Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
2001/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lola on itsekin sanonut, että ulkonäkö ei ole koskaan ollut hänelle kiinnostavin/tärkein asia. Miksi hänen ulkonäkö on noin tärkeä teille mammoille sitten?

Selviytyjien kisoissa fyysisyys yleensä ei ole se ratkaiseva tekijä, eli ei sekään ole mikään peruste Lolan painon kritisoimiseen.

Ja teistä mammoista kukaan on tuskin ollut miss suomena tai miss universumissa top kolmessa?:)

Ja Lola oli 18 ollessaan miss suomi, joten aika sairasta olettaa hänen näyttävän vuosien jälkeen samalta.

Muuten oon samaa mieltä, mutta aika tärkeää on ulkonäkö naiselle joka ottaa silarit. 🙄

Vierailija
2002/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lola on itsekin sanonut, että ulkonäkö ei ole koskaan ollut hänelle kiinnostavin/tärkein asia. Miksi hänen ulkonäkö on noin tärkeä teille mammoille sitten?

Selviytyjien kisoissa fyysisyys yleensä ei ole se ratkaiseva tekijä, eli ei sekään ole mikään peruste Lolan painon kritisoimiseen.

Ja teistä mammoista kukaan on tuskin ollut miss suomena tai miss universumissa top kolmessa?:)

Ja Lola oli 18 ollessaan miss suomi, joten aika sairasta olettaa hänen näyttävän vuosien jälkeen samalta.

Muuten oon samaa mieltä, mutta aika tärkeää on ulkonäkö naiselle joka ottaa silarit. 🙄

Kun päästää itsensä pahasti rupsahtamaan, ulkonäkö lakkaa olemasta tärkeä seikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun Lolan mielestä Kim tietää kaikesta kaiken ja osaa kaiken ja minä minä. Lola siirtää omat vikansa kätevästi muihin ihmisiin. Onko Lola kuullut viihdyttävistä ja huumorintajuisista persoonista. Lolalta puuttuu huumorintaju, hän on maailman täydellisin ihminen.

Ota Lola ensin tukki omasta silmästä, ennen kuin tuomitset muut.

Onneksi nirppaturpaa ei enää tarvitse nähdä, extrakin jäi viime viikolla tästä syystä katsomatta.

Vierailija
2004/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi on ollut niin tylsä. Ehkä kilpailijat ovat olleet mielenkiinnottomia. Ja tehtävät huonoja. Joku mättää.

Vierailija
2005/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi on ollut niin tylsä. Ehkä kilpailijat ovat olleet mielenkiinnottomia. Ja tehtävät huonoja. Joku mättää.

Ja liikaa koskemattomuus amuletteja.

Vierailija
2006/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon paljastuksia kellään? t. utelias Uuno

Vierailija
2007/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu seuraavaksi?

Vierailija
2008/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko?

Vierailija
2009/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Miskan "opetus" ihan... En käytä kun yksi takki ja kävelen normaalisti myös talvella!

Vierailija
2010/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola kyllä pärjää tässä elämässä. 

Vierailija
2011/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuuuuu seuraavaksi????

Vierailija
2012/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilaus!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ensviikolla tippuu Tuuli

Vierailija
2013/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kirjeitä, itketti! Aidompi tunnelma kuin jenkkien vastaavassa. Nyt on hyvä porukkahenki!

Vierailija
2014/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILAUS

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ensviikol tippuu tosiaan Tuuli ja Wallu voittaa koskemattomuuden

Vierailija
2015/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra alkoi, nyt telkkari kiinni. Hyvää yötä, nähdyn ohjelman myötä. 

Vierailija
2016/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palkontokisassa on palkintona?

Vierailija
2017/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

.

.

.

.

En kyllä tajuu miks Miska ja Virpi olis äänestäny Kimin ulos ja pitänyt Tuulin, koska heimoneuvostossa oli suurin osa Tuulin liittolaisia. Nyt on kuitenki mahdollista, että Miska tai Virpi voittaa koskemattomuuden, vaikka se onkin aika epätodennäköstä varsinkin, kun Virpi luovuttaa jo kisan alussa..

Vierailija
2018/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut toivoa Kimin voittoa :D Miska ja Virpi ovat aivan liikaa muiden vietävissä ja Wallun käytös ärsyttää itseäni suunnattomasti. Jotenkin niin ylimielisen oloista.

Vierailija
2019/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania kirjeitä, itketti! Aidompi tunnelma kuin jenkkien vastaavassa. Nyt on hyvä porukkahenki!

Itse ĺopetin katselun heti kun tämä osuus alkoi. Ei tuo kuuluu julkisuuteen.

Vierailija
2020/2668 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten silikonit voi roikkua noin? Aika surkuhupaisa on tuo kuva minkä julkaissut.

Ketju on lukittu.