Ihmiset luulevat että olen tyhmä
Kun menen lukkoon, ihmisten seurassa ja en puhu mitään! Sit kuiskutellaan, että tyhmä nätti nainen.
Kommentit (20)
Minä en paljoa tuhlaa ajatuksia siihen, miten muut minua arvioi. Tiedän ja tunnen itseni suht hyvin a se riittää.
Kyllä ihmisillä on yleensä sen verran sosiaalista älykkyyttä, että huomaavat jos joku jännittää tai on ujo.
Ehkä nyt eivät aivan väärässä olekaan.
En mene varsinaisesti lukkoon seurassa, mutta en ole kovin puhelias enkä osaa small talkia. Minua on pidetty harkitsevana, viisaana, älykkäänä ja kun olen avannut suuni ja puhunut lyhyesti, minua on kuunneltu. Minua pidetään älykkäämpänä kuin olen, koska en ole suuna päänä kälättämässä.
Ihmiset luulevat että olen täysin PA. Ei ole merkkivaatteita, kaikki ostettu jostain Tokmannilta tai muualta mistä saa halvalla. Auto on vanha romu, kengät vähän repsottaa.
Eipä tarvi pelätä että joku alkaa kinuamaan rahaa "lainaksi".
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset luulevat että olen täysin PA. Ei ole merkkivaatteita, kaikki ostettu jostain Tokmannilta tai muualta mistä saa halvalla. Auto on vanha romu, kengät vähän repsottaa.
Pelkäät niin paljon, ettet osaa sanoa ei, että kuljet koko elämäsi resupekkana ympäriinsä ja jätät elämättä? No, jokainen tavallaan.
Onneks tiedän olevani tyhmä niin ei tarvii muiden olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät niin paljon, ettet osaa sanoa ei, että kuljet koko elämäsi resupekkana ympäriinsä ja jätät elämättä? No, jokainen tavallaan.
Ikävä kuulla miten elämäsi on niin kurjaa, että ainoa sisältö elämälle on törsääminen. Jaksuhaleja <3
En osaa olla esillä joukossa, olenkin vaan oma itseni jos se ei kelpaa se ei ole minun ongelma koska muuta mallia minulla ei ole.
Olen kuullut myös ihmisjoukossa että minusta puhuttu joskus outojakin asioita, ihmiset puhuu mutta se alkaa huvittaa ja näin tilanne kevenee.
Vierailija kirjoitti:
'En mene varsinaisesti lukkoon seurassa, mutta en ole kovin puhelias enkä osaa small talkia. Minua on pidetty harkitsevana, viisaana, älykkäänä ja kun olen avannut suuni ja puhunut lyhyesti, minua on kuunneltu. Minua pidetään älykkäämpänä kuin olen, koska en ole suuna päänä kälättämässä.'
Symppis kommentti.
Mä olen ambivertti
ihmisten keskuudessa.
Omaan tarvittaessa
huippuhyvät sosiaaliset
taidot ollen mitä
hauskin seuramies
[*Sana 'seuranainen'
ei ole käytössä, hassu kielemme🥳].
Silti viihdyn yksin,
elän erakkohenkisesti
ilman perhettä ja puolisoa.
Rakastan pitkiä keskusteluja.
Todella rakastan.
Puhelimeni soi pitkin pvää.
En kaipaa face to face -
tapaamisia juurikaan.
Asperger-piirre.
Tämmöinen tapaus täällä.
Meitä on monenlaisia ja osa jää asemallekin kaikki ei mahdu samaan junaan.
Ei luulla vaan tiedetään ja pelkästään tyhmä, ei nätti.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monenlaisia ja osa jää asemallekin kaikki ei mahdu samaan junaan.
Minä matkustan pummilla vessassa.
Minä olen ujo ja syrjäänvetäytyvä, joka en tee itsestäni missään paikassa mitään numeroa tai tuo esille itseäni. Olen myös huonokuuloinen, minkä takia joudun kuuntelemaan muiden puhetta hyvin tarkkaavaisesti. Sitten pikkulinnut lauloivat, että minua pidetään leuhkan näköisenä. Tyrmistyin ihan täysin. Tyhmänäkin on pidetty. Kuitenkin olin esim. opinnoissa monessa aineessa kympin oppilas.
Ihmiset todellakin vetävät kanssakulkijoistaan ihan vääriä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en paljoa tuhlaa ajatuksia siihen, miten muut minua arvioi. Tiedän ja tunnen itseni suht hyvin a se riittää.
Sinulla on itsetunto, kaikilla ei ole. Sen saa lahjaksi lapsuusympäristön ihmisiltä, jos saa.
Olet aina hiljaa niin ihmiset luulevat sinua tyhmäksi. Sano joskus jotain niin ei jää mitään epäselvyyttä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisillä on yleensä sen verran sosiaalista älykkyyttä, että huomaavat jos joku jännittää tai on ujo.
No ei tasan ole. Vieressä puhutaan pskaa kiertoilmauksin oletettaessa et toinen ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Olet aina hiljaa niin ihmiset luulevat sinua tyhmäksi. Sano joskus jotain niin ei jää mitään epäselvyyttä siitä.
Itse sanon: "Nyt ne turvat tukkoon!"
Kuiskutellaankohan vai kuvitteletko vain, että näin tehdään?