Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki eivät saa hyvää miestä ja siitäkin syyllistetään

Vierailija
18.01.2019 |

Jos ei halua olla yksin, niin kaikilla ei ole vaihtoehtoja. On kauniiden, fiksujen ja hyväosaisten puhetta "huonoa en huoli". Ei sitä monikaan huolisi jos olisi vaihtoehtoja. Ruman, tavallisen ja tylsän naisen vaan on mahdotonta saada nykykriteerien mukaista hyväksyttävää kumppania. Saati jos on jotain mt-ongelmia tai muuta lisänä. En kerro tarkemmin tilanteestani, mutta en ole mikään nuori tyttö, joten tiedän mistä puhun. Itse olen työelämässä, mutta silti olen aina joutunut tyytymään huonoihin miehiin. Siihen riittää pelkkä tylsä persoona ja tavallinen/ rumahko ulkonäkö. Tämän uskallan vasta "ääneen" sanoa nyt.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin saaneeni parhaan miehen, koska oli komea, atleetinen ruskeasilmäinen. No olikin niin iso virhe. Pahoinpiteli, petti minkä kerkes. eli rahoillani, valehteli, jätti laskut maksamatta jne.!!!

Nyt on jo liian myöhäistä löytää hyvä mies ,koska kaikki hyvät on jo talteen otettu.  N50

Vierailija
42/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt. Eikö löydykään työssäkäyvää rahasampoa, jolta voi lypsää rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ihmisen mukavuudenhaluisuutta, laiskuutta puolet ympärilläsi olevista asioista puuttuisivat. (tai oikeasti yli 90%)

Siksi sanoisin, että ainoastaan vähäjärkinen luettelee laiskuuden huonoksi asiaksi.

Vierailija
44/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tulee alapeukkuja sillä ei ole kokemusta silmiinpistävästä rumuudesta, yksinkertaisuudesta tai mitäänsanomattomuudesta, mutta minä en tyytyisi mihinkään muuhun kuin mitä itse haluan. Ei ole tarvinnut enkä siis tiedä mistä puhun, mutta ajattelisin, että olen mieluumin ilman kuin tyydyn johonkin paremman puutteessa. Miehistä kun puhutaan niin en osaa kuvitella vattumaisempaa kohtaloa kuin sitoutua ihmiseen, jota ei rakasta. Eihän se rumalta ja tyhmältä ole tyytymistä jos tyytyy rumaan ja tyhmään mieheen jos vain mies on itselle mieleinen. Mutten väkisin etsisi miestä ja raahaisi kotiin vain jotain, joka ei sytytä vaan koska en uskoisi kelpaavani muillekaan. Ei mies ole pakollinen, eikä miehestä, jota ei rakasta, hyödy sitäkään vähää mitä ilman.

Onhan se. 

Teille tuo sana on jotain... uskontoon rinnastettavaa. On pyhänhäpäisyä sanoa, että on tyytyynyt. Vaikka käytännössä kaikki tyytyvät. Ottavat parhaimman kokonaisuuden, minkä kokevat saavansa.

Vierailija
45/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin saaneeni parhaan miehen, koska oli komea, atleetinen ruskeasilmäinen. No olikin niin iso virhe. Pahoinpiteli, petti minkä kerkes. eli rahoillani, valehteli, jätti laskut maksamatta jne.!!!

Nyt on jo liian myöhäistä löytää hyvä mies ,koska kaikki hyvät on jo talteen otettu.  N50

Se on virhettä kaikki vaan! Nyt sinä rumilus mies jäät sitten yksin.

Zinkkiz

Vierailija
46/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Huono” mies = alkoholisoitunut/peliongelmainen/saamaton/ilkeä. Muilla ei väliä.

Minä tykkään juoda. En ole alkoholisti. Humala ei minusta "huonoa" miestä tee, joten pidä tunkkisi ja ahdasmielisyytesi.

No sä saat sen pubiruusun, joka tykkää juoda yhtä paljon kun sinä. Tulette varmaan onnelliseksi.

Ei sitä omaa onnellisuuttaan toisesta ihmisestä löydä senkin idi"ootti.

Löytäähän. Tai paremmin sanottuna, yhdessä luodaan edellytykset onnellisuudelle.

Kyllä monet voivat olla tyytymättömiä ja siksi epäonnellisia, vaikka kaikki olisi parhaimman mukaan. Mutta se on heidän ongelma.

Vierailija
47/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies saa kauniin naisen ja kaunis nainen saa komean miehen ja niin se vaan on. Niillä on siinä jo yhteistä. Jos katsoo ympärille niin, että yksin oikeasti komea mies kävelee ja jos sillä on kumppani esim sillä hetkellä vaikka kirjakaupassa. Sitten seuraat katseella sitä miestä ja huomaat, että sen kumppani tulee sen luokse, niin se on aina kaunis itsestään huolehtiva nainen. Tai kaunis nainen venttaa jonkun kaupan edessä miestä, niin sieltä harvoin tulee kaljamahanen mies tai muuten vaan renttu. He tietävät tasonsa.

itse henkkoht en ole koskaan nähny kauniilla naisella rumaa miestä tai rumalla miehellä kaunista naista, vaikka olen kuullut että näin myös on. En ole vaan nähnyt. Ei treenattu mies, joka on kondiksessa niin ota läskiä naista itselle.

Vierailija
48/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä valittaa ja odottaa sääliä jos suostuu ottamaan huonon miehen yksinäisyyttä kaihtaakseen. Sitten nielet mukisematta ja pysyt jamassasi.

Vierailija
49/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruma ja tylsä nainen joutuu tyytymään rumaan ja tylsään mieheen, ja sitten valitat että tämä ei ole oikein?

Vierailija
50/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies saa kauniin naisen ja kaunis nainen saa komean miehen ja niin se vaan on. Niillä on siinä jo yhteistä. Jos katsoo ympärille niin, että yksin oikeasti komea mies kävelee ja jos sillä on kumppani esim sillä hetkellä vaikka kirjakaupassa. Sitten seuraat katseella sitä miestä ja huomaat, että sen kumppani tulee sen luokse, niin se on aina kaunis itsestään huolehtiva nainen. Tai kaunis nainen venttaa jonkun kaupan edessä miestä, niin sieltä harvoin tulee kaljamahanen mies tai muuten vaan renttu. He tietävät tasonsa.

itse henkkoht en ole koskaan nähny kauniilla naisella rumaa miestä tai rumalla miehellä kaunista naista, vaikka olen kuullut että näin myös on. En ole vaan nähnyt. Ei treenattu mies, joka on kondiksessa niin ota läskiä naista itselle.

Olit oikeassa tuohon viimeiseen lauseeseen saakka. Niitä miehiä on paljon. 

Jyväskylässä kun kävin viimeksi, näin joka päivä useamman tämmöisen parin, pullea nainen ja timmi mies. Helsingissä en näe joka päivä, mutta aika usein kuitenkin.

Vierailija
51/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Aika harva nainen on kaunis. Monet pitävät itseään rumana, vaikka ovat vain tavallisen näköisiä. Monet tavalliset ja rumat naiset ovat naimisissa mukavien, tavallisten miesten kanssa, mutta eräs naistyyppi valitsee aina ne, joista jo heti alussa näkee, että tuo päättyy huonosti. Ei ole tuolla mitään tekemistä rumuuden kanssa, vaan siitä, että nämä naiset eivät osaa olla yksin ja ovat kenen tahansa kanssa, joka osoittaa kiinnostusta ensimmäisenä. Itse asiassa monet kauniit naiset ovat juuri sellaisia, mikä tietty on vielä ihmeellisempää, koska heillä olisi valinnanvaraa enemmän.

Täähän on itse asiassa ihan selvä juttu! Kauniina kait yleisesti pidetään niitä naisia jotka puunaa itseään päivät pitkät, on meikkinaamio vimpan päälle, kampaaja 2 viikon välein, manikyyrit, rasvaimut ja botoxit mutta huonosta itsetunnostahan se vain kertoo. Kunnon miehet tajuaa tämän joten muovinukke kelpaakin vain niille retkuille :D

Vierailija
52/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Huono” mies = alkoholisoitunut/peliongelmainen/saamaton/ilkeä. Muilla ei väliä.

Minä tykkään juoda. En ole alkoholisti. Humala ei minusta "huonoa" miestä tee, joten pidä tunkkisi ja ahdasmielisyytesi.

No sä saat sen pubiruusun, joka tykkää juoda yhtä paljon kun sinä. Tulette varmaan onnelliseksi.

Löytäähän. Tai paremmin sanottuna, yhdessä luodaan edellytykset onnellisuudelle.

Kyllä monet voivat olla tyytymättömiä ja siksi epäonnellisia, vaikka kaikki olisi parhaimman mukaan. Mutta se on heidän ongelma.

Niin. TYYTYMÄTTÖMIÄ ITSEENSÄ. Sitten kuvitellaan, että se toinen ihminen korjaa sen tilanteen. Vi"tuiks menee. EI TOIMI!

Voi hel"vetti kun ihmiset on vajaaä"lyisiä.

Vierailija
53/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se yleensä menee, että huono ihminen ei saa hyvää. Sietääkin vähän syyllistää, että ihminen tajuaa omat ongelmansa ja tekee niille jotain.

Vierailija
54/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole mitään vi"tun oikeutta vaatia sellasta, että toinen ihminen on vastuussa sun onnellisuudesta.

Hommaa itsetunto, kasvata selkäranka ja ota VASTUU ITSESTÄSI.

Vierailija
55/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mä olen onneton, kun mulla ei ole 400 neliön kartanoa uima-altaalla. Onko se sun tehtävä hommata mulle sellanen?

Hah hah.

Mun velvollisuus ei ole pitää sinusta, se on sun homma.

Vierailija
56/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mä olen onneton, kun mulla ei ole 400 neliön kartanoa uima-altaalla. Onko se sun tehtävä hommata mulle sellanen?

Hah hah.

Kolme raivopäistä vastausta, jotka kaikki hyökkää olkiukkoon. Outoa. Samalta kirjoittajaltako?

Miksi vedät jonkun velvollisuuden tähän? Ei ole mitään tekemistä velvollisuuden kanssa.

Vierailija
57/62 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on miehen vika, kun nainen ottaa juopon puolisokseen, joka ei sitten raitistukaan. Vastuu on aina miehessä.

Vierailija
58/62 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah.

Kolme raivopäistä vastausta, jotka kaikki hyökkää olkiukkoon. Outoa. Samalta kirjoittajaltako?

Miksi vedät jonkun velvollisuuden tähän? Ei ole mitään tekemistä velvollisuuden kanssa.

Ei ole sinun tehtäväsi pitää minusta, se on minun tehtäväni.

Vierailija
59/62 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

misantrooppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah.

Ei ole sinun tehtäväsi pitää minusta, se on minun tehtäväni.

Puhut hepreaa, selkeästi eri planeetalta kuin minä.

Vierailija
60/62 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämmekö jotain postromanttista aikaa? Miehet ja naiset arvioivat itsensä asteikolla XYZ ja sitten kulkevat ympäri kyseinen mittatikku kädessä mahdollisia kumppaneita mittaillen. Määrittelevät minimitason ja yrittävät ensin saada mahdollisimman korkeatasoisen kumppanin, laskien tasoa kunnes kumppani löytyy.

Ja minä kun olen luullut, että ihmiset valitsevat sen johon rakastuvat ja jolta saavat vastarakkautta. Olen varmaan joku romanttinen retardi.