Jos mies kirjoittaa "Sulla on ihanan pehmeät piirteet" tarkoittaako hän että olen hänen mielestään lihava?
Olen ihan normaalipainoinen. En kehtaa kysyä mieheltä. Miten te ottaisitte kommentin?
Kommentit (17)
Se tarkoittaa että sulla on pehmeät piirteet. Normaalipainoisellakin voi olla pehmeät piirteet.
Voi Jeesus, ei kai tota nyt negatiivisesti voi ottaa kun toinen kuvailee sanalla "ihana". Ajattelisin sen niin, että mies pitää vartalostani, thats it.
Jos et ole lihava, ei hän voi tarkoittaakaan, että olisit hänen mielestä lihava. Ei hitto muija, anna olla. Sulla on ihanan pehmeät piirteet, et siis ainakaan ole kova ja ruomuluinen.
Et ole lihava, olet selvästi miehen makuun.
Itse miellän piirteiden viittaavan lähinnä kasvoihin? Itse ymmärtäisin tuon sileäkasvoisuutena (vs. kulmikas, lommoposki, jne. ... ja sanon tämän NAISENA, jolla on terävää kulmaa ja kuoppaa naamassa vaikka muille jakaa – mm. minun leuastani saisi vaikka parillekin palstamiehelle laatikkoleuan).
Se tarkoittaa, että et ole kirveellä veistetty. Suuri kohteliaisuus siis.
Tarkottaa pehmeydellä naisellisia piirteitä. Ainakaan sulla ei ole miesmäistä hevosnaamaa.
Kyseessä on piilomerkitys koska miehet viljelee niitä paljon viesteissään. Miesten maailmassa harvoin sanotaan mitään suoraan
1,5 / 5...
Hän pitää sinua ihanana.. 'nuff said..
Ihanan pehmeä, eli todennäköisesti olet läski. Laihduttaisit...
Vihjailee että olet lihakseton ja löysä vaikka et lihava olisikaan.
Tarkoittaa, että et ulkoisesti muistuta Grace Jonesia
Joko mies tarkoittaa tuolla hyvää, tai sitten siitä miehestä ei tarvitse välittää.
En tiedä, miten mies saisi noin syvällistä ulkonäköpohdintaa aikaiseksi ainakaan tarkoittaen samaa kuin mitä me naiset sanoista tulkitsemme. Minä ajattelisin, että kyse on pehmeistä kasvonpiirteistä vrt. kulmikkaat kasvot, joissa on jykevä kulmikas leuka, jylhä nenä, jne.
Oletko taikinamainen?