Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei tee mitään aloitetta intiimin kanssakäymisen suhteen. Mikä syynä?

Vierailija
19.01.2019 |

Viihdytään todella hyvin yhdessä ja aina ehdottaa uutta tapaamista ja on aktiivinen kaikin puolin.

Ollaan nähty kymmenisen kertaa kävelyillä, konserteissa, käyty vain hengailemassa kaupungilla, ravintolassakin pari kertaa olemme olleet.

Eilen oli luonani, tein ruokaa, tarjosin viiniä ja ajattelin josko nyt.... mutta ei. En itsekään ole ollut aloitteellinen konkreettisesti, mutta tehnyt ihan tarpeeksi selväksi, että voisimme ottaa askeleen eteenpäin.

Hänellä on ollut pitkiäkin naissuhteita, joten homo tuskin on. En ole pahan näköinen ollenkaan. En uskalla vielä suoraan kysyä häneltä, jotten karkoittaisi.

Auttakaa, oi te kaikkitietävät :)

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksinkertaisesti epävarma eikä halua vaarantaa hyvää alkua.

Minkä ikäisiä olette? 

Vierailija
2/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te naiset aina noita miehiä kaivatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse tee aloitetta?

Vierailija
4/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite, suoraan ******* kiinni vaan, siitä se lähtee!

Vierailija
5/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te naiset aina noita miehiä kaivatte?

No onko toi jotenkin kauhea vai?

Vierailija
6/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on parondotiitti

Vierailija
7/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei koe sinua seksuaalisesti haluttavana.

Vierailija
8/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tykkäis

Vierailija
9/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella tekeväni naiselle aloitetta. Ajatus on täysin mahdoton. Sen sijaan jos nainen on aloitteellinen minua kohtaan, innostun toki ja siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen.

Vierailija
10/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliseen tyyliin nainen heittää tässäkin pallon miehelle. Sitten itketään netin palstoilla, kun mies ei ole ajatusten lukija eikä älyä "päivän selviä" signaaleja.

Vierailija
11/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tosiaan itse tee aloitetta? Oletteko edes suudelleet? Nykyään pitää olla varovainen eikä signaaleihin voi enää luottaa. Älä valita vaan tee itse jotain!

Vierailija
12/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette noin suurin piirtein? Ei tarvitse sanoa tarkkaa vuosimäärää, mutta suuntaa antava luku auttaisi tulkitsemaan tilannetta.

Mainitsit viestissäsi, että käytte konserteissa. Minkä musiikkityylin konserteista on useimmiten kyse? Rock, pop, jazz, klassinen vai joku muu?

Vierailija
13/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää että jos yrittää suudella niin rupeat väittämään miestä ahdistelijaksi tai peräti raiskaariksi

Vierailija
14/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse tee aloitetta?

Olen tavallaan tehnytkin. Eli olen sanonut, että kaipaan läheisyyttä ja ettei minulla ole ollut seksiä pitkiin aikoihin. 

Kai tästä pitäisi ymmärtää? En ole fyysisesti lähestynyt kuitenkaan. Odotan vanhanaikaisesti sitä mieheltä. 

Vierailija
15/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin on yhtä lailla vanhanaikainen ja ajattelee, että suhdetta rakennetaan pikkuhiljaa ja intiimin kanssakäymisen aika on vasta kuukaisien päästä. Erääthän katsovat jopa seksin kuuluvan ainoastaan avioliittoon.

Vierailija
16/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei tykkäis

Olemme tutustuneet tuttavan kautta, joten varmuus vaimottomuudesta on. Sen sijaan ei ole varmuutta jostain muusta suhteesta. 

Tätä olen ajatellut kyllä kysyä eli asettaa sen silkkiturkkisen pikkunisäkkään työtasolle. 

Vierailija
17/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies pitää sinua kaverina. Ehkä hän ei vain ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä.

Vierailija
18/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette noin suurin piirtein? Ei tarvitse sanoa tarkkaa vuosimäärää, mutta suuntaa antava luku auttaisi tulkitsemaan tilannetta.

Mainitsit viestissäsi, että käytte konserteissa. Minkä musiikkityylin konserteista on useimmiten kyse? Rock, pop, jazz, klassinen vai joku muu?

Mies on viisikymmentä, minä pari vuotta vanhempi. 

En tiedä, mitä merkitystä on konserttien tyylilajilla, mutta klassista ovat olleet. 

Vierailija
19/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mies pitää sinua kaverina. Ehkä hän ei vain ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä.

Näinhän se täytyy olla. Ikävä vain itselle myöntää, kun haaveilee muusta. 

Mies on tosiaan 50-vuotias, joten mistään teini-iän epävarmuudesta ja kokemattomuudesta ei voi olla kyse. 

Harmi... tykkään hänestä ja toivoin elämänkumppanuutta. 

Vierailija
20/108 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pidä susta silleen tai jännittää. Pese hamput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä