Tinder: en kelpaa miehille
Olen kasvoiltani kaunis, joten saan paljon matcheja tinderissä. Jokainen mies kuitenkin kaikkoaa, kun kuulee että minulla on kolme lasta. Haluaisin löytää kumppanin. Ehkä joskus.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
No mikset pistä profiilitekstiin mainintaa lapsista? Silloinhan matchit ei pitäs kadota.
Pelkää ettei saa matcheja ollenkaan :D
Juu mut tekstiosioon kantsii kirjoittaa tai emojina laittaa oleelliset.
Itse esimerkiksi olen niin turhamainen että jos naisella on maininta tupakanpoltosta niin raksilla mennään.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olen itse korkeassa valtion virassa, joten en ehkä arvoni eivät kohtaa perusjampan kanssa. Ap
Ahaa, no sitten saat todennäköisesti olla arvojesi kanssa vielä pitkään. Mukavaa kuitenkin kun käytät tinderiä, ja sieltä et saa edes näitä erillaiset arvot omaavia. Onnea puumastukseen.
Niin, sitten pitää tiputtaa vaatimustasoa, jos ei halua hakata päätään seinään.
Mies voi hyväksyä lapsesi, jos sinä esim. hyväksyt miehen osa-aikaistyöt ja matalan koulutuksen.
Mies voi hyväksyä lapsesi, jos sinä esim. hyväksyt miehen pienen lihavuuden ja puutteelliset seksitaidot.
Etsitköhän miestä "hieman" väärältä forumilta. - Tinder on minun mielikuvissani (e omaa kokemusta) paikka, jossa haetaan "vaivattomasti ja mutkattomasti ja nopeasti seuraa... Jos kumppaniehdokas kertoo, että joo mulla on muuten kolme lasta, niin lyhyemmän matikan opiskelematon mies (tai nainen) tajuaa, että on vähän isompi haaste muodostaa suhde useamman lapsen äidin kanssa, koska useimmat uskovat tajuavansa, että nuo lapset mahdollisesti tarvitsevat aika paljon huomiota. itse kyllä arvostan tällaista rehellisyyttä, että kertoo avoimesti, että on useamman lapsen äiti (tai isä) kuin toista äärimmäisyyttä jossa haluaisi kielttää ja torjua olemassa olevat lapset.(..)
Kyllähän nuo kolme lasta vaikuttavat niinkin paljon, että vaikka minullakin on omia lapsia, niin olen ennemmin yksin kuin otan nurkkin kolme lisää. Saa olla aika erikoinen nainen että tämän tekisin. Ja lisäksi en ole mitenkään erikoisen komea, enkä varakas, mutta riittävän älykäs että passaan. Olisi hulluutta vaihtaa mukava hyvin toimiva elämä, johnkin mistä ei ole mitään takeita ja kaikki tämä muutaman hassun hetken vuoksi mitä päivässä ehtisi laadukkaasti viettämään.
Laita ehdottomasti maininta lapsista, vaikka niillä parjatuilla emojeilla. Sekä tietysti onko naperot parillisella vai parittomalla viikolla. Saatat sitten mätchätä jonkun isukin kanssa, jolla sama viikko vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo kolme lasta vaikuttavat niinkin paljon, että vaikka minullakin on omia lapsia, niin olen ennemmin yksin kuin otan nurkkin kolme lisää. Saa olla aika erikoinen nainen että tämän tekisin. Ja lisäksi en ole mitenkään erikoisen komea, enkä varakas, mutta riittävän älykäs että passaan. Olisi hulluutta vaihtaa mukava hyvin toimiva elämä, johnkin mistä ei ole mitään takeita ja kaikki tämä muutaman hassun hetken vuoksi mitä päivässä ehtisi laadukkaasti viettämään.
Mutta et varmmaankaan ole myöskään Tinderiisä.. Vai oletko
Ehkä siinä on mahdollisuutesi. Yritä löytää sellainen mies.