Onko nolla eksää normaali luku miehelle kun ikää on melkein 30 vuotta?
Kommentit (13)
Ei mitenkään normaalia mutta sitäkin arvostettavampaa.
Ei minullakaan eksiä ole. t. ikisinkku 50+
Eniten harmittaa että olen tietojenkäsittelytieteen tohtori ja periaatteessa siis aika haluttu seuranhaussa. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan eksiä ole. t. ikisinkku 50+
Ai niin, eikä muuten ole ollut seksiäkään. Poikuus visusti tallella.
Onhan se. Seksin polarisoituessa yhä yleisempi ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Eniten harmittaa että olen tietojenkäsittelytieteen tohtori ja periaatteessa siis aika haluttu seuranhaussa. Mutta ei.
Niin, periaatteessa on hyvin usein eri asia kuin käytännössä. Olen minäkin periaatteessa hyvä kokki. Käytännössä vaan valmistamani ruoka on usein lähes syömäkelvotonta.
Aivan normaalia, älä sillä vaivaa päätäsi.
Normaalia, oon itse nainen. Kehuttu kauniiksi, mutten ole ikinä sdurustellut. Olen 30v
Joka ei rismastaan tingi olkoot yksin. Pariutuminen on kompromissien summa, molemmat joustaa.
Hmmm... sukulaismieheni on noin nelikymppinen, eikä hänelläkään ole yhtään exää. On naimisissa ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa. Ei tällä naisellakaan yhtään exää ole, koska sukulaiseni oli hänen ensimmäinen poikaystävänsä. Alkoivat seurustelemaan noin 15-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... sukulaismieheni on noin nelikymppinen, eikä hänelläkään ole yhtään exää. On naimisissa ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa. Ei tällä naisellakaan yhtään exää ole, koska sukulaiseni oli hänen ensimmäinen poikaystävänsä. Alkoivat seurustelemaan noin 15-vuotiaina.
Samoin oma mieheni.
Määrittele normaali