Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Onko wallu täällä mainostamassa, en kyllä ymmärrä miten hänestä ja kimistä joku tykkää, molemmat töykeitä muille, miska käyttäytyy pelokkaasti niiden kahden painostuksen alla. Surkea kausi jos wallu tai kim voittaa. Uhkapelureita ja ilman moraalia. Onneksi nina pääsi wallusta jatkuvine pettämisineen ja nyt hyvässä suhteessa. Yi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virpi on kyllä osottautunut aivan ihanaksi ihmiseksi, miten voikaan olla noin kiltti ihminen? Jotenkin hellyyttävää miten ei osaa pitää salaisuuksia, ei halua kenellekään pahaa ja on jopa vähän naiivi. Arvostan kyllä suuresti tuollaisia rehellisiä ja avoimia ihmisiä oikeassa elämässä, olisipa itsekin yhtä positiivinen läpi elämän. Pelin kannalta voi toki olla loppupeleissä huono juttu, ei kannattaisi valita toiseksi henkilöksi finaaliin sillä saisi enemmän ääniä koska ei ole juoninut kuten muut.
Kumma miten itse näen asian eri tavalla. Mielestäni Virpi esittää olevansa kiltti mutta todellisuudessa tietää tismalleen mitä pitää sanoa. Sekin miten sai Kimin äänestämään oman toiveensa mukaan ja miten kaikki miehet sinisilmäisesti luottavat häneen. Äärimmäisen kova peluri ja kiero kuin mikä. Selvästi seurannut jenkkiversiota kun tietää aina mitä pitää sanoa kenellekin. Parempia taustoituksia kuin extra saa Youtubesta Seiskan kanssa yhteistyössä tuotetuista Viidakon Wallu-jaksoista.
Kim tottakai äänesti sitä, ketä Virpi sanoi, koska oli itse tulilinjalla. Tuossa oli täysin oman edun hyväksi totella Virpiä. Kimhän sen sijaan sai ongittua Virpiltä, että Lola on se joka tämän ajatuksen Kimin äänestämisestä on kylvänyt muihin.
En itse ole juurikaan seurannut jenkkiversiota, mutta näyttää siltä, että Virpi vetää aika omalla tyylillään. Onko siellä sitten kukaan koskaan avoimesti kertonut amuletistaan?
Lukemattomia kertoja. Amuletista kertominen tukee Virpin "tarinaa" itsestään kaikkien kaverina. Kaikki pitävät häntä hyväntahtoisena "blondina", mutta kaikki hänen tekemisensä petaa sitä varten, että finaaliäänestyksessä kellään ei ole mitään häntä vastaan kun hän on vain viaton sivustaseuraaja vaikka jatkuvasti onkin erityisesti Miskan kanssa kova peli menossa. Hyvin esitetty sekin että vahingossa lipsahti että Kimä ollaan äänestämässä ja että vasta tiukkaamisen jälkeen sanoi kuka oli vaikka siinä vaiheessa ihan kaikki olivat Kimiä pois haluamassa. Sanoi Lolan nimen kostona Wilman tiputuksesta, vaikka Lola ei aikoihin ole ollut minkäänlaisessa päättävässä asemassa äänestyksissä. Kaikki muut keräävät negatiivista karmaa ja Virpi vain porskuttaa. Selvisihän se jo silloin kun Wilma äänestettiin pihalle, että Virpille oli aivan älyttömän tärkeätä saada jatkaa ja siksi Wilma hänet yrittikin pelastaa uhraten samalla itsensä. Toinen kiinnostava juttu muuten on Tuulin ja Markon välit. Eivät ole tuntevinaan toisiaan mutta todellisuudessa Tuuli on ollut mukana paljon Markon vaalityössä useaan otteeseen (tämä ilmeni Katri Utulan haastattelussa).
Teetköhän vähän liikaa nyt omia tulkintojasi? En usko, että Virpi mikään huippumanipuloija kuitenkaan on, joka osaisi vetää tiettyä roolia koko kauden ajan. Ei ole sellaista kuvaa antanut ohjelman ulkopuolellakaan itsestään.
Ei se mikään lipsahdus ollut, että Kimiä oltiin äänestämässä, vaan Virpi kertoi Kimille siksi koska Kognak halusi jonkun toisesta liitosta pois, ja Kimiä käytettiin siinä apuvälineenä; kaikki hyötyivät. Kognakin ensisijainen pudotettava ei ollut Kimi, mutta tämän toisen liiton kyllä.
Miten niin Virpille oli tärkeää saada jatkaa Vilman kustannuksella? Siitähän välittyi nimenomaan se, että Virpi oikeastaan olisi halunnut Vilman pitävän amulettinsa itsellään. Vilma kuitenkin oli jo päättänyt haluavansa saarelta pois, joten turvasi Virpin selustan joka tapauksessa.
Gukv kirjoitti:
Onko wallu täällä mainostamassa, en kyllä ymmärrä miten hänestä ja kimistä joku tykkää, molemmat töykeitä muille, miska käyttäytyy pelokkaasti niiden kahden painostuksen alla. Surkea kausi jos wallu tai kim voittaa. Uhkapelureita ja ilman moraalia. Onneksi nina pääsi wallusta jatkuvine pettämisineen ja nyt hyvässä suhteessa. Yi.
Kimihän on rento sekä mukava ja flirtti kaikille. Wallu kyllä kisoissa on komennellut muita.
On jenkkiversioissa kerrottu amuletista, muut joutuu aina silloin pelaamaan tarkemmin, jakamaan ääniä ja muuta, jos amuletin haltija päättääkin käyttää sen. Muuten voi käydä niin, että oma liittolainen lähtee muutamalla äänellä. Muutamassa kaudessa amuletin omistajaa ei ole edes yritetty äänestää tästä syystä, joten on turvassa, eikä joudu edes käyttämään amulettiaan. Lisäksi äänten jakaminen muutamalle ehdokkaalle aiheuttaa jännitystä joka äänestyksessä. Isompi liittouma ei välttämättä silloin voi äänestää suoraan muita pihalle niin helposti.
Jännä, että joidenkin on vaikea uskoa, että monet katsojat pitävät Kimistä ja Wallusta. Heti luullaan, että ovat täällä itse kirjoittelemassa kehuja. Sama juttu viime vuonna Helmenkalastajan kohdalla.
Minä pidän hyvästä viihteestä ja fiksuista pelaajista. Siksi tykkään Wallusta, Kimistä ja Helmenkalastajasta. Myös kasvutarinat altavastaajasta niskan päälle kiehtoo. Näillä kaikilla kolmella on ollut huono asema ohjelman alussa, mutta ovat epäedullisista lähtökohdista huolimatta onnistuneet pääsemåän pitkälle. Arvostan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola ja Vallu on fiksuimmat pelaajat tuolla. Lola pelas Tuulin amuletin ittelleen ja Marko putos.
Ei, vaan Lolan, Markon ja Tuulin suunnitelma meni vituralleen. Lola ja nämä kaksi muuta olivat varmoja, että toiset äänestävät Lolaa ja pelasivat siksi amuletin Lolalle, jotta Lolan äänien hylättäessä he saisivat haluamansa henkilön, eli Virpin pois. Varmuuden vuoksi äänestivät myös Kimiä, mikäli Virpi käyttäisi amulettinsa.
Tämä suunnitelma meni mönkään tietysti jo siinä, että muut äänestivät Markoa eivätkä he osanneet odottaa sitä, mutta se olisi voinut mennä mönkään toisellakin tapaa, mikäli Miska olisi käyttänyt superamulettinsa Virpiin äänten laskemisen jälkeen.
Ei sitä superamulettia ole voinut käyttää äänten laskemisen jälkeen, vaan ennen. Ainoastaan viimeisenä iltana, kun se on voimassa, sen voi käyttää myös äänten laskennan jälkeen. Näin minä ainakin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola ja Vallu on fiksuimmat pelaajat tuolla. Lola pelas Tuulin amuletin ittelleen ja Marko putos.
Ei, vaan Lolan, Markon ja Tuulin suunnitelma meni vituralleen. Lola ja nämä kaksi muuta olivat varmoja, että toiset äänestävät Lolaa ja pelasivat siksi amuletin Lolalle, jotta Lolan äänien hylättäessä he saisivat haluamansa henkilön, eli Virpin pois. Varmuuden vuoksi äänestivät myös Kimiä, mikäli Virpi käyttäisi amulettinsa.
Tämä suunnitelma meni mönkään tietysti jo siinä, että muut äänestivät Markoa eivätkä he osanneet odottaa sitä, mutta se olisi voinut mennä mönkään toisellakin tapaa, mikäli Miska olisi käyttänyt superamulettinsa Virpiin äänten laskemisen jälkeen.
Ei sitä superamulettia ole voinut käyttää äänten laskemisen jälkeen, vaan ennen. Ainoastaan viimeisenä iltana, kun se on voimassa, sen voi käyttää myös äänten laskennan jälkeen. Näin minä ainakin olen ymmärtänyt.
Miska olisi voinut superamuletillaan kumota Tuulin amuletin siinä vaiheessa, kun tajuaisi että putoaja olisi muutoin tietysti joku Kognakista. Ja sen jälkeen Marko lähtisi amuletista huolimatta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virpi on kyllä osottautunut aivan ihanaksi ihmiseksi, miten voikaan olla noin kiltti ihminen? Jotenkin hellyyttävää miten ei osaa pitää salaisuuksia, ei halua kenellekään pahaa ja on jopa vähän naiivi. Arvostan kyllä suuresti tuollaisia rehellisiä ja avoimia ihmisiä oikeassa elämässä, olisipa itsekin yhtä positiivinen läpi elämän. Pelin kannalta voi toki olla loppupeleissä huono juttu, ei kannattaisi valita toiseksi henkilöksi finaaliin sillä saisi enemmän ääniä koska ei ole juoninut kuten muut.
Kumma miten itse näen asian eri tavalla. Mielestäni Virpi esittää olevansa kiltti mutta todellisuudessa tietää tismalleen mitä pitää sanoa. Sekin miten sai Kimin äänestämään oman toiveensa mukaan ja miten kaikki miehet sinisilmäisesti luottavat häneen. Äärimmäisen kova peluri ja kiero kuin mikä. Selvästi seurannut jenkkiversiota kun tietää aina mitä pitää sanoa kenellekin. Parempia taustoituksia kuin extra saa Youtubesta Seiskan kanssa yhteistyössä tuotetuista Viidakon Wallu-jaksoista.
Kim tottakai äänesti sitä, ketä Virpi sanoi, koska oli itse tulilinjalla. Tuossa oli täysin oman edun hyväksi totella Virpiä. Kimhän sen sijaan sai ongittua Virpiltä, että Lola on se joka tämän ajatuksen Kimin äänestämisestä on kylvänyt muihin.
En itse ole juurikaan seurannut jenkkiversiota, mutta näyttää siltä, että Virpi vetää aika omalla tyylillään. Onko siellä sitten kukaan koskaan avoimesti kertonut amuletistaan?
Lukemattomia kertoja. Amuletista kertominen tukee Virpin "tarinaa" itsestään kaikkien kaverina. Kaikki pitävät häntä hyväntahtoisena "blondina", mutta kaikki hänen tekemisensä petaa sitä varten, että finaaliäänestyksessä kellään ei ole mitään häntä vastaan kun hän on vain viaton sivustaseuraaja vaikka jatkuvasti onkin erityisesti Miskan kanssa kova peli menossa. Hyvin esitetty sekin että vahingossa lipsahti että Kimä ollaan äänestämässä ja että vasta tiukkaamisen jälkeen sanoi kuka oli vaikka siinä vaiheessa ihan kaikki olivat Kimiä pois haluamassa. Sanoi Lolan nimen kostona Wilman tiputuksesta, vaikka Lola ei aikoihin ole ollut minkäänlaisessa päättävässä asemassa äänestyksissä. Kaikki muut keräävät negatiivista karmaa ja Virpi vain porskuttaa. Selvisihän se jo silloin kun Wilma äänestettiin pihalle, että Virpille oli aivan älyttömän tärkeätä saada jatkaa ja siksi Wilma hänet yrittikin pelastaa uhraten samalla itsensä. Toinen kiinnostava juttu muuten on Tuulin ja Markon välit. Eivät ole tuntevinaan toisiaan mutta todellisuudessa Tuuli on ollut mukana paljon Markon vaalityössä useaan otteeseen (tämä ilmeni Katri Utulan haastattelussa).
Eikös Tuulin mies ole entinen painija ja nykyinen painivalmentaja? Ja Marko tunnetusti on painija.
Jokainen voi päätellä miten ovat toisiinsa livenä tutustuneet ja miksi Tuuli on ollut mukana Asellin vaalikampanjoinnissa... salamyhkäistä etteivät ole kertoneet muille tuntevansa jo niin hyvin ennestään.
Virpi ja Wallu tuntevat ennestään ja hyvin on Wallun peesissä Virpin peli sujunut. Eikä ole Virpin nimeä kuiskuteltu lähteväksi. Toista on Kimillä. Itse taktikoinut ja selviytynyt altavastaajan asemasta. Tuolla on selviytyjiä ja piipertäjiä.
Kammo kirjoitti:
Miten ihmeessä VOI olla mahdollista, että tuo Kim tuolla vielä notkuu?? =(
Aika liuta on vielä notkujia pelissä. Lola, Miska ja Virpi vois jo tippua. Finaalissa todennäköisimmin Kim ja Wallu. Ai niin, mutta on oltava myös nainen mukana: Tuuli on ansainnut paikkansa siellä. Kolmen finaali tulossa toivottavasti.
Kim on ihana 💕 Oon rakastunut.
Pöl kirjoitti:
Virpi on älytön hölösuu, ja itse tuotanto on surkea. Näkee selvästi käsien liikkeestä mitä kirjoittavat, eli ei ollut yllätys että miska äänestää markoa ja näin tipahtaa marko. Miksei marko äänestänyt virpiä jolla amuletti, olisi tullut tasapeli. Kukaan ei ole katsonut jenkkien kisoja paitsi lola, hänkin huonosti koska ei osaa korttitaloa rakentaa. Huonosti valmistautuneita kertakaikkiaan.
No ei olis tullut tasapeli vaikka olis äänestänyt Virpiä
Loveeeeeee kirjoitti:
Voitko jo Kim lopettaa itsesi kehumisen. Kukaan ei usko!
Miksi Lola, Tuuli ja Marko (ja yhden äänen velkaa oleva Virpi) eivät äänestäneet Kimiä? Sen jälkeen heidän liitoillaan olisi ollut 3+3 tilanne
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lola, Tuuli ja Marko (ja yhden äänen velkaa oleva Virpi) eivät äänestäneet Kimiä? Sen jälkeen heidän liitoillaan olisi ollut 3+3 tilanne
No ehkäpä juuri siksi, jotta tasatilannetta ei syntyisi vaan Kognak ja Kim olisivat enemmistössä.
Spekuloin, että Wallu, Miska ja Virpi ehdottavat seuraavassa jaksossa Tuulille ja Lolalle, että äänestetään Kim pois fyysisen uhan takia. Miska käy tämän juonen puhumassa Tuulille tai Wallu tai Virpi Lolalle. Jos Kim saa koskemattomuuden, Tuuli pudotetaan pois, myös syynä fyysinen uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä juuri siksi, jotta tasatilannetta ei syntyisi vaan Kognak ja Kim olisivat enemmistössä.
Eli parempi että on 2+4 tilanne? Nyt Tuuli ja Lola putoavat yksitellen pois
Loveeeeeee kirjoitti:
❤️ Samma här! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Loveeeeeee kirjoitti:
❤️ Samma här! ❤️
Och här ❤️ Dr Kärlek
Kyllä kaikki näyttävät pitävän Kimistä jonkun verran, paitsi ehkä paikoin Miska. Myös Lola, vaikkei sitä myönnäkään.