Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen korin kanssa kaupassa saa enemmän huomiota kuin kärryjen kanssa

Vierailija
22.01.2019 |

Sinkkunainen (tai miksei mieskin), ilmainen vinkki: kun käyt kaupassa, ota kärryn sijaan kori.

Itse olen perheellinen aviovaimo mutta tänään poikkeuksellisesti oli pienet ostokset ja nappasin marketissa vain korin kantamuksille. Ihmettelin jo, mitä vetovoimaa hehkun, kun parikin miestä jäi katsomaan perään ja vilkuili useaan otteeseen. Samaa ei tapahdu, kun vaippapaketit keikkuvat täysien kärryjen päällimmäisenä kuten yleensä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, koska nainen lapsen kanssa on romanttisinta mitä tiedän.

Kylläpäs tuo kuulostaa perverssiltä kun sen lukee kaksimielisesti, taidan olla vähän väsynyt.

Vierailija
2/32 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina korin kanssa, en ole koskaan saanut minkäänlaista huomiota :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä mulla vain roikkui vessapaperia kengästä :D

Ap

Vierailija
4/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi. Ostan parin viikon ostokset kerralla vähintään.

Vierailija
5/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina koria. Ei ole tehnyt tuota vaikutusta.

Vierailija
6/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saa enemmän tilaa, siis mahtuu kulkemaan sujuvammin. Itse käyn usein vain korin kanssa, mutta en ole huomannut saavani erityistä huomiota tai tuijotuksia. Sen sijaan kun pukkaa sellaisissa autokärryissä onnellisia mukuloita niin johan saa ihania hymyjä ja jos taas pahantuulisia mukuloita niin sääliviä katseita. Eli nainen lasten kanssa saa ehdottomasti enemmän huomiota kuin nainen ilman lapsia. Mutta tässä nyt varmaan tarkoitettiin nimenomaan ihastuvaa huomiota.

Vierailija
7/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. En halua mitään huomiota ruokakaupassa.

8/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korin käyttäjä ostaa vähän, ehkä vain yhdelle? On todennäköisemmin siis sinkku.

Kärryn käyttäjä ostaa paljon, todennäköisemmin perheelle.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
9/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta korikauppailua takana eikä ole ikinä kukaan vilkaissutkaan. Taitaa ap kuvitella omiaan.

-ikisinkkunainen

Vierailija
10/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kaupassa ulkomailla oli eriväriset korit sinkuille ja varatuille.

Vierailija
11/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä todellakaan halua huomiota jossain marketissa, josta haluan päästä mahdollisimman nopeasti ulos ostosten kanssa. Yleensä aika väsyneenä ja nuutuneenakin liikenteessä, joten extra huomio tuntus vaan ahistavalta. Taidan olla introvertti tapaus.

Vierailija
12/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunainen (tai miksei mieskin), ilmainen vinkki: kun käyt kaupassa, ota kärryn sijaan kori.

Itse olen perheellinen aviovaimo mutta tänään poikkeuksellisesti oli pienet ostokset ja nappasin marketissa vain korin kantamuksille. Ihmettelin jo, mitä vetovoimaa hehkun, kun parikin miestä jäi katsomaan perään ja vilkuili useaan otteeseen. Samaa ei tapahdu, kun vaippapaketit keikkuvat täysien kärryjen päällimmäisenä kuten yleensä.

Kauppaan kerjäämään muiden miesten huomiota. Melkoinen unelmavaimo. NOT!

Vierailija
13/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Mä ostan mulle ja lapselle.

T. Korin käyttäjä

Vierailija
14/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä Ap. Tosin tedä sitten, miten osaisi ottaa vastaan mahdolliset "huomion osoitukset" - Tai kohdistaa itse oman "huomionsa" toiseen ilman, ettei vaikuta kovin tunkeilevalta ja ahditavalta. Flirttailu ja toisen noteeraminen tahdikkaast ja hyvin ovat taitolajeja. Puhumattakaan, jos tavoitteeksi asettaisi, että tuosta (toisen kauppaan tulleen) haluaisi saada seuraa pidemmäksi aikaa.. rohkaistua pyytämään häntä vaikka treffeille.   Toisinaan tuntuu, että (Suomess) on luvallista tehdä aloite ja yrittää iskeä itselleen seuraa, ainoastaan paikoissa joissa on alkoholi läsnä ja ajankohta lähempänä puoltayötä.(..) 

Vierailija
15/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kaupassa ulkomailla oli eriväriset korit sinkuille ja varatuille.

Citymarketissa on keltaisia sinkkukoreja.

16/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Mä ostan mulle ja lapselle.

T. Korin käyttäjä

Puhuinkin todennäköisyyksistä.

Mäkin teen ostoksia joskus korin kanssa vaikka mulla on perhe.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
17/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kori, oli myös 6 vuotias mukana. Ei sillä väliä, kun ei kaupassa ollut kun myyjä.

Vierailija
18/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyllä ruokakauppaan ostamaan ruokaa... en herättämään huomiota.

Vierailija
19/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen ja käyn melkein aina korin kanssa ostoksilla. Joskus lapsi tahtoo työntää kärryjä. Kaksikin koria on kätevämpi tapa kuin kärryt. Kerään korillisen ja vien sen lähelle kassoja odottamaan, otan toisen korin kassalta ja käyn keräämässä herkästi pilaantuvat ostokset viimeiseksi siihen.

Olen huomannut huomion ja lapsenikin on joskus huomannut, kun mies tulee juttelemaan kanssani. Miehet hoitavat nämä tilanteen tyylikkäästi. 

Jatkakaa samaan malliin. Saatte kokemusta ja kauppa on siihen hyvä paikka. Piristää kivasti, kun pidätte minua vielä nuorekkaana.

Vierailija
20/32 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kärry tai kori niin en ole koskaan yrittänyt iskeä naista kaupassa. Varmaan yleisin sanani kaupoissa muille on anteeksi kun yritän päästä ohi tai ottaa jotain siitä missä porukkaa on edessä. Siinä olen poikkeus että saatan kassajonossa jutella näitä noita muiden jonottajien kanssa.

Lähes aina olisin valmis lähempään kanssakäymiseen mutta sellaisen ehdottaminen on vaikean ja mahdottoman välillä. Enkä pidä edes itse sitä suotavana jossain kaupassa käydessä. Saattaisin tykätä jos joku naispuolinen ehdottelisi mulle. Onhan niin jopa kerran käynyt, se tosin tapahtui baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi