Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen korin kanssa kaupassa saa enemmän huomiota kuin kärryjen kanssa

Vierailija
22.01.2019 |

Sinkkunainen (tai miksei mieskin), ilmainen vinkki: kun käyt kaupassa, ota kärryn sijaan kori.

Itse olen perheellinen aviovaimo mutta tänään poikkeuksellisesti oli pienet ostokset ja nappasin marketissa vain korin kantamuksille. Ihmettelin jo, mitä vetovoimaa hehkun, kun parikin miestä jäi katsomaan perään ja vilkuili useaan otteeseen. Samaa ei tapahdu, kun vaippapaketit keikkuvat täysien kärryjen päällimmäisenä kuten yleensä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheellinen ja käyn melkein aina korin kanssa ostoksilla. Joskus lapsi tahtoo työntää kärryjä. Kaksikin koria on kätevämpi tapa kuin kärryt. Kerään korillisen ja vien sen lähelle kassoja odottamaan, otan toisen korin kassalta ja käyn keräämässä herkästi pilaantuvat ostokset viimeiseksi siihen.

Olen huomannut huomion ja lapsenikin on joskus huomannut, kun mies tulee juttelemaan kanssani. Miehet hoitavat nämä tilanteen tyylikkäästi. 

Jatkakaa samaan malliin. Saatte kokemusta ja kauppa on siihen hyvä paikka. Piristää kivasti, kun pidätte minua vielä nuorekkaana.

Tuleva pettäjävaimo. Hienoa

Vierailija
22/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa saa huomiota kuka vain kivan näköinen nainen. Kaupat ovat parhaita paikkoja löytää uusi ihmissuhde tai vaikka miesystävä, jos haluaa. Kaupassa ihmiset käyvät usein, he ovat siellä aika rentoja ja siellä kuljetaan verkkaiseen tahtiin ristiin rastiin, joten jos joku mukava tulee vastaan ja silmäpeliä on, niin sitä on helppo mennä seuraavan hyllyväliin kohdalla vastaan uudestaan. Kaupassa on myös helppo tehdä tikusta asiaa ja alkaa juttelemaan vaikka jostakin klementtiinien hyvästä mausta tai ketsuppimerkistä.

Olen yli nelikymppinen nainen ja olen saanut kaupassa juttuseuraa usein. Myös treffeille on pyydetty muutamankin kerran ja kerran joku mies osti minulle tulppaanikimpun kassan vierestä, "kun oli niin mukava jutella". :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perheellinen ja käyn melkein aina korin kanssa ostoksilla. Joskus lapsi tahtoo työntää kärryjä. Kaksikin koria on kätevämpi tapa kuin kärryt. Kerään korillisen ja vien sen lähelle kassoja odottamaan, otan toisen korin kassalta ja käyn keräämässä herkästi pilaantuvat ostokset viimeiseksi siihen.

Olen huomannut huomion ja lapsenikin on joskus huomannut, kun mies tulee juttelemaan kanssani. Miehet hoitavat nämä tilanteen tyylikkäästi. 

Jatkakaa samaan malliin. Saatte kokemusta ja kauppa on siihen hyvä paikka. Piristää kivasti, kun pidätte minua vielä nuorekkaana.

? ?  ? 

Vierailija
24/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen perheenäiti ja otan aina kaupassa korin. Enpä saa huomiota.

Vierailija
25/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? ?  ? 

Ja latino tunnustautu kans just pettäjäsiaksi kun huijaa naisia korilla... olisko vaan huono vitsi?

Vierailija
26/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korista ei voi päätellä onko sinkku. Mä ostan ruoat mulle ja miehelle. En käytä koskaan kärryjä.

Vierailija
27/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korista ei voi päätellä onko sinkku. Mä ostan ruoat mulle ja miehelle. En käytä koskaan kärryjä.

Entäs toisin päin? Onko täällä sinkkuja, jotka valitsevat kaupassa kärryt?

Vierailija
28/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs toisin päin? Onko täällä sinkkuja, jotka valitsevat kaupassa kärryt?

Esim. mun kaveri.

Vierailija
29/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut ja perheetön jämänainen korinsa kanssa herättää hilpeyttä ja ihmetystä. Perheellinen kärrysuhaaja on edelleenkin normaali, johon pyritään.

Vierailija
30/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kaupassa ulkomailla oli eriväriset korit sinkuille ja varatuille.

Citymarketissa on keltaisia sinkkukoreja.

Vau! Cittarissa käyminen on siis kuin kävisi ulkomailla? (Tosin ainakaan meidän paikallisessa kaupassa ei noita ole)

Vierailija
31/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä kirpparilla-kirpputorilla on kanssa sinkkukoreja

Vierailija
32/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kaupassa ulkomailla oli eriväriset korit sinkuille ja varatuille.

Citymarketissa on keltaisia sinkkukoreja.

On vai? Ainakaan täälläpäin CM:issa ei ole kuin tummia koreja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme