Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten vihreät voivat ajaa sellaista mmpolitiikkaa, jossa kasvatetaan ihmisen jättämää hiilijalanjälkeä tai mitä lie
19.01.2019 |
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vihreät on ulkoistanut ilmastoasiat Greenpeacelle. Turha niillä on poliitikon itseään rasittaa, kun voi hyvesignaloida mäkättämällä oikeanlaisista järjestöistä tekemättä itse mitään muuta kuin ulkomaanmatkoja. :)