Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: en kelpaa miehille

Vierailija
19.01.2019 |

Olen kasvoiltani kaunis, joten saan paljon matcheja tinderissä. Jokainen mies kuitenkin kaikkoaa, kun kuulee että minulla on kolme lasta. Haluaisin löytää kumppanin. Ehkä joskus.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset tulee teini-ikään, miehet ajattelee, ettet ole enää niin riippuvainen heistä.

Vierailija
2/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis odottaa monta vuotta vielä. Ap

Vierailija
4/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolme lasta on aika pitkä miinus

Vierailija
5/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietihän itse: jos sinulla ei olisi lapsia, niin alkaisitko suhteeseen 3 lapsen yh-isän kanssa?

Vierailija
6/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietihän itse: jos sinulla ei olisi lapsia, niin alkaisitko suhteeseen 3 lapsen yh-isän kanssa?

En ole yh, lapset ovat vuoroviikoin isällään. Ap

Vierailija
7/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua keskelle kakarah*lvettiä. Koska on myös sellaisia kauniita naisia, joilla ei ole lainkaan lapsia ja joiden kanssa voi aloittaa puhtaalta pöydältä ja perustaa oikean perheen, eikä mitään uusperhettä. Lisäksi ne varmaan ajattelee että et halua enää lapsia, koska sulla on jo kolme, joka on aika iso lapsiluku varsinkin jos olet nuori (alle 35).

Vierailija
8/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi heti. Kaksi lasta, perus jamppa, mukava duunari.

Vierailija
9/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoa. Kokeile miehiä, joilla on myös lapsia, ja joiden ulkonäkö ei ole ihan priimaa.

Vierailija
10/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun ongelmasi. Ei heidän.

Vierailija
11/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitäisi ulkonäöllisesti kiinnostaa, siksi en ihan ketä tahansa Tinderissä valitse. Ap

Vierailija
12/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon mies saisi olla sinua vanhempi? Jos olet kovin nuori, ja haet itsesi ikäistä seuraa, mihet ovat ehkä aivan liian nuoria sitoutumaan suoraan perhe-elämään. Optimaalisin ikäero olisi ehkä 10 v vanhempi mies. Saman ikäiselle olet liian vanha.

13/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset pistä profiilitekstiin mainintaa lapsista? Silloinhan matchit ei pitäs kadota.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenpä ne juurikaan kelpuuttavat.

Vierailija
15/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitäisi ulkonäöllisesti kiinnostaa, siksi en ihan ketä tahansa Tinderissä valitse. Ap

Niin, et ketä tahansa, mutta koita nyt muuttaa jotain. Et saa niitä komeimpia ja lapsettomia miehiä, vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
16/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, et ketä tahansa, mutta koita nyt muuttaa jotain. Et saa niitä komeimpia ja lapsettomia miehiä, vaikka kuinka haluaisit.

Ei minua miehen lapset haittaa. Ap

Vierailija
17/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

No mikset pistä profiilitekstiin mainintaa lapsista? Silloinhan matchit ei pitäs kadota.

Pelkää ettei saa matcheja ollenkaan :D

Vierailija
18/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin e-kontaktissa viestin itseäni 16 v vanhemmalle, eikä vastaa mulle. Eikä ole ensimmäinen. Johtuukohan siitä, ettei profiilissani ole kuvaa? 

Vierailija
19/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perus duunari kiinnostanut. Taidat ap kuvitella itsestäsi liikoja. Aika valuu tiimalasissa ja kohta et kelpaa kenellekkään jos et maksa viagroja.

Vierailija
20/28 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse korkeassa valtion virassa, joten en ehkä arvoni eivät kohtaa perusjampan kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan