Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Tunteet pinnassa Extra -jakso. Huh huh tuota Minttua. Siis koko extra kertoo Mintun epävarmuudesta ja bitc*mäisyydestä. Kuka kehtaa kertoa ääneen noita juttuja? Ja vielä tuo kirje minkä se kirjoitti, huh huh. Oon jotenkin pöyristynyt. Ja niin taisi olla miehet studiossakin. Sipekin ihan hiljaa ja katse kertoi kyllä paljon.
Tuo tunne ja liikutus mikä noista kirjeistä tulee, toi minulle mieleen rippileirin, jonne perhe ja kummit oli kirjoittaneet meille kirjeet. Lähdimme koko leiriporukka metsään, jokaiselle jaettiin omat kirjeensä ja käskettiin etsiä rauhallinen paikka jossa sai rauhassa lukea ne. Kyllä siinä samanlainen itku tuli 😭
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ensviikolla tippuu Tuuli
Ei vitsi, oma suosikki. En toivoisi että kukaan noista neljästä voittaa, mutta jos on pakko valita niin Kim
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun Lolan mielestä Kim tietää kaikesta kaiken ja osaa kaiken ja minä minä. Lola siirtää omat vikansa kätevästi muihin ihmisiin. Onko Lola kuullut viihdyttävistä ja huumorintajuisista persoonista. Lolalta puuttuu huumorintaju, hän on maailman täydellisin ihminen.
Ota Lola ensin tukki omasta silmästä, ennen kuin tuomitset muut.
Onneksi nirppaturpaa ei enää tarvitse nähdä, extrakin jäi viime viikolla tästä syystä katsomatta.
Juuri näin ja huvittavaa oli sekin, kun Lola kritisoi, että muut ottavat liian henkilökohtaisesti tuolla kaikkea... Minun mielestäni nimenomaan Lola itse otti muiden peliliikeitä henkilökohtaisesti ja murjotti, piti vihaa ja vannoi kostoa, jos joku äänesti häntä yms... Onneksi siitä akasta päästiin; ei osannut ottaa peliä pelinä, joten hyvä vaan, kun pääsi pois hermoilemasta.
Ilmapiiri leirissä parantui, kun Lola poistui. Mahtavaa!
Nyt olisi aika tajuta äänestää Wallu ulos.
On kuin sotapäällikkö jota muut tottelee,
En tajua miten eivät käy häntä vastaan,
Olisi aika jo herätä.
Tuuli oli kyllä aivan älyttömän hyvä, viimeisessä heimoneuvostossakin. Kauden parhaat pelaajat ovat ehdottomasti Wallu ja Tuuli, joista yhtälailla Tuuli olisi voinut voittaa hieman paremmalla tuurilla heimojakojen ja superamuletin suhteen.
Huijasko Wallu Tuulia sanomalla tälle suoraan, että menee Kimin kanssa finaaliin?
Taitaa Miska olla kuitenkin se, jonka ottaisi finaaliin. Jos sinne siis pääsee. Eihän toi ukko muutenkaan koskaan mitään totuuksia töräyttele, kiero on.
Wallu pyörittää lampaita miten tahtoo, tässä taas nähdään miksi vlshm on tämän planeetan itseoikeutettu valtias ja kasvava pullamössösukupolvi Miskoineen päivineen alistetaan osaksi oravanpyörää :D
Tuolta äidittömältä tubettajalta pitäisi ottaa tubetus-oikeudet pois. Aivan lapamato, joka vänisee Virpin helmoissa eikä uskalla astua "mahtavaa" "isähahmo" Wallua vastaan. Valkaissut vielä tukkansakin, pthyi.
Vierailija kirjoitti:
Huijasko Wallu Tuulia sanomalla tälle suoraan, että menee Kimin kanssa finaaliin?
Taitaa Miska olla kuitenkin se, jonka ottaisi finaaliin. Jos sinne siis pääsee. Eihän toi ukko muutenkaan koskaan mitään totuuksia töräyttele, kiero on.
Wallu ei ota Miskaa finaaliin, koska tietää, että kaikki Lollot ja muut av-mammamaiset tuomarit säälivät äiditöntä tubettajaa ja äänestävät sen voittoon. Wallulta menee juomarahat sivu suun.
Olipa vaivaannuttavaa katsottavaa tuo kirjeiden luku. Tyypit on olleet tyyliin kolme viikkoa matkalla ja märisevät kirjeiden lukemisen aikana. Ei jatkoon
Seuraavan jakson jälkeen vähiten suosittu tuomariston silmissä on Kim, sitten Wallu. Virpi on luultavasti suositumpi kuin Miska mutta ei varmasti. Eli kolmelle muulle sopisi Virpin pudottaminen seuraavaksi. Jos edetään niinkuin viimeksi, seuraavaksi on kestävyyttä ja taitoa vaativa loppukisa, jonka voittaja valitsee toisen finalistin. Miskan pitäisi voittaa se päästäkseen finaaliin. Joten todennäköiset finaalistit ovat Kim ja Wallu, tuomariston inhokkipari.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi aika tajuta äänestää Wallu ulos.
On kuin sotapäällikkö jota muut tottelee,
En tajua miten eivät käy häntä vastaan,
Olisi aika jo herätä.
Lisään vielä sen että moni teistä ei ole nähnyt seuraavaa jaksoa. Käytös vaan pahenee. Niin ylimielinen.
Ihan juhlat haluaa järjestää eräälle kun sä tiput seuraavaksi.
En tiedä miten Miska ja Virpi aikoo pelastaa jatkossa itsensä.
Enää ei ole kyse Wallulla pelaamisesta vaan määrää ylimielisesti.
Tuskin muutosta enää tulee kun Kim niin Wallun puolella ja tehty selväksi ettei Virpiä oteta finaaliin koska se voittaisi.
Tosin toivon Virpille voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet pinnassa Extra -jakso. Huh huh tuota Minttua. Siis koko extra kertoo Mintun epävarmuudesta ja bitc*mäisyydestä. Kuka kehtaa kertoa ääneen noita juttuja? Ja vielä tuo kirje minkä se kirjoitti, huh huh. Oon jotenkin pöyristynyt. Ja niin taisi olla miehet studiossakin. Sipekin ihan hiljaa ja katse kertoi kyllä paljon.
Sipen naamasta saattoi lukea seuraavat sanat: "Onneksi olen aina pitänyt blondeista."
Wallun saisi vielä pois mutta Miska ja Kim ei siihen mene niin Wallu on finaalissa.
Virpi taas haluaisi että voiton saa joku joka rahat tarvitsee.
Virpi olisi siirtynyt Tuulin puolelle mutta Miska ei suostunut.
Vasta kun näette ensi jakson niin ymmärrätte. Jatkuva Wallun ja Miskan tuuletus.
Vierailija kirjoitti:
Ilmapiiri leirissä parantui, kun Lola poistui. Mahtavaa!
Hetken juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta äidittömältä tubettajalta pitäisi ottaa tubetus-oikeudet pois. Aivan lapamato, joka vänisee Virpin helmoissa eikä uskalla astua "mahtavaa" "isähahmo" Wallua vastaan. Valkaissut vielä tukkansakin, pthyi.
Oikeesti osuva kommentti mutta nämä alapeukuttajat ei ole nähnyt ruutu plussa jaksoa.
Seuraavan jakson jälkeen teidän monen mielipide muuttuu.
En ole koskaan pitänyt tuosta kauppiaan rouvasta. Jotenkin tullut epämiellyttävä olo, ja nythän se selvisi: on todella ilkeä ihminen myös omalle rakkaalle miehelleen. Luuli että Selviytyjissä nautiskellaan ruokia kauniiden naisten ympäröidessä! Todella mustasukkainen ihminen, totesi loppuun vielä että Virpi voisi voittaa, kun hyväsydämisen ihmisen pitäisi voittaa (tällä kaudella). Kuinka se kehtaa kohdella miestään noin, vieläpä julkisesti? Miksi Sampo on tuon kanssa yhdessä?