Miksi kukaan nainen haluaisi isot rinnat?
Olen kärsinyt niistä koko elämäni, nyt olen 40- vuotias. Aluksi kauheaa kiusaamista koulussa, vaikea löytää sopivat liivit, niska ja hartiakivut, liikunta on hankalaa koska sattuu vaikka kokeiltu kaksia liiviä päällekkäin. Miksi kukaan haluaisi tällaisia ongelmia itselleen?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Hmm, paljon on meitäkin joille isot rinnat ei ole aiheuttaneet koskaan mitään ongelmia. Mä olen 44 v, kuppikoko 65H, enkä ole koskaan kokenut mitään ongelmia tissieni takia. Liivejä löytyy hyvin, toki ei Prismasta vaan erikoisliikkeestä, niska- tai hartiakipuja ei ole, eikä liikuntakaan ole ollut ikinä mitenkään hankalaa rintojen takia. Ja sopivissa vaatteissa näyttää kyllä omaankin silmään aika hyvältä, kun vaikka sivulta päin peilissä katsoen profiiili on kurvikas: isot tissit, litteä vatsa, pyöreä peppu.
Olisitko miestä vaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus ei ikinä ulotu rintojen muotoon. Kai riipparit sitten vaan on niin rumat.
Keksi uusi virsi, toi on kuultu. Ihmettelen miten joku nainen voi noin paljon vihata yleistä rintamuotoa. Minkähänlaiset tissit itse omaat? :D
No tietenkin ne riipparit, joiden melkein joka viestissä aina annetaan ymmärtää olevan jotenkin huonommat ":D"
Toisesta keskustelusta kopioitua:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3370564/ihannekuppikoko-naisten-rinnoil…
"Rintojen koolla ei ole väliä, vaan niiden kiinteydellä.
Kiinteä B voittaa roikkuvan C:n.
Kiinteä C voittaa kiinteän B:n.
Jne.
Koskahan naiset oppivat tämän..."
No jos sulla on jotkut Lolo Ferrarit niin ymmärrän, muuten en. Ei kuulosta normaaleilta isoilta rinnoilta jos on noin paljon vaivaa.
No mulla 85G ja eivät haittaa yhtään elämääni. Selkä tai niskakipuja ei ole. Ehkä ainoa miinus on se, että yläosasta istuva mekko on.kaspu esim. vyötäröstä. Joudun viedä mekot ompelijalle.
Löllöt roikkuvat mätipussit ei ole koskaan olleet kenestäkään kauniit.
Iso koko ei tietenkään tee rinnoista kauniita.
Mä inhoan isoja rintojani. Ne on kamalat. Ja syy on mun lihomisessa.
Ennen ne oli kokoa 80C, ja nyt kun olen lihonut, niin ne on 80E. Hirveät tankit tuossa.
En tiedä miltä tuntuu olla isorintainen, itselläni on terhakka b-kuppi ja olen rintoihini oikein tyytyväinen. Miehen takia en koskaan tekisi suurennusleikkausta, ei olisi minulle oikea gubbe silloin. Seuraa on aina löytynyt pienistä rinnoista huolimatta.
Mulla oli ennen kauniit luonnolliset c-kupin rinnat, raskauden ja imetyksen jälkeen oli b-kupin luppakorvat, olin suht nuori joten en tuntenut rintoja omakseni. Oli pakko laittaa ns. isommat implantit koska iho oli venynyt sen verran paljon. Päältä ei näy että olisi suurennettu, kyllä arvet vieläkin näkyvät ja päivääkään en ole katunut.
-D-kuppi kirurgilta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Ymmärrän kyllä, jos on lähes rinnaton nainen, niin se voi olla vaikeaa nuoremmalla iällä.
Monet naisnäyttelijät ovat rinnattomia. Saajan niitä toppaliivejä💙 tarvitessaan.
Musta on ihana nähdä että nykyään instassa ja muualla oikein ihannoidaan pieniä rintoja ja luonnollisuutta/ urheilullisuutta naisen kropassa.
Pienet rinnat ovat todellakin kauniit, mutta niin ovat myös isot. Pääasia että itse on tyytyväinen, se näkyy itsevarmana olemuksena ulos, mikä on kaunista.
Ihmettelen aina tätä napinaa isoista rinnoista. Kuinka isot rinnat pitää olla, että on isot? Ymmärrän, että jotkut J-kupit on jo oikeasti hankalat, mutta ne ei nyt kovin yleisiä taida olla.
Omani ovat isohkot (E/F) ja minulle on niistä ollut pelkkää iloa. Näyttävät kivalta, eivät todellakaan roiku. Ikää 32, teen säännöllisesti rintalihas- ja ylipäätään ylävartalon lihashuoltoa ja venyttelen sekä joogaan paljon. Jos en huolehtisi selkä-, hartia ja rintalihaksista, kärsisin varmaan jonkin verran niskakivuista. Nuorempana ja laiskempana ne vaivasivat joskus, mutta niin vaivasivat myös pienirintaisia kavereitani, jos eivät liikkuneet tarpeeksi.
Seksissä aivan ihanat, mieheni rakastaa niitä ja itse kiihotun valtavasti kun hän koskettelee ja "palvoo" niitä. Joku voisi pitää huonona puolena, että näytän helposti melko huomiotaherättävältä/vihjailevalta aika tavallisissakin vaatteissa, rinnat kun korostuvat. Itseäni se ei vaivaa lainkaan. Vyötäröni on kapea ja hartiat sirot, joten tykkään pitää hyvin istuvia ja ihon myötäisiä vaatteita. Se on kyllä totta, että kaikki vaatteet eivät näytä ylläni hyvältä, mutta ei sekään haittaa. Kaikki ei sovi kaikille, pidän niitä vaatteita jotka tuntuvat mukavilta ja imartelevat muotojani.
Jos alkavat vaivat iän tai esim. lasten saannin myötä, ole toki valmis harkitsemaan pienennysleikkausta. Mutta toistaiseksi nautin täysin rinnoin :D
Ei ole helppoa kun pelastusliivitkään ei mahdu kiinni rintojen päältä.
Isot rinat vapaa 56 mies toivo sinua
Minä rakastan isoja rintojani. En luopuisi niistä koskaan.
Isot rinnat ovat ihanat ja naiselliset .
Keksi uusi virsi, toi on kuultu. Ihmettelen miten joku nainen voi noin paljon vihata yleistä rintamuotoa. Minkähänlaiset tissit itse omaat? :D