Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Vierailija kirjoitti:
Mitä absoluuttista v*ttua? Miksi sinne pitää jälleen änkeä julkkiksia? Tavikset vs julkkikset on jopa julkkiskauttakin huonompi vaihtoehto.
Nelonen petti lupauksensa, mikäli jossain on ilmoitettu, että uudet selviytyjät olisi kaikki taviksia. 🥵 Vai olisiko ollut vapaa haku kaikille? Yhtenä syynä olettaisin sekasakin tulleen valituksi, voisi olla mainoseurot. Ehkä mainostajat luottavat suurempaan kiinnostavuuteen kun mukana on joitakin julkisuudessa työskenteleviä mukana. Mainosten myynti on kuitenkin elinehto kanaville jotka eivät pääse suoraan meidän kukkarolle. Odotan kuitenkin eniten tavisten esittelyä, koska saamme nähdä heidät? Muistakaa ottaa mukaan kunnon lätsä. Lippis (isolla lipalla) tai lierihattu. Luin, että edellisissä Selviytyjissä auringossa pitkään seisoneet (taisi olla lankulla seisomista) saaneet palovaurioita silmiin.
Miska on kiero kuin korkkiruuvi.Esittää vaan hyvistä.Ulos
Mä luulen, että se yllätys tässä on se, että Kim ja Miska valitseekin toisensa siihen finaaliin..
Wallun liitot on esitetty jotenkin niin varmoina.
Mietin kannattaisiko finaalia edes katsoa, näkishän lopputuloksen lehdestä.
Noista kolmesta olen Kimin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Koen vieläkin järkyttävää myötähäpeää aina kun ajattelen, että Virpi perusteli palkinnon varastamista "kovalla pelaamisella"...
Virpi teki oikein, jokatapauksessaolisi äänestetty ulos
Ens kaudella saa sitte nauraa Lindemanin ja Siepin yksinkertaisuudelle 😂 hupia riittää
Vierailija kirjoitti:
Wallu voittaa
Ei muuten voita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu voittaa
Ei muuten voita!
Wallun perhe ei investoinut.
Mä en vaan kestä tota vallua, aivan loppui tää katselu nyt tähän.
Voi tota Miskaa.. Toki hän on nuori mutta et on noin sinisilmäinen. Eiköhän häntä itseäänkin hävetä katsoa tätä vikaa jaksoa. Valli muka luotettava. Buaahhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu voittaa
Ei muuten voita!
Wallun perhe ei investoinut.
Tämä on tiedossa. Formaateissa on formaattien logiikka.
Jeee, Wallu tippui. Rehellisyys maan perii!
Wallui tippui! Olin varma hänen voitosta, vaikka toivoin että ei voittaisi. Hyvä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Kuka voitti
Ei oo ihan vielä selvinny.
Miksi Wallu ei jättänyt Virpiä finaaliin. Hänestä ei olisi ollut vastusta kisoissa. Jopa Tuulista olisi ollut vähempi kuin Kimistä. Kim olisi pitänyt pudottaa aikaa sitten, kuten joku sanoikin, niin on kisoissa niin vahva.
Sota ei yhtä miestä kaipaa, tässä tapauksessa ohjelma ei yhtä katsojaa. Sinua eikä sen puoleen minuakaan kiinnosta tubettajat, mutta valtaosaa nuorista he kiinnostavat enemmän tai vähemmän, eikä sinun kiinnostumattomuutesi sitä olennaisesti muuta.