Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki eivät saa hyvää miestä ja siitäkin syyllistetään

Vierailija
18.01.2019 |

Jos ei halua olla yksin, niin kaikilla ei ole vaihtoehtoja. On kauniiden, fiksujen ja hyväosaisten puhetta "huonoa en huoli". Ei sitä monikaan huolisi jos olisi vaihtoehtoja. Ruman, tavallisen ja tylsän naisen vaan on mahdotonta saada nykykriteerien mukaista hyväksyttävää kumppania. Saati jos on jotain mt-ongelmia tai muuta lisänä. En kerro tarkemmin tilanteestani, mutta en ole mikään nuori tyttö, joten tiedän mistä puhun. Itse olen työelämässä, mutta silti olen aina joutunut tyytymään huonoihin miehiin. Siihen riittää pelkkä tylsä persoona ja tavallinen/ rumahko ulkonäkö. Tämän uskallan vasta "ääneen" sanoa nyt.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ap:n määrittelemä huono mies?

Mielestäni hyvä mies on sellainen jolla ei ole vakavia riippuvuuksia (uhkapelit/päihteet), ei ole väkivaltainen tai jatkuvasti riitaa haastava, edes yrittää työllistyä/kouluttautua, huolehtii terveydestään.

Itse en ole tällaista löytänyt vaikka itse täytän kaikki nuo asettamani "vaatimukset" ja olen ihan timmissä kunnossa. Olen sitten yksin mutta ketään en tilanteestani syyllistä.

miehet ja naiset ovat kiinnostuneita eri asioista. Koulutus nostaa miehen tasoa paljon enemmän kuin naisen. Samoin nuoruus nostaa naisen tasoa paljon enemmän kuin miehen.

Vierailija
22/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Huono” mies = alkoholisoitunut/peliongelmainen/saamaton/ilkeä. Muilla ei väliä.

Minä tykkään juoda. En ole alkoholisti. Humala ei minusta "huonoa" miestä tee, joten pidä tunkkisi ja ahdasmielisyytesi.

No sä saat sen pubiruusun, joka tykkää juoda yhtä paljon kun sinä. Tulette varmaan onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmisen haluamaan olla suhteessa ei-hyvän kanssa? Itselleni yksinolo voittaa sata nolla jonkun epähyvän parisuhteen, ja olen kaiken lisäksi mies.

Tämä.

Vierailija
24/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta monella juurikin on noita riippuvuuksia.  Jo yli 30% suomalaismiehistä on jonkinlaista alkoholiongelmaa.  Tarkoitin, että todella moni joutuu tyytymään ongelmaiseen mieheen. Ei tietty sellaiseen, että olisi jotain jatkuvaa väkivaltaa tai juomista, mutta kuitenkin sellaista mitä ei pidetä hyväksyttävänä. Tämäkin on tosiasia, mitä monet nuoruuden naiiviudessaan eivät ymmärrä. Ei kaikille ole mitään oikeaa odottamassa eikä sitä oikeaa todennäköisesti tule vanhempana jos ei nuorenakaan löytynyt.

No eipä niitä uskollisia ja naisellisia naisiakaan ole, joten ei mitään syytä tsempata kun kunnon naista ei ole edes tarjolla.

Vierailija
25/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoihin miehiin tyytyvillä on mt-ongelmia. Siksi uskovat, etteivät voi saada tai ansaitse parempaa kuin pettävän, juovan, ilkeän miehen ja mt-ongelma saa senkin aikaan, etteivät jätä tällaista miestä. Tekevät lapsia, jolloin on vielä vaikeampi lähteä. Itse tavallisena talliaisena olen saanut hyvän miehen, mutta eräs kaunis ystäväni, entinen malli, on jo nuoresta asti sortunut ihmeellisiin tapauksiin. Joten ei ole ulkonäöstä tuo kiinni. Varmaan terapian avulla oppisi näkemään omaan käytökseensä, mikä niissä huonoissa vetää puoleensa. Yksin oleminenkin on parempi vaihtoehto, varmaan siinäkin yksi ongelma, jos ei osaa yksin olla.

Olet oikeassa. Itse olen kuulemma kaunis, mutta aina valitsen riman alta sellaisen jonka oletan olevan kiitollinen tällaisesta naisesta ja kohtelevan helmeä hyvin.

No ei ikinä niin käy.

Itsetunto ja paino vaan laskee ja ei osaa enää valita ketään, eikä uskalla.

Vierailija
26/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Aika harva nainen on kaunis. Monet pitävät itseään rumana, vaikka ovat vain tavallisen näköisiä. Monet tavalliset ja rumat naiset ovat naimisissa mukavien, tavallisten miesten kanssa, mutta eräs naistyyppi valitsee aina ne, joista jo heti alussa näkee, että tuo päättyy huonosti. Ei ole tuolla mitään tekemistä rumuuden kanssa, vaan siitä, että nämä naiset eivät osaa olla yksin ja ovat kenen tahansa kanssa, joka osoittaa kiinnostusta ensimmäisenä. Itse asiassa monet kauniit naiset ovat juuri sellaisia, mikä tietty on vielä ihmeellisempää, koska heillä olisi valinnanvaraa enemmän.

Tästä hyvänä esimerkkinä Tauski ja tauskin naiset.

Vierailija
27/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee alapeukkuja sillä ei ole kokemusta silmiinpistävästä rumuudesta, yksinkertaisuudesta tai mitäänsanomattomuudesta, mutta minä en tyytyisi mihinkään muuhun kuin mitä itse haluan. Ei ole tarvinnut enkä siis tiedä mistä puhun, mutta ajattelisin, että olen mieluumin ilman kuin tyydyn johonkin paremman puutteessa. Miehistä kun puhutaan niin en osaa kuvitella vattumaisempaa kohtaloa kuin sitoutua ihmiseen, jota ei rakasta. Eihän se rumalta ja tyhmältä ole tyytymistä jos tyytyy rumaan ja tyhmään mieheen jos vain mies on itselle mieleinen. Mutten väkisin etsisi miestä ja raahaisi kotiin vain jotain, joka ei sytytä vaan koska en uskoisi kelpaavani muillekaan. Ei mies ole pakollinen, eikä miehestä, jota ei rakasta, hyödy sitäkään vähää mitä ilman.

Vierailija
28/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Huono” mies = alkoholisoitunut/peliongelmainen/saamaton/ilkeä. Muilla ei väliä.

Minä tykkään juoda. En ole alkoholisti. Humala ei minusta "huonoa" miestä tee, joten pidä tunkkisi ja ahdasmielisyytesi.

No sä saat sen pubiruusun, joka tykkää juoda yhtä paljon kun sinä. Tulette varmaan onnelliseksi.

Ei sitä omaa onnellisuuttaan toisesta ihmisestä löydä senkin idi"ootti.

Vierailija
29/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy pubeissa.

Vierailija
30/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hyvä mies on sellainen jolla ei ole vakavia riippuvuuksia (uhkapelit/päihteet), ei ole väkivaltainen tai jatkuvasti riitaa haastava, edes yrittää työllistyä/kouluttautua, huolehtii terveydestään.

Itse en ole tällaista löytänyt vaikka itse täytän kaikki nuo asettamani "vaatimukset" ja olen ihan timmissä kunnossa. Olen sitten yksin mutta ketään en tilanteestani syyllistä.

miehet ja naiset ovat kiinnostuneita eri asioista. Koulutus nostaa miehen tasoa paljon enemmän kuin naisen. Samoin nuoruus nostaa naisen tasoa paljon enemmän kuin miehen.

Koulutus, ulkokuori ja materiahan se kertoo tosi hyvin sen, miten "hyvä" ihminen on kyseessä.

Sun "taso" on ainakin täyttä pas"kaa.

Vierailija
31/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso pitää säilyttää ja kulissit pystys vaikka kuinka tulis turpaan.

Vierailija
32/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voi se yksinäinen elämä olla kivaa 5 vuotta tai 10 vuotta, mutta ne joilla on vara valita eivät tajua, että jotkut eivät saa ketään koskaan, koska kukaan ei kiinnostu.

5% naisista, 20% miehistä.

Vierailija
33/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Helvetin Esikartanoon.

Zinkkumiez

Vierailija
34/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus, ulkokuori ja materiahan se kertoo tosi hyvin sen, miten "hyvä" ihminen on kyseessä.

Sun "taso" on ainakin täyttä pas"kaa.

Vaikutat mukavalta mieheltä.

Zinkkiz

Vierailija
35/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoihin miehiin tyytyvillä on mt-ongelmia. Siksi uskovat, etteivät voi saada tai ansaitse parempaa kuin pettävän, juovan, ilkeän miehen ja mt-ongelma saa senkin aikaan, etteivät jätä tällaista miestä. Tekevät lapsia, jolloin on vielä vaikeampi lähteä. Itse tavallisena talliaisena olen saanut hyvän miehen, mutta eräs kaunis ystäväni, entinen malli, on jo nuoresta asti sortunut ihmeellisiin tapauksiin. Joten ei ole ulkonäöstä tuo kiinni. Varmaan terapian avulla oppisi näkemään omaan käytökseensä, mikä niissä huonoissa vetää puoleensa. Yksin oleminenkin on parempi vaihtoehto, varmaan siinäkin yksi ongelma, jos ei osaa yksin olla.

Olet oikeassa. Itse olen kuulemma kaunis, mutta aina valitsen riman alta sellaisen jonka oletan olevan kiitollinen tällaisesta naisesta ja kohtelevan helmeä hyvin.

No ei ikinä niin käy.

Mitä tarkoitat, kun sanot että paino laskee? Anoreksiaako? Yleensä ongelma on ylipaino.

Vierailija
36/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät tissit sopivaan runkoon, nostattaa aina tason.

Zinkkiz

Vierailija
37/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ikinä niin käy.

"Kohtelevan helmeä hyvin"

Mitä sä odotat mieheltä? Miten itse kohtelet miestä? Millä perusteilla olet miehesi valinnut? Vaaditko jotain jalustalle nostamista?

Vierailija
38/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on parasta olla yksin. Älä saata itseäsi ilävyyksiin.

Vierailija
39/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heijjaa! ja otetaan taas!

Zinkkiz

Vierailija
40/62 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus on hyve. Se on johtanut suuriin yhteiskunnallisiin keksintöihin. 

Olenko muistanut mainita itse olevani toiselta ammatiltani keksijä?

Zinccero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän