Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat, mitä olette tähän asti syöneet tänä viikonloppuna?

Vierailija
19.01.2019 |

Mä söin eilen töissä vähän pastaa missä rucolaa ja aurinkokuivattua tomaattia + sen öljyä hiukan. Illemmalla laitoin uunissa ranskalaisia ja lihapullia. Ransut oli pahoja, joten söin vaan lihapullat. Eilen oli myös viikon herkkuhetki, eli 60g juustonaksuja ja irtokarkkeja 0,60€.
Tänään aamupalaksi keitetty kananmuna ja banaani. Kävin salilla heti aamusta niin sen jälkeen normaalisti kuppi teetä ja voikkari. Välipalaksi hedelmiä ja viiden aikoihin söin yhden kyljyksen, pienen määrän perunamuusia ja runsaasti vihersalaattia. Iltapalaksi keitin kupin teetä ja tein yhden voileivän juustolla ja kurkulla. Päivän aikana runsaasti vettä.
Moni tulee nyt varmaan kertomaan, ettei mitään muusia ym sais laihiksella syödä, mutta mulle tää on silti iso muutos. Normaalisti olisin vetänyt eilisetä asti pikaruokaa. Ilmeisesti kebabbia ja pitsaa + jättisäkki sipsejä ja suklaata ja iso karkkipussi. Nyt olen päättänyt muuttaa tottumuksiani kunnolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 isoa leivosta, 2 annosta suklaa moussea, 6 leipää täytteillä, pakettillisen pekonia ja mozarellapallon.

Ja kyllä, lähti lapasesta.

Vierailija
2/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en syönyt töissä mitään, join kahvia ja pepsi maxia. Kotiin tullessa söin kesäkurpitsa-jauheliha-laatikkoa, jossa seassa ranskankermaa ja päällä juustoa. Illalla söin omenan ja viisi karkkia.

Tänään aamulla söin kreikkalaista jogurttia ja marjoja, paistettua kananmunaa, kaksi ruisleipää juustolla, tomaatilla ja voilla. Löysin jääkaapista tuoremehua litran, ja "huomaamattani" olen sen kaiken juonut tämän päivän aikana.  Ruuaksi oli uunolohta ja juureksia uunissa. Nyt söin appelsiinin ja ihan helvetillisen kasan popkorneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut viime kesäkuusta painoa 17kg. Viikolla syön tosi kasvis-, juures- ja hedelmäpainotteisesti, aika paljon keittoja, kalaa ja kanaa. Viikonloppuna saan herkutella. Tänään olen syönyt aamulla paistetun kananmunan, näkkärin ja rasvatonta jukurttia + kaurahiutaleita ja rouhittuja pellavansiemeniä ja appelsiinin. Lounaaksi 2 grillimakkaraa (ihania!) ja uunijuureksia, jälkiruoaksi iso voisilmäpulla. Pian teen kaksi tortillapitsaa. Päälle tuorejuustoa, kylmäsavulohta, kurkkua, tilliä ja caesarkastiketta ja lisäksi syön ehkä yhden appelsiinin. 

Vierailija
4/8 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikkaan sämpylän juustolla ja kurkulla plus yhden pizzan, puolet eilen, puolet tänään. Nyt mätän suklaajäätelöä.

Vierailija
5/8 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla 2 kauraleipäpalaa, 2 kananmunaa, tomaatin, appelsiinin ja rkl pähkinöitä, lounaaksi suppilovahveropastaa, välipalaksi viili, appelsiini ja rkl pähkinöitä. Päivälliseksi pihvi, itse tehtyjä bataattiranskalaisia, cole slaw-salaattia (jogurttikastike), pari rkl ranskankermaa. Iltapalaksi puuroa, mustikoita, raejuustoa ja banaani.

Syksystä lähtien syönyt suunnilleen näin, lounas ja päivällinen vaihtelee, aamu-, väli-, ja iltapalat pysyy melko samoina. Kiloja lähtenyt keskim. 0,5 kg/vko, yhteensä 10kg

Vierailija
6/8 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamupalalla: Kaksi täysjyväleipää juustolla ja kurkulla, teetä kauramaidolla.

Päiväruoka: iso naudan sisäfileepihvi, iso keko rucolaa ja pinaattia, oliiviöljyä, parmesaania.

Illalla: herkkupäivä kun oli: suklaapatukka ja sipsejä + 1 tölkki limua

Lisäksi yksi treeni.

Vierailija
7/8 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin aamupalaksi klo 12 kaksi vehnäsämpylää goudajuuston ja kirsikkatomaattien kera. Iso kuppi (0,5 litraa) teetä.

Lounaaksi en syönyt mitään.

Päivälliseksi klo 18 söin yhden annoksen (noin 300 g) itse tehtyä kasvismoussakaa. Jälkiruokana oli Tupla suklaapatukkaa 37,5 g (mies söi 12,5 g suklaapatukasta).

Iltapalaksi en syönyt mitään.

Vierailija
8/8 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lounaaksi makaronia ja kanajauhelihaa kun vanhemmat ihmettelisi.

N17