Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis huomaako sen, jos joku on ihastunut..?

Vierailija
18.01.2019 |

Ihan hölmö kysymys, tiedän. Mutta aloitin työt vuosi sitten uudessa paikassa, ja sain esimiehekseni todella mukavan, samaa sukupuolta olevan henkilön. Olen vielä aika nuori, ja nyt jostain kumman syystä olen ihastunut häneen. Kumpa tietäisinkin, miksi. Esimies oli tosi kiva alkuun, tsemppasi kovasti ja jutteli niitä näitä. Nyt ihan muutaman viikon sisällä hän on alkanut tuntua jotenkin todella välttelevältä. Tämä voi oikeasti olla myös omaa ylireagointiani, kun ihastuneena sitä ei muuta tarkkailekaan kuin ihastuksenkohteen eleitä ja olemusta.

Hänellä on aina ollut vähän tapana tulla hyvin iholle keskustellessa, tai missä vaan. Nyt hän on kuitenkin pitänyt nimenomaan minuun hyvin selkeetä hajurakoa. Juttelee, jos aloitan juttelun. Muiden lähelle tunkee kuitenkin entiseen malliin. Vaikuttaa jotenkin kiusaantuneelta seurassani eikä juuri hymyile. Voiko jotkut todellakin olla näin hyviä ihmistuntijoita?? Mielestäni minusta ei edes sitä ihastumista kaiketi huomaa. Minulla on mies kotona (hän ei tiedä tästä sillä tällaiset ihastukset on aina ohimeneviä ainakin minulla), ja olen puhunut miehestä useaan otteeseen työpaikalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/2 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt jotenkin eri tavalla kun ihastuit joten hän pitää pientä hajurakoa koska ei halua #metoo meteliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme