Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei tee mitään aloitetta intiimin kanssakäymisen suhteen. Mikä syynä?

Vierailija
19.01.2019 |

Viihdytään todella hyvin yhdessä ja aina ehdottaa uutta tapaamista ja on aktiivinen kaikin puolin.

Ollaan nähty kymmenisen kertaa kävelyillä, konserteissa, käyty vain hengailemassa kaupungilla, ravintolassakin pari kertaa olemme olleet.

Eilen oli luonani, tein ruokaa, tarjosin viiniä ja ajattelin josko nyt.... mutta ei. En itsekään ole ollut aloitteellinen konkreettisesti, mutta tehnyt ihan tarpeeksi selväksi, että voisimme ottaa askeleen eteenpäin.

Hänellä on ollut pitkiäkin naissuhteita, joten homo tuskin on. En ole pahan näköinen ollenkaan. En uskalla vielä suoraan kysyä häneltä, jotten karkoittaisi.

Auttakaa, oi te kaikkitietävät :)

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko istuneet lähekkäin, halailleet, suudelleet...? Tarkoitatko siis intiimillä kanssakäymisellä seksiä vai ihan jo ei-kaverillista läheisyyttä? Suudelmasta eteenpäin en ole koskaan osannut sanoa, kumpi on tehnyt aloitteen seksiin, koska se vie mukanaan ja asiat vain tapahtuvat.

Joko mies ei ole kiinnostunut sinusta tosissaan tai sitten hän on tolkuttoman varovainen. Minä menisin vaikka sohvalla kainaloon niin, että siitä eteenpäin kehot tekevät mitä luonnolliseksi kokevat, jos mies ei vastusta ja molemmilla on hyvä olla.

Vierailija
62/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on saanut näpeilleen joskus, niin on varmaan varovainen. Saattaa pelätä syytettä seksuaalisesta ahdistelusta, ja ei tee siksi aloitetta. Miehillä on ihan liikaa menetettävää tässä.

Tee sinä ap nyt vaan se aloite, koska sillä tavalla pääsette eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hememe kirjoitti:

Mulla oli mies, joka ei puoleen vuoteen seurustelun aloittamisesta tehnyt mitään...sitten tein aloitteen ja oli aika surkeeta....diabetes sillä oli ja mielialalääkitys. Loppuihan se suhde kun oli muutenkin rasittava äijä. 

Millä tavalla surkeeta? Miten nuo sairaudet vaikutti suoritukseen???en oo ennen kuullutkaan että nuo sairaudet aiheuttaisi estoja tms? Mitä?

Mielialalääkitys voi vaikuttaa libidoon hyvinkin voimakkaasti. Diabeteksesta en tiedä.

Diabeteksella on merkittävä vaikutus verenkiertoon ja sitä kautta erektioon. Diabetesta sairastavilla miehillä erektiovaikeudet alkavat nuorempina kuin terveillä miehillä, ovat pahempia ja reagoivat huonommin tablettihoitoon.

t. diabeetikon puoliso

Ohoh, kerroppa onko varmaa että se vaikuttaa jokaiseen mies diabetikkoon noin? Siis olisiko sellaisia joille ei tulisi erektio ongelmia diabeteksen takia, ja missä iässä niitä varmuudella jo on? Missä iässä teillä alkoi ilmetä? Ja harrastatteko enä ollenkaan perinteistä seksiä? Asia on tärkeä mulle tietää koska seukkaan erästä jolla se...

Tietenkään kaikilla ei vaikuta samalla tavalla. Tietoa saa googlaamalla ja se on tietysti monentasoista, tässä yksi diabetes-lehden uutinen:

https://diabeteslehti.diabetes.fi/blog/2016/06/22/uusia-ja-vanhoja-hoit…

Puolisoni oli tavatessamme jo reilusti yli viisikymppinen eikä meillä ole ollut koskaan yhdyntöjä. Tablettilääkitystä ja silikonirengasta on yritetty, mutta eivät auta, ja koska minä en yhdyntää kaipaa niin hoidamme hommat muilla tavoin. Helppoa se ei ole, koska mieheltä vaatii todella pitkän ajan saada ja välillä joko minulla loppuu voimat tai hänellä lerpahtaa kokonaan. Ja saman hän on kertonut tapahtuvan itsetyydytyksessäkin eli silläkään hän ei meinaa päästä loppuun saakka.

antaisitko mulle neuvon jatkaa suhdetta vai lopettaa, ja mitä teksisit itse  jos uudestaan saisit päättää ja tietäisit mitä edessä? Oma seks. historiani ollut aika lailla hiljaista, en halua loppu elämääni jatkaa samalla linjalla...

Vierailija
64/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko istuneet lähekkäin, halailleet, suudelleet...? Tarkoitatko siis intiimillä kanssakäymisellä seksiä vai ihan jo ei-kaverillista läheisyyttä? Suudelmasta eteenpäin en ole koskaan osannut sanoa, kumpi on tehnyt aloitteen seksiin, koska se vie mukanaan ja asiat vain tapahtuvat.

Joko mies ei ole kiinnostunut sinusta tosissaan tai sitten hän on tolkuttoman varovainen. Minä menisin vaikka sohvalla kainaloon niin, että siitä eteenpäin kehot tekevät mitä luonnolliseksi kokevat, jos mies ei vastusta ja molemmilla on hyvä olla.

Ei ole ollut ei-kaverillista läheisyyttä. Toki vierekkäin olemme istuneet, mutta emme edes halanneet puhumattakaan suutelemisesta. 

Joskus olen vähän leikillisesti tönäissyt ja odottanut jatkoa... , mutta ei. 

-ap

Vierailija
65/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kokeile sellaista että ruokailun jälkeen menette päivänokosille, siinä se voi viisari värähtää. Oon kokeillut, oli seitsemänkymppinen mies ja hän oli niin tyytyväinen että vähän värähti. Mua ei kyllä kiinnostanut enempää tehdä kuin vaan siinä lötkötellä.

Vierailija
66/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ulkoisesti lihava tai sen oloinen, ettei nakki keuli enää, ainakaan vanhemmalle naiselle.

Vierailija
67/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo-vastauksia kyllä  alapeukutetaan, mutta ettepä osaa perustella kantaanne

Vierailija
68/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K pks?

Vierailija
69/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut ei-kaverillista läheisyyttä. Toki vierekkäin olemme istuneet, mutta emme edes halanneet puhumattakaan suutelemisesta. 

Joskus olen vähän leikillisesti tönäissyt ja odottanut jatkoa... , mutta ei. 

-ap

Sinä kuitenkin puhut tapailevasi häntä, minkä itse ainakin tulkitsin niin, että ette te ihan kavereita ole ja että hänkin on jonkinlaista kiinnostusta sinuun osoittanut. Siksi lähtisin sinuna rohkeasti sille linjalle, että hakeutuisin lähelle ja odottaisin että mies ei enää voi vastustaa. Vai onko vielä se mahdollisuus, että hän ei yksinkertaisesti ole sinusta kiinnostunut ja kokisi lähestymisen vaivaannuttavana?

Vierailija
70/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hememe kirjoitti:

Mulla oli mies, joka ei puoleen vuoteen seurustelun aloittamisesta tehnyt mitään...sitten tein aloitteen ja oli aika surkeeta....diabetes sillä oli ja mielialalääkitys. Loppuihan se suhde kun oli muutenkin rasittava äijä. 

Millä tavalla surkeeta? Miten nuo sairaudet vaikutti suoritukseen???en oo ennen kuullutkaan että nuo sairaudet aiheuttaisi estoja tms? Mitä?

Mielialalääkitys voi vaikuttaa libidoon hyvinkin voimakkaasti. Diabeteksesta en tiedä.

Diabeteksella on merkittävä vaikutus verenkiertoon ja sitä kautta erektioon. Diabetesta sairastavilla miehillä erektiovaikeudet alkavat nuorempina kuin terveillä miehillä, ovat pahempia ja reagoivat huonommin tablettihoitoon.

t. diabeetikon puoliso

Ohoh, kerroppa onko varmaa että se vaikuttaa jokaiseen mies diabetikkoon noin? Siis olisiko sellaisia joille ei tulisi erektio ongelmia diabeteksen takia, ja missä iässä niitä varmuudella jo on? Missä iässä teillä alkoi ilmetä? Ja harrastatteko enä ollenkaan perinteistä seksiä? Asia on tärkeä mulle tietää koska seukkaan erästä jolla se...

Tietenkään kaikilla ei vaikuta samalla tavalla. Tietoa saa googlaamalla ja se on tietysti monentasoista, tässä yksi diabetes-lehden uutinen:

https://diabeteslehti.diabetes.fi/blog/2016/06/22/uusia-ja-vanhoja-hoit…

Puolisoni oli tavatessamme jo reilusti yli viisikymppinen eikä meillä ole ollut koskaan yhdyntöjä. Tablettilääkitystä ja silikonirengasta on yritetty, mutta eivät auta, ja koska minä en yhdyntää kaipaa niin hoidamme hommat muilla tavoin. Helppoa se ei ole, koska mieheltä vaatii todella pitkän ajan saada ja välillä joko minulla loppuu voimat tai hänellä lerpahtaa kokonaan. Ja saman hän on kertonut tapahtuvan itsetyydytyksessäkin eli silläkään hän ei meinaa päästä loppuun saakka.

antaisitko mulle neuvon jatkaa suhdetta vai lopettaa, ja mitä teksisit itse  jos uudestaan saisit päättää ja tietäisit mitä edessä? Oma seks. historiani ollut aika lailla hiljaista, en halua loppu elämääni jatkaa samalla linjalla...

Jos seksi on sinulle tärkeää, haluat sitä usein ja haluat, että se on hyvää, mieti tarkkaan. Itselläni on lopahtanut oma kiinnostus seksiin. En tiedä onko olemassa jotain asiallisempia keskustelupalstoja, tällä palstalla en halua avautua enemmän. Olin joskus yhteydessä Diabetes-liittoon ja kysyin onko heillä läheisille mitään "sopeutumisvalmennus"-kursseja tms, mutta ainakaan silloin ei valitettavasti ollut. En sitten tiedä, olisiko jotain keskustelupalstoja tätä nykyä.

Vierailija
71/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä toimintaa noinkin varttuneelta naiselta! Oletko kasvatettu todella vanhoillisesti tai vastaavaa? Miksi et itse osaa tehdä mitään elettä? En mäkään tapailemaani naista menisi vonkaamaan jos ei itse ole osoittanut MITÄÄN kuten sinä. Tapailu loppuisi kuin seinään, koska oletan että tasa-arvoiseksi kasvattu aikuinen nainen osaa itsekin vinkata mihin päin suhde saa edetä.

Jos ei tule mitään intiimiä kosketusta (suukkoa, kiusottelua jne) oletan ettei naista kiinnosta seksi. Sähän saat jo nyt läheisyyttä mitä puhuit kaipaavasi kun yhdessä teette asioita.

M36

Vierailija
72/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo ja suostumus 2018

Vierailija
73/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymies on aktiivinen vain itseään nuoremman naisen suuntaan, jos sinnekään. Samanikäisen tai vanhemman kanssa ei maksa vaivaa. Toisaalta naisen ei kannata ottaa mitään perässävedettävää tissiposkea vaivoikseen, tietyllä käyttäytymisellä on naisen hurmaamisessa, iästä riippumatta, tärkeä merkitys ja jos mies ei tätä osaa niin naisen ei puolestaan kannata vaivautua. Ehkäpä hänen vaimonsa kertoisi omaa tarinaansa siitä, miten miestä ei juuri seksi suhteessa kiinnostanut, näitäkin miehiä on nykyään paljon. Tai sitten haette tapaamiseltanne eri asioita, keskustelmalla selviää.

Vierailija
74/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, aloitushan on Aaron ja Eevan tarina Salkkareista. Mene saunaan, tulee perään ja heti alkaa pa_nna.

Vierailija
75/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on aseksuaali ja ajattelee, että sinun ikäinen nainen on vaihdevuosi-ikäinen ja myös haluton. Haluaa kumppanuutta, mutta ei seksuaalisella tavalla.

Toki voit selvittää asian ottamalla takamuksesta noin ohimennen kiinni, isket silmää ja heilautat päätä makkarin suuntaan. Lähdet kävelemään sinne päin ja jos mies tulee perässä, niin halut on vielä tallella. Mutta, jos jää seisomaan typerän näköisenä, niin eipä sillä ole kaikki hoksottimet kunnossa, ala- eikä yläpäässä.

Ihanasti liitit aseksuaalisuuden mielisairauteen...

Nyt en ymmärrä, että miten liitin... Olen itsekin aseksuaali, niin tiedän ettei se ole mielisairaus. 

Lähinnä tuossa oli kaksi eri vaihtoehtoa, että miksi mies ei tee aloitetta. On aseksuaali jne... Toinen, että ei ymmärrä ala- eikä yläpäällä takamuksenpuristeluvinkkiä. Ei hoksaa, että nainen yrittää kammariin, haluaa miestä.

Taisin vain nopeasti kirjoittaa, niin tokaan olisin voinut kirjoittaa "asia"- sanan tilalle "seksuaalisuuden". "Toki voit selvittää seksuaalisuuden...". Pahoittelut epäselvistä esimerkeistä.

Vierailija
76/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole suostumuskaavake mukana ja muu suostumuksen dokumentointi kunnossa, niin eihän sitä silloin voi..

Vierailija
77/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä suoraan?

Vierailija
78/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo ja suostumus 2018

Tämä. Tulemme jatkossa näkemään lukemattomia vastaavan kaltaisia aloituksia palstalla. Ja "miksi miehet ei enää lähesty baareissa/tmv paikoissa"

Kiitos jo etukäteen. Yksikään nainen ei varmasti halua sellaisen miehen lähestyvän, joka ei erota ahdistelua normaalista kiinnostuksen osoituksesta.

Vierailija
79/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei tykkäis

Olemme tutustuneet tuttavan kautta, joten varmuus vaimottomuudesta on. Sen sijaan ei ole varmuutta jostain muusta suhteesta. 

Tätä olen ajatellut kyllä kysyä eli asettaa sen silkkiturkkisen pikkunisäkkään työtasolle. 

Haha, mikä metafora tähän. :D Onko vaikea arvata, mikä mielikuva tulee tässä yhteydessä silkkiturkkisen pikkunisäkkään asettamisesta työtasolle...

Vierailija
80/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo ja suostumus 2018

Tämä. Tulemme jatkossa näkemään lukemattomia vastaavan kaltaisia aloituksia palstalla. Ja "miksi miehet ei enää lähesty baareissa/tmv paikoissa"

Kiitos jo etukäteen. Yksikään nainen ei varmasti halua sellaisen miehen lähestyvän, joka ei erota ahdistelua normaalista kiinnostuksen osoituksesta.

Mieskö tässä aloituksessa ahdisteli? Vai nainen valittaa kun mies ei tee aloitetta?

Tuo vakiovastauksenne on sitä paitsi jo niin väsynyt  kuin olla ja voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan