Kannatan kaiken sosiaaliturvan alasajoa. Jokaisen velvollisuus on elättää itse itsensä
eikä sitä voi vaatia muilta, koska se ei ole kenenkään velvollisuus. Jokainen vastaa itse itsestään ja hyvä niin.
Toivon liberaalipuolueelle murskavoittoa eduskuntavaaleissa, koska vain liberaalinen taklouspolitiikka enää voi ohjata suomen oikealle polulle.
Kommentit (65)
Yhteiskunnan olisi velvollisuus järjestää palkkatyö kaikille, jos tämmöinen järjestelmä tulisi. Muuten jokainen hankkisi leipänsä miten kykenee, varastamalla, tappamalla jne. Kellään ei olisi enää kivaa. Ihmiset alkaisi taistella hengestään ja rumaa jälkeä syntyisi.
Olisko tämä ehkä noin 10 000. kerta, kun tämä provo on täällä.
Hoidin muuten lapset omalla kustannuksella. Verovaroin järjestettyä päivähoitoa voisi kyllä rajoittaa. Ihan vaan joillekin pikkupalkkaisille duunareille.
Koulutkin menee omalla kustannuksella. Totta, se on tosi iso säästö yhteiskunnalle, mutta ei näy veroprosentissa, mikä on kyllä huutava vääryys.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan olisi velvollisuus järjestää palkkatyö kaikille, jos tämmöinen järjestelmä tulisi. Muuten jokainen hankkisi leipänsä miten kykenee, varastamalla, tappamalla jne. Kellään ei olisi enää kivaa. Ihmiset alkaisi taistella hengestään ja rumaa jälkeä syntyisi.
Miksi? Hommaa ite se työ itelles. Tai varasta sitten, sehän se säälittävää on.
Vierailija kirjoitti:
Hoidin muuten lapset omalla kustannuksella. Verovaroin järjestettyä päivähoitoa voisi kyllä rajoittaa. Ihan vaan joillekin pikkupalkkaisille duunareille.
Koulutkin menee omalla kustannuksella. Totta, se on tosi iso säästö yhteiskunnalle, mutta ei näy veroprosentissa, mikä on kyllä huutava vääryys.
Et varmasti hoitanut omalla kustannuksellasi, koska suuret kulut terveydenhuolossa ym valtio tukee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on sinun noin sanoa, kun sinun ei tarvitse niitä rahoja maksaa takaisin, mitkä laitettiin sinun elättämiseen.
Mutta voithan sentään näyttää muille esimerkkiä, maksaa kuinka paljon sinun elättämiseen meni/on mennyt ja maksaa se valtiolle.
No näinhän moni tekee..?
Tarkoitatko veroja?
Itse tarkoitan sitä, että laskee koko määrän mitä on omaan elättämiseen syntymisen jälkeen mennyt valtion puolelta niin päiväkoteihin,terveydenhuoltoon, koulutukseen ja muihin tukiin ja maksaa tämä määrä takaisin.
Juuri tuota tarkoitin. Veroissa olen maksanut sen takaisin. Etkö sinä ole?
Mistä kuvittelet sen rahan 'syntyvän'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuudestasi haluat kaiketi vastata myös itse.
.
Henkivartija jo varmaan palkattu ja muuri asuntosi ympärillä sähköjä vaille valmis.Keitä varten sen muurin tarvitsee?
Poistetaan kaikki sosiaaliturva niin siinä vaiheessa otetaan sieltä mistä. Se, että hyödykkeiden edellinen omistaja kuolee ohimennen on melko pieni ongelma ja eipähän ole perään vinkumassa.
Vierailija kirjoitti:
eikä sitä voi vaatia muilta, koska se ei ole kenenkään velvollisuus. Jokainen vastaa itse itsestään ja hyvä niin.
Toivon liberaalipuolueelle murskavoittoa eduskuntavaaleissa, koska vain liberaalinen taklouspolitiikka enää voi ohjata suomen oikealle polulle.
Kyllä ihmisenä oleminen velvoittaa pitämään huolta vähäosaisista. Olisin itsekin joissakin kohdin tiukentamassa tukien saantia. Esimerkiksi työttömän pitäisi ottaa vastaan työ kun työ, jos hänet siihen hyväksytään ja työpaikka on sopivan matkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuudestasi haluat kaiketi vastata myös itse.
.
Henkivartija jo varmaan palkattu ja muuri asuntosi ympärillä sähköjä vaille valmis.Keitä varten sen muurin tarvitsee?
Minua vink vink ja pum pum
Vierailija kirjoitti:
Joku on ollut 40 vuotta töissä ja maksanut veroja, sinunkin koulutuksen ja nyt kun hän jää työttömäksi, et antaisi hänelle mitään?
-Olet sairas narsisti, sinunkin esikoulusta alkaen opinnot maksettu valtion rahoista, kerrotko vielä, miksi valtio maksaa sun opiskelut, muttei mun tökäreitä?
-Olen tehnyt 40 vuotta töitä ja maksanut veroja, joten valtio on todellakin minulle velkaa.
Vaikka sitten rikoksia tehtaillen?
Tässä muutama esimerkki mitä silloin tapahtuu jos sosiaaliturva lakkautetaan. Rikollisuus kasvaisi, asunnottomat, itsemurhat lisääntyis. Haluaisko Suomi olla kuten esim. Iso-Britannia jossa valtava määrä asunnottomia, rikollisuutta ja muuten tosi paljon huono-osaisuutta...... Kuulostat tosi kylmältä :(
Voi ap kuule, mikä sinä olet orjuuttamaan vapaita yksilöitä velvollisuuksillasi?
Sosiaaliturva on todellakin liian hyvä suomessa.
Työttömiä on ihan turha makuuttaa kasvukeskuksissa.
Muuttotappiokuntien tyhjiin taloihin mahtuu.
Välttämättömimmät asiat maksetaan mutta kaikki ylellisyydet kuten tv:t, pelikoneet, puhelimet ym.
unohdettaisiin.
Näissä työttömien keskuksissa järjestettäisiin koulutusta ja rekrytointia tarpeen mukaan.
Kannattaa käydä katsomassa niitä muureja ja henkivartijoita sellaisissa maissa, joissa sosiaaliturvaa ei ole. Olet hyvin nopeasti ilman lompakkoa ja puhelinta, kun ihmiset elättävät niillä itseään. Henkesikään ei ole minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Muuttotappiokuntien tyhjiin taloihin mahtuu.Välttämättömimmät asiat maksetaan mutta kaikki ylellisyydet kuten tv:t, pelikoneet, puhelimet ym.
unohdettaisiin.Näissä työttömien keskuksissa järjestettäisiin koulutusta ja rekrytointia tarpeen mukaan.
Järjestetäänkö noihin "työttömien keskuksiin" myös hyvät mahdollisuudet käydä "suihkussa" jos ei työ maistu? Uunikapasiteettiakin voidaan samalla rakentaa...
Vierailija kirjoitti:
Muuttotappiokuntien tyhjiin taloihin mahtuu.Välttämättömimmät asiat maksetaan mutta kaikki ylellisyydet kuten tv:t, pelikoneet, puhelimet ym.
unohdettaisiin.Näissä työttömien keskuksissa järjestettäisiin koulutusta ja rekrytointia tarpeen mukaan.
Miten luulet ihmisten etsivän töitä/koulutusta tai yleensä hoitavan asioitaan ilman tietokonetta ja puhelinta?
Isi näköjään unohti antaa kokoomusnuori ap:lle viikkorahat.