Tapailemani mies ei tee mitään aloitetta intiimin kanssakäymisen suhteen. Mikä syynä?
Viihdytään todella hyvin yhdessä ja aina ehdottaa uutta tapaamista ja on aktiivinen kaikin puolin.
Ollaan nähty kymmenisen kertaa kävelyillä, konserteissa, käyty vain hengailemassa kaupungilla, ravintolassakin pari kertaa olemme olleet.
Eilen oli luonani, tein ruokaa, tarjosin viiniä ja ajattelin josko nyt.... mutta ei. En itsekään ole ollut aloitteellinen konkreettisesti, mutta tehnyt ihan tarpeeksi selväksi, että voisimme ottaa askeleen eteenpäin.
Hänellä on ollut pitkiäkin naissuhteita, joten homo tuskin on. En ole pahan näköinen ollenkaan. En uskalla vielä suoraan kysyä häneltä, jotten karkoittaisi.
Auttakaa, oi te kaikkitietävät :)
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen feministien kasvattama herrasmiesmäinen naisia kunnioittava henkilö siis. Ja miehenä tietysti onneton lukemaan naisen mikroskooppisen eleetöntä viestintää.
Sellainen juuri. Naiset tykkää hänen hyvästä käytöksestään, kaverina, koska liika kunnioitus vie kaiken seksuaalisen jännitteen mennessään.
hememe kirjoitti:
Mulla oli mies, joka ei puoleen vuoteen seurustelun aloittamisesta tehnyt mitään...sitten tein aloitteen ja oli aika surkeeta....diabetes sillä oli ja mielialalääkitys. Loppuihan se suhde kun oli muutenkin rasittava äijä.
Millä tavalla surkeeta? Miten nuo sairaudet vaikutti suoritukseen???en oo ennen kuullutkaan että nuo sairaudet aiheuttaisi estoja tms? Mitä?
Miehet eivät nykyaikana yksinkertaisesti uskalla tehdä aloitetta seksin suhteen jos he ovat tekemisissä naisten kanssa, koska koskaan ei voi tietää, että pitääkö nainen sitä seksuaalisena ahdisteluna vai ei. Parempi siis olla ottamatta riskiä ja olla ehdottamatta seksiä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on aseksuaali ja ajattelee, että sinun ikäinen nainen on vaihdevuosi-ikäinen ja myös haluton. Haluaa kumppanuutta, mutta ei seksuaalisella tavalla.
Toki voit selvittää asian ottamalla takamuksesta noin ohimennen kiinni, isket silmää ja heilautat päätä makkarin suuntaan. Lähdet kävelemään sinne päin ja jos mies tulee perässä, niin halut on vielä tallella. Mutta, jos jää seisomaan typerän näköisenä, niin eipä sillä ole kaikki hoksottimet kunnossa, ala- eikä yläpäässä.
Ihanasti liitit aseksuaalisuuden mielisairauteen...
No, vaihtoehtoja on monia, jotka tässä jo mainittukin
- uskossa eikä halua seksiä harrastaa ennen avioliittoa. Olis varmaan jo kertonut?
- erektio-ongelmat
- toinen nainen
- pitää ap:ta kaverina
Vierailija kirjoitti:
hememe kirjoitti:
Mulla oli mies, joka ei puoleen vuoteen seurustelun aloittamisesta tehnyt mitään...sitten tein aloitteen ja oli aika surkeeta....diabetes sillä oli ja mielialalääkitys. Loppuihan se suhde kun oli muutenkin rasittava äijä.
Millä tavalla surkeeta? Miten nuo sairaudet vaikutti suoritukseen???en oo ennen kuullutkaan että nuo sairaudet aiheuttaisi estoja tms? Mitä?
Mielialalääkitys voi vaikuttaa libidoon hyvinkin voimakkaasti. Diabeteksesta en tiedä.
Se taitaa vain olla vähän ujo eikä ehkä täysin edes ole varma ap:n tuntemuksista. Ei kaikki miehet osaa alfa-miehen tavoin kuljettaa ja viedä naista tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hememe kirjoitti:
Mielialalääkitys voi vaikuttaa libidoon hyvinkin voimakkaasti. Diabeteksesta en tiedä.
Diabeteksella on merkittävä vaikutus verenkiertoon ja sitä kautta erektioon. Diabetesta sairastavilla miehillä erektiovaikeudet alkavat nuorempina kuin terveillä miehillä, ovat pahempia ja reagoivat huonommin tablettihoitoon.
t. diabeetikon puoliso
Missä keskustelutaidoilla? Voihan seksistä keskustella, vaikka sitä ei vielä oliskaan! Miksi et kysy mieheltä, panettaako häntä koskaan sinun kanssasi ollessaan ja vastaavasti voit kertoa, että sinua kyllä panettaisi..
No vaikka tuon ikäisellä olisi erektiohäiriöitä, niin kyllä normaalilla miehellä halut on! Että sikäli outoa. Joko on pieni muna tai ei seiso ollenkaan.
Mies37v kirjoitti:
Miehet eivät nykyaikana yksinkertaisesti uskalla tehdä aloitetta seksin suhteen jos he ovat tekemisissä naisten kanssa, koska koskaan ei voi tietää, että pitääkö nainen sitä seksuaalisena ahdisteluna vai ei. Parempi siis olla ottamatta riskiä ja olla ehdottamatta seksiä naiselle.
Tässäpä se. Varsinkin jos sattuu olemaan hyvässä työssä niin ei kannata riskeerata. Sossutatuilla ja vastaavilla tietysti eri juttu, kun ei ole mitään menetettävää
M31
Uskovaisuutta on veikattu. On kuitenkin takuuvarmaa, ettei ole.
Pikemminkin boheemi agnostikko.
Sen sijaan muut luetellut vaihtoehdot ovat avoinna. Itse veikkaan sitoumusta johonkin toiseen naiseen. Haluaa nähdä lähinnä sellaisina aikoina, jotka ovat tavallista työtä tekevän ulkopuolella. Teemme kummatkin hyvin vapaalla aikataululla kirjoittamiseen perustuvaa työtä.
Mutta ei auta kuin itse tietenkin ratkaista yhtälö. En toki tullutkaan tänne kuvitellen, että jollain on viisasten graniittimöhkäle käsissään.
Sain keskustella ja kiitos siitä!
Vierailija kirjoitti:
Mies37v kirjoitti:
Tässäpä se. Varsinkin jos sattuu olemaan hyvässä työssä niin ei kannata riskeerata. Sossutatuilla ja vastaavilla tietysti eri juttu, kun ei ole mitään menetettävää
M31
Voin miehenä sanoa, että tuolla riskinottokyvyttömyydellä ei saa kyllä yhtään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hememe kirjoitti:
Diabeteksella on merkittävä vaikutus verenkiertoon ja sitä kautta erektioon. Diabetesta sairastavilla miehillä erektiovaikeudet alkavat nuorempina kuin terveillä miehillä, ovat pahempia ja reagoivat huonommin tablettihoitoon.
t. diabeetikon puoliso
Ohoh, kerroppa onko varmaa että se vaikuttaa jokaiseen mies diabetikkoon noin? Siis olisiko sellaisia joille ei tulisi erektio ongelmia diabeteksen takia, ja missä iässä niitä varmuudella jo on? Missä iässä teillä alkoi ilmetä? Ja harrastatteko enä ollenkaan perinteistä seksiä? Asia on tärkeä mulle tietää koska seukkaan erästä jolla se...
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisuutta on veikattu. On kuitenkin takuuvarmaa, ettei ole.
Pikemminkin boheemi agnostikko.
Sen sijaan muut luetellut vaihtoehdot ovat avoinna. Itse veikkaan sitoumusta johonkin toiseen naiseen. Haluaa nähdä lähinnä sellaisina aikoina, jotka ovat tavallista työtä tekevän ulkopuolella. Teemme kummatkin hyvin vapaalla aikataululla kirjoittamiseen perustuvaa työtä.
Mutta ei auta kuin itse tietenkin ratkaista yhtälö. En toki tullutkaan tänne kuvitellen, että jollain on viisasten graniittimöhkäle käsissään.
Sain keskustella ja kiitos siitä!
Hienoa, että jaoit ajatuksen ja sait aikaan keskustelua. Ehkäpä se nyt avautuu tuon mystisen miehenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hememe kirjoitti:
t. diabeetikon puoliso
Ohoh, kerroppa onko varmaa että se vaikuttaa jokaiseen mies diabetikkoon noin? Siis olisiko sellaisia joille ei tulisi erektio ongelmia diabeteksen takia, ja missä iässä niitä varmuudella jo on? Missä iässä teillä alkoi ilmetä? Ja harrastatteko enä ollenkaan perinteistä seksiä? Asia on tärkeä mulle tietää koska seukkaan erästä jolla se...
Tietenkään kaikilla ei vaikuta samalla tavalla. Tietoa saa googlaamalla ja se on tietysti monentasoista, tässä yksi diabetes-lehden uutinen:
https://diabeteslehti.diabetes.fi/blog/2016/06/22/uusia-ja-vanhoja-hoit…
Puolisoni oli tavatessamme jo reilusti yli viisikymppinen eikä meillä ole ollut koskaan yhdyntöjä. Tablettilääkitystä ja silikonirengasta on yritetty, mutta eivät auta, ja koska minä en yhdyntää kaipaa niin hoidamme hommat muilla tavoin. Helppoa se ei ole, koska mieheltä vaatii todella pitkän ajan saada ja välillä joko minulla loppuu voimat tai hänellä lerpahtaa kokonaan. Ja saman hän on kertonut tapahtuvan itsetyydytyksessäkin eli silläkään hän ei meinaa päästä loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
hememe kirjoitti:
Lääkitys voi aiheuttaa erektio-ongelmia. Siis mieli tekee, mutta eipä kovenee. Kauniisti sanottuna.
Mun miehellä oli suorituspaineita. Mutta miksi et voisi kautta rantain asiasta jutella? Kysy, näkeekö teidän tapailun etenevän suhteeksi tai hakeeko sellaista, viehätätkö häntä fyysisessä mielessä tai mikä nyt omaan suuhusi luontevasti sopii.
Mikropenis, mitä ujostelee näyttää sinulle?