpia. Suomessa alkoholi on mukana 8/10 pahoinpitelyissä. Henkirikoksissa viina on melkein aina mukana. Kannabis on aivan helv.. harvoin mukana missään toisiin ihmisiin kohdistuvassa pahassa.
Kysynkin miksi vastutat kannabista ja sen laillistamista?
Taitaa kannabis olla jo pehmittänyt aivosi. Minä en ole puhunut mitään alkoholista. Sinä puhut ja yrität laittaa niitä sanojasi minun suuhun. Lue uudestaan vastaukseni, myönnän se vaatii jossain määrin tulkitsemista ja jos sitten onnistuisi vähän paremmin tuo luetun ymmärtäminen.
Alkoholi on heti heroiinin jälkeen maailman toiseksi vaarallisin kova huume, kannabis edelleenkin koko maailman vähähaittaisin päihde.
Tuliko hyväkin fiilis? Nyt on saatu taas päivän huumepromot tehtyä ja taas yritetty muokkailee sitä ilmapiiriä, että saada taas uusia kokeilijoita. Peukkuja!!
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/2016030721232363
"Maailman viisi eniten addiktoivaa ainetta - näin ne vaikuttavat aivoihin."
1. Heroiini
2. Alkoholi
3. Kokaiini
4. Barbituraatit
5. Nikotiini
Suuri osa ei pidä kannabiksesta lainkaan, ja kokeilee sitä kerran tai kaksi. Tärkeintä on se, että sen epämieluisan kokeilun jälkeen kokeilijalle ei anneta näytteitä kovista huumeista. Mikä on Suomessa todella yleistä, Hollannissa taas todella harvinaista, koska kannabiskahvilasta ei saa kovia huumeita.
En usko tuota listaa. Sokeri pitäisi olla vähintään kakkosena..
Lääketieteellisten tutkimusten mukaan kann.abiksesta olisi apua seuraaviin sairauksiin:
Tuohon riittää CB.D-öljy. Huu.maavaa vaikutusta ei siis tarvitse olla, joten mikään, edes lääkekann.abiksen käyttö, ei puolusta hais.evan ja hu.uma.avan ja poltelt.avan kann.abiksen käyttöä.
Eli jos joku sairaus on jota haluaa hoitaa kan.babiksella, niin ei siihen huum.aavaa vaikutusta tarvitse. Eikä tarvitse hai.st.a naapureiden hait.tana.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellisten tutkimusten mukaan kann.abiksesta olisi apua seuraaviin sairauksiin:
Tuohon riittää CB.D-öljy. Huu.maavaa vaikutusta ei siis tarvitse olla, joten mikään, edes lääkekann.abiksen käyttö, ei puolusta hais.evan ja hu.uma.avan ja poltelt.avan kann.abiksen käyttöä.
Eli jos joku sairaus on jota haluaa hoitaa kan.babiksella, niin ei siihen huum.aavaa vaikutusta tarvitse. Eikä tarvitse hai.st.a naapureiden hait.tana.
CBD ei riitä MS-taudinkaan hoitoon, vaan THC:tä pitää olla myös lääkekannabiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustan kyllä itsekin tätä Stasi meininkiä, mutta jos nyt kerran kansalaiset sellaiseen halutaan usuttaa, niin tehdään sitten se tosiaan koskemaan kaikkea ja ennenkaikkea rikollisia asioita koskemaan, kuten huumeet. Koska sitähän huumeet vielä tänä päivänä ovat vaikka monet vähän kaikenlaisilla verukkeilla muuksi haluaisivat saada näyttämään.Niin nimenomaan, me elämme nyt ja näillä laeilla mitkä ovat nyt voimassa, mutta eiköhän se lakimuutos sieltä jossain vaiheessa tule ja se on vain ajan kysymys.
No ei voi muuta kuin myöntää, että kovasti te huumepromoajat todella olette tehneet töitä sen eteen, että mahdollisimman monesta saadaan käyttäjä. Jos se tulee lailliseksi joskus, niin minä promoan siihen sitten ihan järkyttävän kovan verotuksen, koska jos on varaa käyttää, on varaa maksaa veroja ja pakolliset huumetestit kaikkiin valtion, kaupunkien ja kuntien hommiin. Ja lasten vanhemmille huumeseulat ja lasten huostaanotto, jos vanhemmat käyttävät.
Tällä hetkellä ainoa laillinen aine on yksi haitallisimpia. Mikä on se syy että haluat kieltää vähemmän haitallisen päihteen?
Haluan, että se pysyy kiellettynä, koska en halua lisää käyttäjiä. En halua huumehemmojen naapuriksi, enkä halua 14- vuotiaan Tero-Petterin tuhoavan aivojaan ja passivoituvan kotiinsa, enkä halua kolmen lapsen Sirkku-äidin pössyttelevän olohuoneessaan, kun hänen taaperonsa katselevat pikkukakkosta.
Sama kun sanoisit alkoholin juomisen olevan sitä järkevää päihteiden käyttöä. Vaikka alkoholi on aineena yksi haitallisimpia. Suomessa alkoholi on mukana 8/10 pahoinpitelyissä. Henkirikoksissa viina on melkein aina mukana. Kannabis on aivan helv.. harvoin mukana missään toisiin ihmisiin kohdistuvassa pahassa.
Kysynkin miksi vastutat kannabista ja sen laillistamista?
Taitaa kannabis olla jo pehmittänyt aivosi. Minä en ole puhunut mitään alkoholista. Sinä puhut ja yrität laittaa niitä sanojasi minun suuhun. Lue uudestaan vastaukseni, myönnän se vaatii jossain määrin tulkitsemista ja jos sitten onnistuisi vähän paremmin tuo luetun ymmärtäminen.
Alkoholi on heti heroiinin jälkeen maailman toiseksi vaarallisin kova huume, kannabis edelleenkin koko maailman vähähaittaisin päihde.
Tuliko hyväkin fiilis? Nyt on saatu taas päivän huumepromot tehtyä ja taas yritetty muokkailee sitä ilmapiiriä, että saada taas uusia kokeilijoita. Peukkuja!!
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/2016030721232363
"Maailman viisi eniten addiktoivaa ainetta - näin ne vaikuttavat aivoihin."
1. Heroiini
2. Alkoholi
3. Kokaiini
4. Barbituraatit
5. Nikotiini
Suuri osa ei pidä kannabiksesta lainkaan, ja kokeilee sitä kerran tai kaksi. Tärkeintä on se, että sen epämieluisan kokeilun jälkeen kokeilijalle ei anneta näytteitä kovista huumeista. Mikä on Suomessa todella yleistä, Hollannissa taas todella harvinaista, koska kannabiskahvilasta ei saa kovia huumeita.
En usko tuota listaa. Sokeri pitäisi olla vähintään kakkosena..
Alkoholi on sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huumejengiä tänne kirjoittelee? Tyyppi käyttää aineita härskisti pihamaalla ja vaan naureskelee. Kai tuosta nyt pitääkin ilmoitus tehdä. Ihan oikein ap! Toivottavasti poliisit löysivät kaikki kukinnot ja pistävät tyypin vastuuseen tekosistaan.
Sellainen jengi joka tietää että Kanada on laillistanut, Jenkeissä sallii puolet osavaltioista ja euroopassakin Hollanti, Saksa ja Portugali ainakin.
Sellainen jengi joka tietää, että sekä alkoholi että tupakka ovat vaarallisempia aineita.
Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Oikein teit, ap. Minäkään en haluaisi asua huumeveikon naapurissa. Jotain löytyi, kun poliisi vei pois.
Muista sitten muuttaa maasta pois jos joskus puhut kännykkään autossa tai kävelet punaisia päin, puhumattakaan yhden kilometrin tunnissa ylinopeuden ajamisesta.
En tahallani KOSKAAN riko lakia. En koskaan kävele tai aja punaisia päin ja autossa käytössä on bluetooth. Muutoinkin olen hyvin lainkuuliainen. Kannabiksen polttelu harvoin lienee tahatonta, joten vertauksesi on kovin ontuva. Ehkä höpöheinä on jo vaikuttanut kognitiivisiin taitoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huumejengiä tänne kirjoittelee? Tyyppi käyttää aineita härskisti pihamaalla ja vaan naureskelee. Kai tuosta nyt pitääkin ilmoitus tehdä. Ihan oikein ap! Toivottavasti poliisit löysivät kaikki kukinnot ja pistävät tyypin vastuuseen tekosistaan.
Sellainen jengi joka tietää että Kanada on laillistanut, Jenkeissä sallii puolet osavaltioista ja euroopassakin Hollanti, Saksa ja Portugali ainakin.
Sellainen jengi joka tietää, että sekä alkoholi että tupakka ovat vaarallisempia aineita.
Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Oikein teit, ap. Minäkään en haluaisi asua huumeveikon naapurissa. Jotain löytyi, kun poliisi vei pois.
Muista sitten muuttaa maasta pois jos joskus puhut kännykkään autossa tai kävelet punaisia päin, puhumattakaan yhden kilometrin tunnissa ylinopeuden ajamisesta.
En tahallani KOSKAAN riko lakia. En koskaan kävele tai aja punaisia päin ja autossa käytössä on bluetooth. Muutoinkin olen hyvin lainkuuliainen. Kannabiksen polttelu harvoin lienee tahatonta, joten vertauksesi on kovin ontuva. Ehkä höpöheinä on jo vaikuttanut kognitiivisiin taitoihisi.
Tuskin voi vaikuttaa kehenkään niin paljon, että vajoaa debiiliydessä sun tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen harvinaisia kofeiinipsykoosit ovat, mutta on niitä tapahtunut. Kahvinjuonti kannattaisi silti lopettaa muista syistä, elimistöä kiihdyttävän aineen päivittäminen nauttiminen ei ole hyväksi. Varsinkaan suomalaisten sata kuppia päivässä.
Lähde kofeiinipsykooseille ja sadalle kupille, kiitos.
Jospa nyt ensin ottaisit selvää, mitkä päihteet johtavat perinteisesti minkäkin päihteen käyttöön ja missä järjestyksessä. Sitten voit keksiä vähän uskottavampia satuja.