Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Virpi on kyllä melkoinen käärme. Valmis varmasti sanomaan ihan mitä tahansa voittaakseen. Päällisin puolin antaa kuitenkin vaikutelman kiltistä, rehellisestä, suorasta ja pelokkaasta naisesta.
Olikin jo Lotan aika lähteä. Heikko suoritus tässäkin ohjelmassa. On jotenkin säälittävä tyyppi. Mihinköhän realityyn osallistuu seuraavaksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Olikin jo Lotan aika lähteä. Heikko suoritus tässäkin ohjelmassa. On jotenkin säälittävä tyyppi. Mihinköhän realityyn osallistuu seuraavaksi. :)
Eiköhän siellä sen vuorenvallotuksilla kamera kulje mukana. Niin rankat ei oo mitkään kasitonnistem vuorten olosuhteet, ettei ehtis itteensä samalla kuvata 😁
Jep, Veronican kommentit Kimistä noloja Extrassa. Ihan turha haukkua ja väittää selkäänpuukottajaksi, kun Kim ei ole ollut hänen kanssa liitossa ja itse Veronica kumppaneineen petti Saulin ja aikoi äänestää Kimiä. Todella itsekeskeinen ajattelutapa. Ei näe, että olisi itse tehnyt mitään väärää ja kaikki paha on aina toisten syytä.
Älkää immeiset lainatko viesteissänne noita trolleja. Ne lainaukset jää näkyviin, vaikka alkup trolliviesti saataiskin poistettua...
Tuulin aviomies on ollut painin päävalmentaja eli myös valmentanut Markoa. Kuinkahan heidän liitto pitää.
Vierailija kirjoitti:
Älkää immeiset lainatko viesteissänne noita trolleja. Ne lainaukset jää näkyviin, vaikka alkup trolliviesti saataiskin poistettua...
Joo, mutta usein trollit lainaa itse itseään. Juuri siitä syystä, että saa näin kommenttinsa pysymään näkyvillä.
Kim on huippu. Ja viihdyttävä. Samoin Wallu. Ihailen sitä, että ovat altavastaajan asemasta päässeet näinkin pitkälle.
Tykkään Kimmosta, mutta välillä häiritsee se, että on vähän mielistelijän vikaa. Kehuu ja komppaa aina näitä tippuneita ja vierailijoita Extrassa. Voisi olla kriittisempi ja hiillostaa kunnolla. Mutta radiotoimittajan luonteeseen varmaan kuuluu se, että kaikille oltava mukava eikä saa liikaa kritisoida ketään, varsinkaan studion sen hetkistä vierasta.
Wallu on hyvä tyyppi ja Tuuli taitaa olla kova pelaaja.
Mua ilahduttaa yllättäjät. Ihmiset, joita vastaan on taisteltu ja haukuttu ja silti he pysyy kisassa Wallu, Kim, Lola. Tai ne huomaamattomat takavasemmalta liitäjät, kuten Tuuli ja Virpi ja Miska. Tämä vastakkaisuus tuo viihdearvoa. Marko taas vaikuttaa todella suoraselkäiseltä rehdiltä pelaajalta. Hän pelaa, kääntää kelkkaansakin, mutta hyvin aidon oloisesti ilkeilemättä tai kieroilematta. Voittajasuosikkini onkin Marko.
Se mikä ärsyttää on sitten nämä vinkujat, jotka vänisee kun heidät on äänestetty ulos. Vilma, Lotta ja ehkäpä V. Ihan kuin heillä olisi ollut joku suurempi oikeus olla pelissä ja päättää ketä muiden pitäisi äänestää. Lotta tuntui extrassakin olevan jotenkin katkera. Ehkä juuri se Kimistä valittaminen antoi sellaisen kuvan. Totta kai toiset ihmiset ovat ärsyttäviä ja rasittavia, mutta ehkä pelissä ei saisi antaa sen mennä niin ihon alle että haukutaan selän takana vielä jälkilöylyissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä sen vuorenvallotuksilla kamera kulje mukana. Niin rankat ei oo mitkään kasitonnistem vuorten olosuhteet, ettei ehtis itteensä samalla kuvata 😁
Poseeraa taas joissain mummoalkkareissa siellä vuoren huipulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Jep, Veronican kommentit Kimistä noloja Extrassa. Ihan turha haukkua ja väittää selkäänpuukottajaksi, kun Kim ei ole ollut hänen kanssa liitossa ja itse Veronica kumppaneineen petti Saulin ja aikoi äänestää Kimiä. Todella itsekeskeinen ajattelutapa. Ei näe, että olisi itse tehnyt mitään väärää ja kaikki paha on aina toisten syytä.
Lolan kommentit Veronican romahtamiseen Veronica otti kuitenkin ei se mitään-asenteella, mutta Kim, joka ei ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta liittoon Veronican kanssa, onkin yhtäkkiä suuren luokan selkäänp-uukottaja kun pelaa omaa peliään.
Tajusivatkohan Tuuli ja Lola äänestäessään Veronican ulos (ja kun tämän idean ensimmäisenä ilmaan heittivät), että ampuivat tuolla lähinnä itseään nilkkaan, sillä Kim on selkeästi saanut viimeisten päivien aikana leirissä yhä enemmän suosiota ja luottamusta muilta kisaajilta (paitsi ehkä Miskalta).
Eipä siinä mitään, hyvä vaan mitä pidemmälle Kim pääsee, on suosikkini. Välitön, rento mutta äärimmäisen kova pelaaja sekä fyysisesti että henkisesti. Ei ota ihmisiä tuolla heimossa liian vakavasti tai tunteisiin (tai ainakin naamioi sen hyvin), eikä anna näiden tyttöjen "KIMI POIS!!1" "KIMI ON ILKEE SELKÄÄNPUUUKOTTAJA!"-puheiden vaikuttaa ilmapiiriin tai lannistaa, vaan päin vastoin motivoivat pelaamaan entistä kovempaa.
Huvitti heimoneuvostossa Lotan ja Vilman saapuessa tuomaristoon, kun Lotta vääntäytyi ihmeellisiin poseerausasentoihin aina kun kamera kuvasi häntä. Vilma oli rennosti ja keskittyi kilpailijoihin kun Lotta väkinäisesti ja muikeasti otti sivuposeerauksen :D
Vierailija kirjoitti:
Huvitti heimoneuvostossa Lotan ja Vilman saapuessa tuomaristoon, kun Lotta vääntäytyi ihmeellisiin poseerausasentoihin aina kun kamera kuvasi häntä. Vilma oli rennosti ja keskittyi kilpailijoihin kun Lotta väkinäisesti ja muikeasti otti sivuposeerauksen :D
Minä huomasin saman. Hän on niin malli olevinaan tuon oikean supermallin vierellä.
Ei kai Vilima mallinhommia tee, äiti ihminen sentään ja ikääkin on.
Vierailija kirjoitti:
Wallu on hyvä tyyppi ja Tuuli taitaa olla kova pelaaja.
luuletko ettei pojat pelaa, ainakin Kimminwallu täysillä ja Miska.
On muuten rumia eukkoja ilman meikkiä ja photosoppausta,en tunnista edes Kätkää nenän takaa 😂😂
Veronicaa ärsytti sekin, kun Kim oli sanonut heimoneuvostossa Selviytyjiä viihdyttäväksi ja että nauttii siitä. Miksi se ärsyttää, että joku osaa ottaa pelin niin kuin se kuuluukin - rennosti ja huumorilla. Miksei Selvityjissä olosta saisi nauttia vaan pitäisi olla kurjaa ja valittaa? En ymmärtänyt Veronican pointtia.
Kaiken lisäksi Veronica ei ole pistänyt rikkaa ristiin heimon eteen, lähinnä valittaa ja romahtelee kun joutuu ”häviäjien joukkueeseen”. Ulosanti on luokkaa ”Siin kohtaa mä olin sillee OOMAIGAAD”. Ihmetyttää miten noin tyhjänpäiväinen ihminen voi kiinnostaa niin monia nuoria, kun hänellä ei ole mitään oikeaa sanottavaa eikä mitään muutakaan annettavaa. Kertoilee menkka- ja seksijuttuja YouTubessa ja saa niillä klikkejä.