Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola on itsekin sanonut, että ulkonäkö ei ole koskaan ollut hänelle kiinnostavin/tärkein asia. Miksi hänen ulkonäkö on noin tärkeä teille mammoille sitten?
Selviytyjien kisoissa fyysisyys yleensä ei ole se ratkaiseva tekijä, eli ei sekään ole mikään peruste Lolan painon kritisoimiseen.
Ja teistä mammoista kukaan on tuskin ollut miss suomena tai miss universumissa top kolmessa?:)
Ja Lola oli 18 ollessaan miss suomi, joten aika sairasta olettaa hänen näyttävän vuosien jälkeen samalta.Muuten oon samaa mieltä, mutta aika tärkeää on ulkonäkö naiselle joka ottaa silarit. 🙄
Kun päästää itsensä pahasti rupsahtamaan, ulkonäkö lakkaa olemasta tärkeä seikka.
Huvittavaa, kun Lolan mielestä Kim tietää kaikesta kaiken ja osaa kaiken ja minä minä. Lola siirtää omat vikansa kätevästi muihin ihmisiin. Onko Lola kuullut viihdyttävistä ja huumorintajuisista persoonista. Lolalta puuttuu huumorintaju, hän on maailman täydellisin ihminen.
Ota Lola ensin tukki omasta silmästä, ennen kuin tuomitset muut.
Onneksi nirppaturpaa ei enää tarvitse nähdä, extrakin jäi viime viikolla tästä syystä katsomatta.
Tämä kausi on ollut niin tylsä. Ehkä kilpailijat ovat olleet mielenkiinnottomia. Ja tehtävät huonoja. Joku mättää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi on ollut niin tylsä. Ehkä kilpailijat ovat olleet mielenkiinnottomia. Ja tehtävät huonoja. Joku mättää.
Ja liikaa koskemattomuus amuletteja.
Ensi viikon paljastuksia kellään? t. utelias Uuno
Olipa Miskan "opetus" ihan... En käytä kun yksi takki ja kävelen normaalisti myös talvella!
Lola kyllä pärjää tässä elämässä.
Kuka tippuuuuu seuraavaksi????
Spoilaus!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ensviikolla tippuu Tuuli
Ihania kirjeitä, itketti! Aidompi tunnelma kuin jenkkien vastaavassa. Nyt on hyvä porukkahenki!
SPOILAUS
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ensviikol tippuu tosiaan Tuuli ja Wallu voittaa koskemattomuuden
Extra alkoi, nyt telkkari kiinni. Hyvää yötä, nähdyn ohjelman myötä.
Mitä palkontokisassa on palkintona?
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
En kyllä tajuu miks Miska ja Virpi olis äänestäny Kimin ulos ja pitänyt Tuulin, koska heimoneuvostossa oli suurin osa Tuulin liittolaisia. Nyt on kuitenki mahdollista, että Miska tai Virpi voittaa koskemattomuuden, vaikka se onkin aika epätodennäköstä varsinkin, kun Virpi luovuttaa jo kisan alussa..
Olen alkanut toivoa Kimin voittoa :D Miska ja Virpi ovat aivan liikaa muiden vietävissä ja Wallun käytös ärsyttää itseäni suunnattomasti. Jotenkin niin ylimielisen oloista.
Vierailija kirjoitti:
Ihania kirjeitä, itketti! Aidompi tunnelma kuin jenkkien vastaavassa. Nyt on hyvä porukkahenki!
Itse ĺopetin katselun heti kun tämä osuus alkoi. Ei tuo kuuluu julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola on itsekin sanonut, että ulkonäkö ei ole koskaan ollut hänelle kiinnostavin/tärkein asia. Miksi hänen ulkonäkö on noin tärkeä teille mammoille sitten?
Selviytyjien kisoissa fyysisyys yleensä ei ole se ratkaiseva tekijä, eli ei sekään ole mikään peruste Lolan painon kritisoimiseen.
Ja teistä mammoista kukaan on tuskin ollut miss suomena tai miss universumissa top kolmessa?:)
Ja Lola oli 18 ollessaan miss suomi, joten aika sairasta olettaa hänen näyttävän vuosien jälkeen samalta.Muuten oon samaa mieltä, mutta aika tärkeää on ulkonäkö naiselle joka ottaa silarit. 🙄
Miten silikonit voi roikkua noin? Aika surkuhupaisa on tuo kuva minkä julkaissut.
Muuten oon samaa mieltä, mutta aika tärkeää on ulkonäkö naiselle joka ottaa silarit. 🙄