Kannatan kaiken sosiaaliturvan alasajoa. Jokaisen velvollisuus on elättää itse itsensä
eikä sitä voi vaatia muilta, koska se ei ole kenenkään velvollisuus. Jokainen vastaa itse itsestään ja hyvä niin.
Toivon liberaalipuolueelle murskavoittoa eduskuntavaaleissa, koska vain liberaalinen taklouspolitiikka enää voi ohjata suomen oikealle polulle.
Kommentit (65)
Voi raukkaa kirjoitti:
Aloittajan tekstistä huomaa että hänen täytyy olla hyvin sairas ihminen, joka ei oikeasti vaan erota todellisuutta sadusta.
Joten hänen haukkuminen ei hyödytä. Hänelle hänen satumaailmansa on ihan todellista.Hän on itse sellainen tyypillinen kultapossu jonka vanhemmat ovat kasvattaneet hänet vaaleanpunaisessa pumpulissa,
syöttäneet häntä hopealusikalla vauvasta asti, kantaneet kaiken valmiiseen pöytään, ostaneet hänelle kaiken mitä hän haluaa (aikuisena myös auton ja talon)
maksaneet hyvän koulutuksen
ja järjestäneet suhteilla hyväpalkkaisen näennäisen työn,
jossa hän ei oikeasti muuta tee kuin istuu, juoruaa, syö ja lihoo. (Eli sopivasti älyllistä kykyä ja fyysistä kuntoa vastaavaa työtä.)Ja niin todellisuus vaipuu yhä kauemmaksi ja kauemmaksi...
Ja ilman muuta hän odottaa että kaikkien muidenkin elämä on samanlaista kuplassa elämistä.
Kukaan ei joudu itse etsimään työtä ja tietenkin niitä töitä on joka pienessä kunnassakin,
tai no tietenkin jokaisessa paikassa toimii julkinen liikenne hyvin, kun onhan nyt toki kaikkialla on metrot ja kaupungin busseja.
Eikä kenelläkään ole huono palkka, eikä pätkätöitä ole olemassakaan.
Jokainen ihminen on tietysti myös fyysisesti ja psyykkisesti täysin terve, jotta jokainen voi tehdä kaikkia töitä ja töitä ylipäätään.Ja aurinko paistaa, perhoset lentävät, kun me kaikki kirmaamme aloittajan tavoin paljain jaloin kaiket päivät tuoksuvalla kukkaniityllä. Vailla huolta huomisesta.
Joten kaikki sosiaaliturvat voidaan poistaa. Ja sen jälkeenkin tämä olisi erittäin turvallinen maa, kun ihmisillä ei olisi enää mitään menetettävää, niin tietenkään sitä rahaa ei sitten vietäisi vähemmän laillisesti.
Ja aloittajan kaltaisen kuplassa elävän kultapossun ei tarvitsisi tosissaan pelätä itsensä ja ison omaisuutensa puolesta.Eli ei tietenkään todellisuutta ole olemassakaan. Pelkkää vaaleanpunaista pumpulia vain, meille kaikille... Huoh!
Trumppikin kehuu tienanneensa itse vaikka on perinyt isot rahat.
Vierailija kirjoitti:
Sairauspäiväraha, lapsilisät, opintotuki kotihoidontuki, asumistuki, työttömyysturva, toimeentulotuki jne. Ihan kaikki pois? Jep jep. Sen jälkeen harva uskaltaisi liikkua enää ulkona. Ja omaisuus pitäisi suojata moninkertaisin suojamuurein.
Ja kun ei ole tuloja kukaan ei osta pappa betalar ap:n perheyrityksestä mitään, ei edes työlliset koska pelko persiissä säästävät pahaa päivää varten, firma menee konkkaan ja ap joutuu kadulle. Pitää olla varovainen siinä mitä toivoo.
No niin, ap on vähän känkkäränkkätuulella, kyllä se siitä.
0 / 5
hus ylikselle larppaamaan edgypetteriä
Jos lisää ongelmia haluaa ilman konkreettisia ratkaisuita, niin mikäs siinä. Kun ihmisillä ei ole mitään hävittävää eikä paikkaa yhteiskunnassa alkaa todellinen barbarismi. Oikeasti meillä ei olisi näin paljon avaajan mainitsemia ongelmia ilman kapitalismia.