Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyempi vuosi 2019

Vierailija
20.01.2019 |

Jatkoa painonpudotusketjulle.

Tämä on laihduttajien vertaistukiketju, missä kirjoitetaan nimimerkeillä. Emme kaipaa neuvoja tai kommentteja ruokavaliosta. Ellet pudota painoa, jatka muualle, kiitos.

Kommentit (1129)

Vierailija
321/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt pilatko tätäkin ketjua 😕 Ainoista oikeista laihdutusmetodeista voi puhua muuallakin, pidetään edes tämä hyvän mielen tsemppausketjuna.

Mehän vain halutaan auttaa, kun useimmat on ihan hakoteillä

Mene auttamaan jonnekin, missä apuasi kaivataan. Perusta vaikka oma ruokavänkäysketju, lupaan tulla sinne vänkäämään.

Vierailija
322/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt pilatko tätäkin ketjua 😕 Ainoista oikeista laihdutusmetodeista voi puhua muuallakin, pidetään edes tämä hyvän mielen tsemppausketjuna.

Mehän vain halutaan auttaa, kun useimmat on ihan hakoteillä

Ette halua ja voitte lopettaa sen "auttamisen" saman tien. Hus pois muualle, teitä ei tarvita täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä eksyykin aina näitä oman elämänsä erikoislääkäreitä vänkämään ruokavaliosta, ferritiinistä, kilpparista tai mistä vaan. Ei ole tainnut elämässä paljoa saavutuksia tai sisältöä tulla kun vänkkääminen on ainoa tapa tuntea jotain merkityksellisyyttä?

Tsemppiä kaikille keventäjille! Itsellä lähtenyt 4 kg vuoden alusta, annoskokoja pienentämällä ja järkevillä valinnoilla. Pari kertaa olen ulkona syönyt, mutta alkoholi on ollut kokonaan katkolla (hehe). Tässä helmikuussa on tulossa yhdet isot pippalot ja silloin aion nauttia - mutta seuraavan päivän järkevät eväät kaappiin jo valmiiksi, ettei mene kebab poikineen.

Vierailija
324/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä eksyykin aina näitä oman elämänsä erikoislääkäreitä vänkämään ruokavaliosta, ferritiinistä, kilpparista tai mistä vaan. Ei ole tainnut elämässä paljoa saavutuksia tai sisältöä tulla kun vänkkääminen on ainoa tapa tuntea jotain merkityksellisyyttä?

Tsemppiä kaikille keventäjille! Itsellä lähtenyt 4 kg vuoden alusta, annoskokoja pienentämällä ja järkevillä valinnoilla. Pari kertaa olen ulkona syönyt, mutta alkoholi on ollut kokonaan katkolla (hehe). Tässä helmikuussa on tulossa yhdet isot pippalot ja silloin aion nauttia - mutta seuraavan päivän järkevät eväät kaappiin jo valmiiksi, ettei mene kebab poikineen.

Mitä tilasit ravintolassa? Itselläni tympii, kun terveellisiä annoksia on niin vähän saatavilla. No, ainahan voi tilata kasviksia ranskisten tilalla niin on vähän parempi. Miuku 🐈

Vierailija
325/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mahtuuko vielä mukaan? Mulla n. 100kg lähtöpaino, 30kg pudotus mielessä, eli paljon. Ketodietillä mennään, kuntoilua jonkin verran. Aloitin tammikuun alkupuolella, vielä vaaka ei näytä suurempaa pudotusta, olo kyllä parempi, iho selkeämpi ja vaatteet tuntuvat hieman löysemmiltä.

-Muotila-

Vierailija
326/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilasit ravintolassa? Itselläni tympii, kun terveellisiä annoksia on niin vähän saatavilla. No, ainahan voi tilata kasviksia ranskisten tilalla niin on vähän parempi. Miuku 🐈

Mä otan ravintolassa usein joko salaattiannoksen tai kasvisruoan, mutta siksihän se ravintolaruoka on niin hyvää kun siinä ei säästellä kermaa/suolaa/öljyjä tai niitä sisältäviä aineita - jotkut kasviksetkaan harvemmin ovat mitään häyrytettyjä terveyspommeja vaan mielummin rasvaisia/kermaisia herkkuja...

Tulipa nälkä

Vierailija
327/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs viikonloppusuunnitelmia ketjulaisilla? Mä starttasin tämän käyntiin spinningillä, töistä kun menee suoraan salille niin ei ehdi miettiä että jaksaako/huvittaako/ehtiikö 😁

Ja hei, missä meidän Ap?? Huhuu!

Matami

Vierailija
328/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotila lähtee tanssimaan ja kävelemään vkl aikana. Pihviä ja punaviiniä aion nautiskella. Joskos tanssimekko solahtaisi hieman kevyemmin päälle??

-Muotila-

Vierailija
329/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin hauska ketju :) Oikeat laihdutusneuvot poistetaan :D:D:D

Lue aloitus, tämä ei ole neuvontaketju.

Fixaaja

Vierailija
330/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin hauska ketju :) Oikeat laihdutusneuvot poistetaan :D:D:D

Lue aloitus, tämä ei ole neuvontaketju.

Fixaaja

Aivan, olet oikeassa. Tämähän on jojoilijoitten ketju.

Mitä väliä vaikka jojoilee? Minusta on positiivista aina yrittää uudelleen.

Vierailija
331/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopusta menee huominen ylitöissä, pitkä päivä. Pakkaan juuri huomisen eväitä, aamupalaksi raejuusto ja hedelmä, lounaaksi tacosalaatti härkiksestä/pavuista, välipala hedelmä. Illalla kotona sitten kaksi munaa ja kasvissosekeitto. Sunnuntaina hiihtoa tai reipas metsäkåvely, muutoin lepoa ja perheelle ruuanlaittoa. Tätä menetelmää (21dayfix) on helppo noudattaa, eri ravintoaineet ovat balanssissa ja enkä ole koko aikana livennyt oikeastaan yhtään (suunniteltua risteilyä lukuunottamatta). Päivä 36 siis menossa ja paino on pudonnut n. 4 kg. Tyytyväinen.

Fixaaja

Vierailija
332/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä huvittavaa, että joku jaksaa viikosta toiseen jankuttaa että me epäonnistutaan. Koska joku joskus on epäonnistunut niin sitten mekin epäonnistutaan 100% varmuudella? Ilmeisesti tuon jankkaajan mielestä meidän ois ollut parempi olla edes yrittämättä. Ei ku ai niin, meidänhän pitää vaan syödä voita ja rasvaa 🙄

Vierailija
333/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet ettei kerralla onnistuta? Ai niin joo , palstallahan on ollut joku ketju aiemmin joten sun mielestä me ollaan oltu siinä 🤣

Vierailija
334/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kukin tavallaan. Mutta silti sinä jankkaaja täällä roikut "neuvomassa".

Vierailija
335/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura niin paljon kuin sielu sietää, mutta älä kommentoi. Meitä ei kiinnosta.

Vierailija
336/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonlopusta menee huominen ylitöissä, pitkä päivä. Pakkaan juuri huomisen eväitä, aamupalaksi raejuusto ja hedelmä, lounaaksi tacosalaatti härkiksestä/pavuista, välipala hedelmä. Illalla kotona sitten kaksi munaa ja kasvissosekeitto. Sunnuntaina hiihtoa tai reipas metsäkåvely, muutoin lepoa ja perheelle ruuanlaittoa. Tätä menetelmää (21dayfix) on helppo noudattaa, eri ravintoaineet ovat balanssissa ja enkä ole koko aikana livennyt oikeastaan yhtään (suunniteltua risteilyä lukuunottamatta). Päivä 36 siis menossa ja paino on pudonnut n. 4 kg. Tyytyväinen.

Fixaaja

Piti googlettaa tuo 21dayfix. Kiva kuulla että homma toimii! Itsekin olen kokenut helpoksi oman valmennukseni, kerrottu selvästi että minkä verran mitäkin raaka-ainetta on yksi annos proteiinia/hiilaria/rasvaa ja montako annosta mitäkin otetaan per ateria.

Sitten voi ihan itse valita oman fiiliksen mukaan että ottaako vaikka 250g maitorahkaa vai 50g vuohenjuustoa proteiininlähteeksi kun koostaa ateriaa. Näppituntumalla tässä menty, eli en punnitse joka ateriaa koska tiedän että pääsen pitkälle jo karsimalla pois ne "herkut" ja noudattamalla säännöllistä ateriarytmiä. Ja hyvää tulosta tullutkin 😁

Matami

Vierailija
337/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs viikonloppusuunnitelmia ketjulaisilla? Mä starttasin tämän käyntiin spinningillä, töistä kun menee suoraan salille niin ei ehdi miettiä että jaksaako/huvittaako/ehtiikö 😁

Matami

Viikonlopun ohjelmassa on ainakin paljon ulkoilua, ainakin kävellen ja ehkä hiihtoladulla. Syömiset on taas vähän arvoitus, kun pari päivää menee valmiin pöydän ääressä. Viinit jätän edelleen väliin, se on varma.

Mukava viikonloppua kaikille :)

Luumuhillo

Vierailija
338/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fixaaja

Piti googlettaa tuo 21dayfix. Kiva kuulla että homma toimii! Itsekin olen kokenut helpoksi oman valmennukseni, kerrottu selvästi että minkä verran mitäkin raaka-ainetta on yksi annos proteiinia/hiilaria/rasvaa ja montako annosta mitäkin otetaan per ateria.

Sitten voi ihan itse valita oman fiiliksen mukaan että ottaako vaikka 250g maitorahkaa vai 50g vuohenjuustoa proteiininlähteeksi kun koostaa ateriaa. Näppituntumalla tässä menty, eli en punnitse joka ateriaa koska tiedän että pääsen pitkälle jo karsimalla pois ne "herkut" ja noudattamalla säännöllistä ateriarytmiä. Ja hyvää tulosta tullutkin 😁

Matami

Hieno juttu että sinullakin toimii. Hyvin pitkälti tuo 21dayfix vastaa kyllä lautasmallia mutta annokset tulevat tarkemmin mitattua kuin vain silmämääräisesti lautaselle (niitä kun on eri kokoisia :) ). Syömisessä on roti koko ajan ja appsin avulla on helppo suunnitella ruokailut. Päämäärä on tosiaan opettaa itselle loppuelämäksi nämä annoskoot, uskon että toisto on avain, ja kun olen tätä.tehnyt 6 kk, ei enää edes tarvitse miettiä vaan annoskoko on kirkkaana mielessä jatkossakin.

Vierailija
339/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matami

Hei Matami. Minä poikkesin sitten kuitenkin Alkoon ja ostin roseviiniä (mutta siinä on vain 70 kcal/100g, eli ihan melkein laihdutusviiniä, eikö? 😎). Otan sitä lasillisen tai pari väliin jääneen lounaani kanssa (broilerin rintafilettä ja pannulla pyöräytettyjä juureksia, kyllä sen kanssa pitää olla jotain muuta kuin vettä).

Sulla taitaa huikaton helmikuu pitää? (Tuhma minä! Ensi viikolla alkaa taas... 😇)

Rinkeli

Vierailija
340/1129 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matami

Hei Matami. Minä poikkesin sitten kuitenkin Alkoon ja ostin roseviiniä (mutta siinä on vain 70 kcal/100g, eli ihan melkein laihdutusviiniä, eikö? 😎). Otan sitä lasillisen tai pari väliin jääneen lounaani kanssa (broilerin rintafilettä ja pannulla pyöräytettyjä juureksia, kyllä sen kanssa pitää olla jotain muuta kuin vettä).

Sulla taitaa huikaton helmikuu pitää? (Tuhma minä! Ensi viikolla alkaa taas... 😇)

Rinkeli

No... Ei pidä 😆

Mut hei, maanantai 👍

Matami

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi