Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Koko ajan luultiin että wallu voittaa koska oli uusinut hammaskaluston. Hyvä että tippui. Miska voittakoon. Ei Virpi olisi millään päässyt vinaalikaksikkoon. Pääasia että kimi ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Miska voitti!!
Näkee ruudusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu voittaa
Ei muuten voita!
Wallun perhe ei investoinut.
Tämä on tiedossa. Formaateissa on formaattien logiikka.
Aika törkeää! En kyllä usko että Kimin perhe pystyy sitä kokonaan sponssaamaan voittoon. Toivon Kimin voittavan kun sillä ei ole mitään työtä. Jos se investoisi viisaasti 30 000 euroa viisaasti uhkapeleihin, se voisi saada omaa rahaa. Tsemppiksiä ja shamppiksia!
Miska voitti, ruutu.fi löytyy pudonneen tilitys jakso 16,missä onnittellaan miskaa voitosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu voittaa
Ei muuten voita!
Wallun perhe ei investoinut.
Tämä on tiedossa. Formaateissa on formaattien logiikka.
Mitä tämä tarkoittaa? -eri
Kimiä on isä aina opettanut olemaan herrasmies naisia kohtaan, suora sitaatti häneltä.
:D
Miten näytti että molemmilla pojilla tuli pissa housuun kun piti puhe pitää?
Miten täällä vieläkin jaksetaan paheksua noiden kieroilua. Eikös se ole tämän ohjelman idea?
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä vieläkin jaksetaan paheksua noiden kieroilua. Eikös se ole tämän ohjelman idea?
Mielensäpahoittaja, korjaa ihmeessä! Miten tulisi kommunikoida?
Hyvä Miska, pidä vaan voittorahat itselläsi.
No niin. Ei jaksanut Lola odottaa edes omaa puheenvuoroa vaan piti molottaa toisen puheenvuoron päälle ja ilveillä taas!! Uskomatonta käytöstä.
Ärsyttää toi Lotta. Naama norsunperseellä ja oli tosi tyly Kimiä kohtaan.
Ohjelman keskutelun perusteella Kim ei kykene ottamaan huomioon muita ja syö ruokia enemmän kuin muut silloin kun onnistuu. Hän on laiska ja itsepäinen ja huutaa turhaan. Hän laittaa asioita muiden piikkiin eikä ole hyvä tiimipelaaja.
Oijoijoi! Mitäköhän näistä voisi lisätä CV:hen jos työelämä yhtään alkaa vetää puoleensa hyvän aikuistumisen myötä?
Lotta on aikamoinen mielensäpahoittaja
Eikö Sieppi jo vannonut ettei enää osallistu tälläisiin ohjelmiin?
En tosin voi sanoa olevani yllättynyt..
Peli on peliä. Pakko se on äänestää toista ulos, ettei itse joudu pihalle. Ei pidä ottaa noin tosissaa tätä, että suuttua toisille. Lupaukset ei pidä mitään. Kuuluu peliin.
Tässä on tehty kärpäsestä härkänen. Katsojat kyllä tykkäsi Kimistä, toisin kuin noista jotka vauhkoaa koko ajan, että Kimi teki sitä tätä ja tota. Itse en ajattele Kimiä pahiksena.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman keskutelun perusteella Kim ei kykene ottamaan huomioon muita ja syö ruokia enemmän kuin muut silloin kun onnistuu. Hän on laiska ja itsepäinen ja huutaa turhaan. Hän laittaa asioita muiden piikkiin eikä ole hyvä tiimipelaaja.
Oijoijoi! Mitäköhän näistä voisi lisätä CV:hen jos työelämä yhtään alkaa vetää puoleensa hyvän aikuistumisen myötä?
Ei ole luotettava tiimipelaaja myöskään. Hmmm... mitä firmoja tulis mieleen? Nyt kannattaisi laittaa suu kiinni ja lakata kaivamasta ammatillista kuoppaa.
Kovin on kitkeriä kommentteja ja potti tulisi laittaa hyväntekeväisyyteen, kuten tietysti kysyjä olisi itse tehnyt:) jos olisi voittanut. Ehkä voisi yrittää kysymyksillä löytää molempien onnistumisia, eikä kiukutella, että miksi olit niin ilkeä minulle...
Mitä tämä tarkoittaa? -eri