Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan nainen haluaisi isot rinnat?

Vierailija
18.01.2019 |

Olen kärsinyt niistä koko elämäni, nyt olen 40- vuotias. Aluksi kauheaa kiusaamista koulussa, vaikea löytää sopivat liivit, niska ja hartiakivut, liikunta on hankalaa koska sattuu vaikka kokeiltu kaksia liiviä päällekkäin. Miksi kukaan haluaisi tällaisia ongelmia itselleen?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat kauniit, mutta niitä pitäisi näytellä vain omalle puolisolle, eikä tyrkyttää niitä Lapin viattomille hangille. Ällöttää moinen tissi-peppu-pose.

Vierailija
22/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, paljon on meitäkin joille isot rinnat ei ole aiheuttaneet koskaan mitään ongelmia. Mä olen 44 v, kuppikoko 65H, enkä ole koskaan kokenut mitään ongelmia tissieni takia. Liivejä löytyy hyvin, toki ei Prismasta vaan erikoisliikkeestä, niska- tai hartiakipuja ei ole, eikä liikuntakaan ole ollut ikinä mitenkään hankalaa rintojen takia. Ja sopivissa vaatteissa näyttää kyllä omaankin silmään aika hyvältä, kun vaikka sivulta päin peilissä katsoen profiiili on kurvikas: isot tissit, litteä vatsa, pyöreä peppu.

Onnittelut !   Just tollasista rinnoista me miehet pidetään

Miehiltä on rinnoista pitäminen kielletty!

Metoo

Rikoslaki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko silikonirinnat kevyemmät kuin luomut? En ole kuullut silikonirintaisten valittavan niska/hartijakipuja? 🤔

Vierailija
24/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku onko silikonirinnat kevyemmät kuin luomut? En ole kuullut silikonirintaisten valittavan niska/hartijakipuja? 🤔

Ei ne kehtaa valittaa kun itse valinneet isot tissit

Vierailija
25/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, paljon on meitäkin joille isot rinnat ei ole aiheuttaneet koskaan mitään ongelmia. Mä olen 44 v, kuppikoko 65H, enkä ole koskaan kokenut mitään ongelmia tissieni takia. Liivejä löytyy hyvin, toki ei Prismasta vaan erikoisliikkeestä, niska- tai hartiakipuja ei ole, eikä liikuntakaan ole ollut ikinä mitenkään hankalaa rintojen takia. Ja sopivissa vaatteissa näyttää kyllä omaankin silmään aika hyvältä, kun vaikka sivulta päin peilissä katsoen profiiili on kurvikas: isot tissit, litteä vatsa, pyöreä peppu.

Onnittelut !   Just tollasista rinnoista me miehet pidetään

Miehiltä on rinnoista pitäminen kielletty!

Metoo

Rikoslaki

Ai hitto, mä olen ehdottomasti tissimies. Noi leveät isot treeniperseet lähinnä yököttää, mutta isot tissit...ai että.

Vierailija
26/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei pidä kiistellä, mutta tästä asiasta kiistaa riittää. Minusta on omituista, että enemmistö tämän aiheen kommentoijista täällä ja muualla on niitä, joilla ei ole suuria rintoja ja jotka eivät edes haluaisi niitä.

Minulla ei ole koskaan ollut rinnoistani (nykyisin 80I) mitään haittaa, ei edes urheillessa. Sopivien vaatteiden löytäminen kaupasta on ollut hankalaa, mutta ei rintojeni vaan pituuteni (179 cm) vuoksi. Liiveistä joutuu maksamaan satasen ja vain kaksi mallia istuu millilleen, mutta kyllähän täydellisille rinnoille pitää täydelliset liivit saada, vai mitä?  ;)

Vierailija
27/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseen seksikäs.

Vierailija
28/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Urheilessa tiellä, monet vaatteet eivät istu, vaikka hoikka näyttää rehevämmältä. Olen harkinnut pienennysleikkausta.

Vierailija
29/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiass on muutama isorintane sanonu et tuli kipuu kun laitto liian isot ja painavat.

Vierailija
30/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo mennyt pyytämään pienennysleikkausta, mutta mies ei halua. Kysymys on siitä ettei hän halua mitään keinotekoista, lääkärin leikkaamaa tai hiomaa. Pitää olla luomu.

Ap

Vierailija
31/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä E kuppikoko, enkä pysty rintaliivejä pitämään kun ne koskee,hiertää aiheuttaa hankaumia,ihottumaa jne 

Haluaisin pienemät :( 

Itse menin ihan liikkeeseen yks kerta ostamaan missää ainoastaan myytiin liivejä.

Eukko myi/tuputti sellaiset liivit että tuli mustelmia parin päivän päästä kun eivät sopineet.

Vierailija
32/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa lisää tästä? mitkä ovat kriteerit jne? Olisin kiinnostunut

Vierailija kirjoitti:

Hae nyt ihmeessä pienennysleikkaukseen. Se on käytännössä lähes ilmainen julkisella, jos vain leikkauskriteerit täyttyvät.

Vierailija
33/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin jo mennyt pyytämään pienennysleikkausta, mutta mies ei halua. Kysymys on siitä ettei hän halua mitään keinotekoista, lääkärin leikkaamaa tai hiomaa. Pitää olla luomu.

Ap

Etköhän sinä ihan itse saa päättää omasta kehostasi, etenkin jos se sinua haittaa. Eikö mies päästäisi muihinkaan terveydellisiin leikkauksiin?

Vierailija
34/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Ymmärrän kyllä, jos on lähes rinnaton nainen, niin se voi olla vaikeaa nuoremmalla iällä.

Monet naisnäyttelijät ovat rinnattomia. Saajan niitä toppaliivejä💙 tarvitessaan.

Vierailija
35/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvostan, ihan sama täällä.

Vierailija
36/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti välittää hyvinvoinnistaan niin hän ei todellakaan ole leikkauksen tiellä

Vierailija
37/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennysleikkauksesta puheen ollen, mikään leikkaus ei ole riskitön ja mahdollisesti voi tunto muuttua/hävitä rinnosta. Aina harkitsisin vakavasti menisinkö leikkaukseen. Ihme huutelua käsketään menemään pienennyttämään, ei se ole noin yksiselitteistä.

Isot rinnat ovat kautta aikojen herättänyt keskustelua, kateutta ja haukkumista. Isoja rintoja on aina ihailtu ja ihaillaan vieläkin, siksi monet menevät omansakin suurentamaan.

Itse en rintojen takia riskeeraisia terveyttäni, niin kuin on tullut todistetuksi on miehiä jotka tykkäävät erillaisista rinnoista ja kelläkään ei ole varmasti samanlaisia. Pienet ja isot ovat vain kaksi ääripäätä ja tähän väliin mahtuu niin monenmallisia rintoja että kuka sitä on päättämään mitkä ne kauneimmat ovat, jokaisella omat mieltymyksessä. Ja omaa mielipidettä ei voi yleistää.

Peace and love.

Vierailija
38/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kuule pienistä rinnoista kiusataan nimimerkillä aa-kuppi 14-vuotiaasta saakka tähän päivään (30 v). Yläasteella pojat haukkuivat laudaksi ja yksi ihastuksistani sanoi että voisi harkita kanssani seurustelua jos "kasvattaisit eka tissit". Miestä en ole saanut koskaan enkä tule saamaankaan kiitos näiden itikan pistojen. Niin ja lihominen ei ole mun tapauksessa mahdollista kasvattaa tissejä. Kävin jo lievässä ylipainossa eivätkä tissit kasvaneet senttiäkään. Olen mielummin laiha ja lauta kuin läski ja lauta sillä mun geeneillä läski ei vaan mene tisseihin ei sitten millään. Äidilläni g-kuppi.

Mulla oli sama tilanne, en kestänyt, otin silikonit, pienet. En halunnut isoja, vaan luonnollisen näköiset.

Vierailija
39/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus ei ikinä ulotu rintojen muotoon. Kai riipparit sitten vaan on niin rumat.

Vierailija
40/57 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä E kuppikoko, enkä pysty rintaliivejä pitämään kun ne koskee,hiertää aiheuttaa hankaumia,ihottumaa jne 

Haluaisin pienemät :( 

Itse menin ihan liikkeeseen yks kerta ostamaan missää ainoastaan myytiin liivejä.

Eukko myi/tuputti sellaiset liivit että tuli mustelmia parin päivän päästä kun eivät sopineet.

Väärän tyyppiset/malliset ja kokoiset. Rintsikat on kuin kengät, ollakseen mukavat sekä koko että liivin malli on oltava oikea. Esim. Jos käytät jalallesi liian kapeaa lestiä, se hiertää. Ihan sama kaarituissa, liian kapeat kaarituet painaa rinnansyrjää. Jos kupeissa ei ole syvyyttä tarpeeksi, valuu kuppi alaspäin ja kaarituki painaa tissin alle, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi