Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki eivät saa hyvää miestä ja siitäkin syyllistetään

Vierailija
18.01.2019 |

Jos ei halua olla yksin, niin kaikilla ei ole vaihtoehtoja. On kauniiden, fiksujen ja hyväosaisten puhetta "huonoa en huoli". Ei sitä monikaan huolisi jos olisi vaihtoehtoja. Ruman, tavallisen ja tylsän naisen vaan on mahdotonta saada nykykriteerien mukaista hyväksyttävää kumppania. Saati jos on jotain mt-ongelmia tai muuta lisänä. En kerro tarkemmin tilanteestani, mutta en ole mikään nuori tyttö, joten tiedän mistä puhun. Itse olen työelämässä, mutta silti olen aina joutunut tyytymään huonoihin miehiin. Siihen riittää pelkkä tylsä persoona ja tavallinen/ rumahko ulkonäkö. Tämän uskallan vasta "ääneen" sanoa nyt.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämmekö jotain postromanttista aikaa? Miehet ja naiset arvioivat itsensä asteikolla XYZ ja sitten kulkevat ympäri kyseinen mittatikku kädessä mahdollisia kumppaneita mittaillen. Määrittelevät minimitason ja yrittävät ensin saada mahdollisimman korkeatasoisen kumppanin, laskien tasoa kunnes kumppani löytyy.

Ja minä kun olen luullut, että ihmiset valitsevat sen johon rakastuvat ja jolta saavat vastarakkautta. Olen varmaan joku romanttinen retardi.

Kyllä olet. Koska et ymmärrä että tuo toinen vaihtoehto on sama asia. Siinä vaan ei tiedosteta miten ja miksi toisilta saa vastaraukkautta ja toisilta ei. Miksi "suhteet" loppuvat kun niitä yrittää syventää. Syitä ja seurauksia. 

Vierailija
62/62 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämmekö jotain postromanttista aikaa? Miehet ja naiset arvioivat itsensä asteikolla XYZ ja sitten kulkevat ympäri kyseinen mittatikku kädessä mahdollisia kumppaneita mittaillen. Määrittelevät minimitason ja yrittävät ensin saada mahdollisimman korkeatasoisen kumppanin, laskien tasoa kunnes kumppani löytyy.

Ja minä kun olen luullut, että ihmiset valitsevat sen johon rakastuvat ja jolta saavat vastarakkautta. Olen varmaan joku romanttinen retardi.

Kyllä olet. Koska et ymmärrä että tuo toinen vaihtoehto on sama asia. Siinä vaan ei tiedosteta miten ja miksi toisilta saa vastaraukkautta ja toisilta ei. Miksi "suhteet" loppuvat kun niitä yrittää syventää. Syitä ja seurauksia. 

EI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi