Onko mahdollisuus parisuhteeseen jossa naisen ei tarvitse miellyttää miestä?
Nainen ei miellytä miestään millään tavalla esimerkiksi kokkaustaidoillaan, seksissä eikä muissakaan asioissa. Miesten miellyttäminen lähinnä oksettaa mua! En odota miehenkään miellyttävän minua! Haluan parisuhteen jossa voimme olla omia itsejämme emmekä vetää mitään miellyttäjän roolia.
Kommentit (333)
Kertokaa joku jo vihdoin kuka nykypäivän Suomessa abortoi tyttölapsia? :D
Oi kunpa mies tulisi jo kotiin, ottais mut ja panis joka reikään! <3
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tapahdu kuin lähinnä Kiinassa ja Intiassa, sielläkin taloudellisista syistä eli ei liity suoranaisesti sukupuoleen ja sen ominaisuuksiin, vaan perhekulttuurin.
Suomessa tai länsimaissa ylipäätään tuollaista ei ole tapahtunut ikinä.
Ette te EDELLEENKÄÄN MÄÄRITÄ MUIDEN PARISUHTEITA. Nainen saa vaatia seksitöntä suhdetta jos haluaa :) Se on naisen vapaus. Te ette pakota mitään suhteen universaaleja sääntöjä. Miksi naisen pitää miellyttää miestä, mutta miehen ei naista? Näettekö miten koko ajan painostatTE VAIN NAISIA, JA VAIN NAISIA TEKEMÄÄN SITÄ JA TÄTÄ?
Haloo! Mikä teitä naisvihaajia vaivaa???
Missä kompromissit sukunimissä? Aika miehen edun mukaan menee. Kannattaa lukea tutkimus aiheesta, avioliitossa nimeä vaihtavaa naista pidetään vähemmän pätevänä.
Ja ihan turha itkeä ulkomaalaisista miehistä, te olette samanlaisia alistajia.
267. No totta helkutissa se liittyy SUKUPUOLEEN, JOS SUKUPUOLEN PERUSTEELLA MENEE KOKO PERHEEN ELATUS. Tietysti se liittyy SUKUPUOLEEN! Huomaa taas että perinteiset kanat eivät kestä sitä miten niitä MIELLYTTÄJIÄ KOHDELLAAN. Se abortti johtuu AVIOMIEHEN SUKUUN LIITTYMISESTÄ. Miehen kiitos MIELLYTTÄMISESTÄ ON SIIS SE ETTÄ TYTÖT KADOTETAAN VÄESTÖTASOLLA.
Ja tätähän te kaakat puolustatte vapaudella ja naisen omalla valinnalla! :DDDD
Nainen saa valita olla seksitön ja epämiellyttävä. Tajutkaa jo! Te ette muille ala sanelemaan suhteiden sääntöjä! HALOO!
Satoja miljoonia tyttöjä abortoidaan, nälkiinnytetään ja kadotetaan mutta hei ei se NiinQ liity sukupuoleen :DDDDDD AHAHAHAHAHAH!
Se liittyy sukupuoleen, nimittäin siihen että tyttö liittyy aviomiehen sukuun. Tapa jota tekin niin kovin puolustatte. Miehet ovat niin Nazzzzeja teitä miellyttäjiä kohtaan, että teidät halutaan hävittää maissa joissa nainen miellyttää miestä!
Miellyttääkö mies naista joukkor???????aiskaamalla?
Miehen sukunimi on vapautta, samoin tyttölasten massa-abortit :DDDDD Sitten kun nainen EI HALUA TOTELLA MEISTÄ NIIN KAUHEA AJOJAHTI :D
miksette ole pakottamassa miehiä nuolemaan naista ja tuottamaan naiselle orgasmi? Miksi koko ajan korostatte sitä mitä NAISEN PITÄÄ TEHDÄ MIEHELLE? MIKSETTE OLE PYYTÄMÄSSÄ MIEHIÄ VAIHTAMAAN SUKUNIMEÄ, MIKSI SE ON AINA NAINEN? EIKÖ OLEKAAN OLEMASSA KOMPROMISSEJA?
Jokainen nainen ei ole alistuva luuska niin kuin te. Te perinteiset aina ulvotte vapautta valita, te ette ala työntämään omia suhteitanne muille.
Minä en välitä miehestä tippaakaan :) Piste. En todellakaan miellytä miestä. Ei miehet ole koskaan välittäneet naisista, vaan ovat pakottaneet naiset nimenvaihtoon eikä ole saanut valita seksiä ;)))))))))
Miehet eivät miellytä, ja miehet vihaavat ja haluavat abortoida miellyttäjät? Miksi siis miellyttää ? HAHHAHAHA.
Nainen saa vaatia seksitöntä suhdetta jos niin haluaa, tottakai. Mutta nainen ei saa pakottaa miestä elämään ilman seksiä jos mies sitä haluaa. Silloin otetaan mieheksikin aseksuaali tai ollaan ilman. Ei sua kukaan seksiin pakota. Sua ei kukaan pakota miellyttämään miestä, sä saat olla epämiellyttävä jos sitä haluat. Yleensä kumppanille halutaan kuitenkin tehdä hyvää, se ei ole alistumista.
Harmittaa että sulle on osunut niin huonoja miehiä että on mennyt hiekkaa pildeen ja ytärsyttää. Mulle on ainakin sattunut vaan miehiä jotka nimenomaan haluavat miellyttää naistakin ja ottavat huomioon eri tavoin, he on olleet niin fiksuja että tietävät sen toimivan kumpaankin suuntaan. Isäni sukunimestä huolimatta mua ei ole ikinä alistettu (ainoastaan jos sitä olen pyytänyt ;)) ja mua on kohdeltu tasavertaisena ja otettu huomioon. Tiedän että mullakin on oikeus hyväksikäyttää miestä sängyssä mieleni mukaan.
Toivottavasti saat pian kunnon panon.
Tehän sanoitte että toisen naisen kanssa ei tarvitse miellyttää :D aika NOLO suunvuoro. Kai tajuatte että tuo tarkoitti sitä että vain mies vaatii naiselta, ja nainen ei vaadi kumppaniltaan? Te myönsitte että mies itsekkäänä vaatii suhteessa itselleen palvelua, vaikka miehet eivät koskaan ole valmiita uhraamaan nimeä.
Mitä ihmettä te oikein sanelette muille millainen suhteen pitää olla? Miksi pakotatte muita seksiin, ettekä anna naisen valita? Hirveä ajojahti ja uhkailu päällä. :DDDD Miksi mies ei miellytä naista lopettamalla seksiä? Miksi se on aina nainen joka luopuu omasta, eikä mies?
Tehän olette aivan naisvihaisia, sovinistisia ja sivuutatte sen mitä NAINEN HALUAA.
Miksi ette ole paasaamassa miehen velvollisuuksista. Te vain todistatte miten alisteisia naiset ovat suhteissa, ja vieläpä yritätte pakottaa muut samaan. HALOOO!
Vierailija kirjoitti:
Miehen sukunimi on vapautta, samoin tyttölasten massa-abortit :DDDDD Sitten kun nainen EI HALUA TOTELLA MEISTÄ NIIN KAUHEA AJOJAHTI :D
miksette ole pakottamassa miehiä nuolemaan naista ja tuottamaan naiselle orgasmi? Miksi koko ajan korostatte sitä mitä NAISEN PITÄÄ TEHDÄ MIEHELLE? MIKSETTE OLE PYYTÄMÄSSÄ MIEHIÄ VAIHTAMAAN SUKUNIMEÄ, MIKSI SE ON AINA NAINEN? EIKÖ OLEKAAN OLEMASSA KOMPROMISSEJA?
Jokainen nainen ei ole alistuva luuska niin kuin te. Te perinteiset aina ulvotte vapautta valita, te ette ala työntämään omia suhteitanne muille.
Minä en välitä miehestä tippaakaan :) Piste. En todellakaan miellytä miestä. Ei miehet ole koskaan välittäneet naisista, vaan ovat pakottaneet naiset nimenvaihtoon eikä ole saanut valita seksiä ;)))))))))
Miehet eivät miellytä, ja miehet vihaavat ja haluavat abortoida miellyttäjät? Miksi siis miellyttää ? HAHHAHAHA.
Kyllä mä ainakin istun naamalle ja pakotan nuolemaan jos siltä tuntuu. Ei ole ikinä kieltäytynyt yhdestäkään pyynnöstä eikä käskystä ja jos en meinaa laueta niin se oikeasti joutuu töihin. On sillä krampannut kieli ja sormet kun en ole sallinut lopettaa ennenkun MINÄ laukean. Tosin sekin perhana taitaa nauttia siitä, pitäiskö lopettaa sen takia?!?
Koita säkin joskus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tapahdu kuin lähinnä Kiinassa ja Intiassa, sielläkin taloudellisista syistä eli ei liity suoranaisesti sukupuoleen ja sen ominaisuuksiin, vaan perhekulttuurin.
Suomessa tai länsimaissa ylipäätään tuollaista ei ole tapahtunut ikinä.
En kestä kun olette niin ty.h.miä.. Suomessa tehdään noin 10 000 a.bor.ttia vuosittain. Osa on tyttöjä.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tila…
272. Tajuatteko te sokeat että se että VAIN NAISEN MIELLYTTÄMISTÄ KOROSTETAAN ON ITSESSÄÄN NAISVIHAA? Tajuatteko että vain naisen pakottaminen on naisvihaa???? ei tässä keskustelussa kukaan ole korostanut miehen tuottamaa miellyttämistä, ja johan te tuomitsitte ap:n. Ei miellyttäminen ole mikään osa ihmissuhteita, eli miksi tyrkkäätte sitä muille? te yritätte sanella väkisin toisten ihmisten suhteiden sisällön! Ja tietnekin vain niin että NAINEN ON SE JOKA TEKEE KAIKEN.
MIKSI ETTE KOROSTA MIEHEN VELVOLLISUUKSIA? MISSÄ MIESTEN NIMENVAIHDOT? eikö miehet miellytä hei???
Se että koko keskustelu pyörii naisen velvotteiden ympärillä on naisvihaa. Ja mitä jos mies itse haluaa olla seksitön? Jos naista alistettaisiin niin sanoiistte miten se on oma halu. mitä jos mies haluaa miellyttää naista olemalla seksitön? Miksi se on AINA NAINEN JOKA ON SE JONKA HALUSTA TINGITÄÄN? mitäs jos mies ja nainen päättää että naisne halulla ola väliä?
Se että korostatte miehen halua miellyttämisen ehtona on edelleen naisvihaa ja ALISTAMISTA. sE ETTÄ YRITÄTTE ESTÄÄ NAISIA OLEMAAN VAPAITA ON ALISTAMISTA.
Ja ap kokee sen alistamisena, mutta ette te häntä kuuntele. Kuuntelette ja korostatte vain niitä naisia jotka komppaaavat miehen mielipidettä.
MINÄ KOEN MIELLYTTÄMISEN ALISTAVANA. KUULITKO???? MIKSI SIIS YRITÄT PAKOTTAA MINUT MIELLYTTÄMÄÄN?
Rakkaudessa on kyse toisten palvelemisesta. Se on eri asia kuin miellyttämällä miellyttää. Mut onpa outoa, jos ei halua tehdä toiselle mitään hyvää. Mutta monet tuntuu elävän vain itselleen itsekkäästi, ajatellen vain itseään, minä minä minä!
Olen kyllä istunut miehen naamalle, pannut strap-onilla peppuun ym.
Osana leikkiä pakottanutkin, mutten koskaan pakottaisi oikeasti.
Eikä minuakaan ole yksikään mies pakottanut tai hienovaraisemmin painostanut mihinkään.
Vähän epäreilua niputtaa kaikki miehetkin joksikin pakottajiksi.
Tehän itse sanoitte että TOISEN NAISEN KANSSA EI TARVITSE MIELLYTTÄÄ, eli se miellyttäminen on vain MIEHELLE NAISELTA. Miksi se miellyttäminen koskee kaikissa uskonnoissa, kaikikssa kulttuureissa, kaikissa puheenvuoroissa vain naista? Ja nyt kun nainen sanoo että EI HALUA MIELLYTTÄÄ NIIN TE KAIKKI YRITÄTTE SEN ESTÄÄ?
Ja miksi ette kuuntele naisia jotka kokevat sen alistavana? Nytkin ylikorostatte niitä mielipiteitä jotka tukevat miehen etua, mutta sivuutatte kaikki naiset jotka EIVÄT HALUA MIELLYTTÄÄ!!!!!!!!
Teitä miellyttäjiä abortoidaan ;) lukekaa uutisia intiasta. tässähän ihan iloitsee siitä mitä naisille tapahtuu. niin typeriä olette että ansaitsette kaiken teihin kohdistuvan väkivallan.
miehen tyyli meillyttää on ilmeiesti hakkaaminen ;))))))
Aah, tulisipa mies alistamaan....
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä olla parisuhteessa jos et halua osoittaa rakkautta toiseen millään tavalla? Kannattaa jatkaa sillä tinderlinjalla mielummin tai ruveta lesboksi jos oksettaa. Kuulostat joltain tunteettomalta terminaattorilta.
Ajattelitko, että lesbon eivät tarvitse itseään miellyttävää kumppania, vai mikä oli pointtisi?
Me Naiset klo 19:33 | 1.6.2018
”Maailman turvallisimmassa maassa on turvattomimmat parisuhteet” – 4 syytä, miksi joka viides suomalainen parisuhde on väkivaltainen
OHO! Eikö miehet arvosta kun nainen miellyttää. JOKA VIIDES SUHDE VÄKIVALTAINEN: miksette mene ulvomaan miehille miten heidän pitää miellyttää naisia ja lopettaa hakkaaminen. Miksi turvakodeissa valtaosa on naisia? Miksi naisia kuolee suhteissa viisi kertaa enemmän? miksi toisiksi yleisin henkirikostyyppi on se että mies listii naisen?
EIKÖ MIELLYTTÄMINEN OIKEIN TUOTA TULOSTA??? ;) NO ABORTEISTA JA VÄKIVALLASTA PÄÄTELLEN EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aika noloa sanoa että lesbosuhteessa ei miellytetä. Näin tulitte paljastaneeksi sen että heterosuhde alistaa naista ja pakottaa naisen miellyttämään miestä. Tehän myönsitte nyt että se miellyttäminen on VAIN MIEHELLE, JOS KERTA SITÄ EI OLE NAISTEN VÄLISISSÄ SUHTEISSA.
ELI VAIN SUHTEESSA JOSSA ON MIES ON MIELLYTTÄMISTÄ. NO, KANAT JA AKAT, EIKÖ SE OLLUKAAN MOLEMMINPUOLISTA???? MIKSI NAISTEN VÄLISISTÄ SUHTEISTA PUUTTUU MIELLYTTÄMIENN TEIDÄN MUKAAN?????
Et sinä täältä logiikkaa löydä. Vihaa olisi tarjolla vähän joka lähtöön.