Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghanilla iso vauvamaha

Vierailija
18.01.2019 |

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota että Meghanilla on iso vauvamaha ottaen huomioon että laskettu aika on vasta huhtikuussa? Onko laakettu aika sittenkin jo aiemmin? Kaksoset?

Kommentit (339)

Vierailija
161/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen pikemminkin, että Harry on isä, mutta Meghan ei ole äiti. Kuningattaren ehto häille?

Vierailija
162/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Meghanilla mitään feikkimahaa ole. Olisi hankala löytää sopivan näköinen vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä erikokoinen raskausmaha tietysti.

Olisi joku minut nähnyt viimeisillään, olen vain 155 pitkä ja 48kg ennen raskautta.

"Isokoinen vauva" tai ainakin minun kokooni nähden 3.7kg syntyessään.

Sukulaiseni joka on 170cm pitkä, pienempi maha ja vauva painoi vain 3.2kg 

Vierailija
164/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Meghanilla mitään feikkimahaa ole. Olisi hankala löytää sopivan näköinen vauva.

No toki vauva on jo kasvamassa sijaissynnyttäjän mahassa! Harry on isä ja joku tumma englantilaiskaunotar munasolun luovuttaja, joku joka ei koskaan saa tulla tietämään asiasta. Meghan pitää feikkimahaa synnytyksen alkuun ja ilmaantuu sopivan näköisen vauvan kanssa lehdistön eteen pari päivää oikean synnytyksen jälkeen. Käyttääköhän Meghan synnytyksen jälkeen alkuraskauden feikkimahaa hämätäkseen kaikkia "synnytyksen jälkeisellä löysällä mahalla"???

Vierailija
165/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja raskausvatsani oli aika valtava. Poika olikin sitten 4,450kg. Olin kyllä huvittavan näköinen vatsani kanssa, vaikkei se itseä kyllä huvittanut silloin. Ihme vain oli ettei ainuttakaan raskausarpea tullut vaikka iho pinkeänä, olisiko syynä ollut päivittäinen kosteusvoiteen läträys?

Kaikkien raskaudet yksilöllisiä, Meghaninkin. Toivon hänelle kaiken menevän hyvin ja saavan terveen vauvan, vaikka en jostain syystä pidäkään henkilöstä.

Vierailija
166/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan vaikuttaa tosi hermostuneelta, näkyy videoissa, hypistelle käsitään, repii sormenpäitä, pitelee bellyä, maneeraa eikä pysty yhtään rentoutumaan. Nämä on kyllä niin aidon näköisiä: https://www.moonbump.com/fake-pregnant-belly-gallery

En ihmettele, jännittää mahan siirtymistä tai vähintään valahtamista. Tai jos joku halaa liian tiukasti, voi huomata samalla feikkimahan... kaikki kohtaamiset varmasti stressaavat tuossa tilassa.

Vierailija
167/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se on tanttojen mukaan jo värällä tapaa raskaanakin.

Vierailija
168/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin maha vaihtelee. Tosi paljon.

Mulla myös. Riippuen vuorokaudenajasta ja vatsan toiminnasta sekä ihan kuulkaa ruokailuista! Myös suolistokaasut ja turvotus vaikuttavat vatsan kokoon. Ja aivan, myös vaatetus, nimittäin siihen miten isolta maha näyttää.

Piteletkö sinäkin mahaasi koko ajan kuin se olisi koripallo joka uhkaa tippua hameen alta?

Miksi tuo vatsan pitely tuntuu olevan monelle kauhea ongelma :D

Naurettavaa ja feikkiä huomiohuoraamista. Se myös aina alkaa kun hän bongaa kuvaajan.

Mistä tiedät milloin se alkaa?

Sen näkee lukuisilta videoilta. Ihan norminainen sytyttää silmänsä, vetää sen holier than thou -hymynsä ja tarraa palloonsa.

Kuka jaksaa kyttäillä jotain "lukuisia videoita" jonkun vatsan koskettelusta? Hanki elämä.

Ihan samalla vaivalla se menee kuin sinulla tänne kirjoittelu :D

Vierailija
169/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on tietysti omanlaisensa vatsa ja ruumiinrakenne, joten sen mukainen vatsakin. Olen itse 170 cm eli ihan keskikokoinen eikä 9. kuulla ollessani ihmiset uskoneet minun olevan raskaana. Neuvolassa asiaa selitettiin sillä, että pitkillä (minä???) ihmisillä on enemmän tilaa, mihin vauva voi "upota", siksi ei näy niin paljon ulospäin. Eikö tuo Meghan nyt ole varsin pitkä? Siksi mietin tuota kaksos-teoriaa itsekin.

Vierailija
170/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Megalla on oikeasti sijaissynnyttäjä.. se on laillista Briteissä ja voi vain kuvitella, miten kuninkaallista synnyttäjää paapottaisiin ja huolehdittaisiin viimeisen päälle. Meganilla on jo ikää. Se selittäisi omituisen "esittävän" tavan pitää käsiä vatsalla ja samaan aikaan täysin rasvattomat, nesteettömät raajat..

Vierailija
171/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on syy häille? No tietysti se, että hän oli raskaana jo ennen niitä. Veikkaan, että ensimmäinen kuukausi oli jo menossa alttarille astellessa.

Kihlaus julkistettiin marraskuussa -17 ja aika pian häitäkin alettiin puuhata. Saa olla aika yliaikainen raskaus, jos jo silloin sai alkunsa...

Vierailija
172/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin että Meghanin vauvan isä olis William ja Harry ei voi saada lapsia.

Tämä selittäisi Meghanin ja Willianin välisen vaivaantuneisuuden. :D

Vierailija
173/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee synnytyspäivämäärän tai siellä on kaksoset tai koko maha on feikki.

Tää feikkimahateoria on niin ihmeellinen😅 Jos olisi feikki, niin varmaan käyttäisi ”oikean kokoista” mahaa. Ja toisekseen, mitä sitten tapahtuu feikkisynnytyksen jälkeen, mistä se lapsi tulee? Vai tuleeko sitä? Niin ja miksi feikata?

Sijaissynnyttäjä.

Minusta hön on vaan niin feikki nainen, että feikkimaha on todennäköisempi kuin oikea.

Hänellä on vain maha, raskaus ei näy missään muuten. Ja jättimahan kanssa yleensä se raskaus näkyy liikkeissäkin. Hän kykkii ja kirmailee pallonsa kanssa. Ja pitelee sitä koko ajan ihan kuin se olisi tippumassa.

Tuskin noissa piireissä sijaissynnyttäjiä käytetään. Vaikka Meghan Hollywoodin piireissä on pyörinytkin, tuskinpa kuningatar olisi tällaiseen lupaa antanut. Mikä skandaali se olisikaan, jos myöhemmin tulisi ilmi, että Meghan on feikannut raskautensa.

Kuningatar ehkä jopa vaatinut sijaissynnyttäjän! Diana joutui alistumaan neitsyytensä todeksi näyttämiseen ja Edvard VIII joutui luopumaan kruunustaan.

Vierailija
174/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuon Meghanin vauvasta tai vauvamahasta, mutta sen tiedän, ettei tuo Meghanin ja Harryn liitto kauaa kestä. Ei ole oikein edellytyksiä, niin ovat kovin erilaisia ja erilaisista taustoista. Se on mietityttänyt toisinaan, että eivät ole häämatkallakaan käyneet (muistanko oikein?) ja se on jo aika erikoista noissa kuninkaallisissa piireissä. Meghan antaa itsestään aika erikoisen kuvan, vaikeaksi ihmiseksi näin täysin häntä tuntematta kuvailisin. Ei tule kenenkään kanssa toimeen, riitaa ja eripuraa joka paikassa, missä hän on. Olen myös tuota sijaissynnyttäjä-juttua miettinyt, mutta .... tiedä sitten. Ainoa tosiaan, missä hänellä on raskauskiloja on tuo vatsa. Kädet kovin hoikat, samoin nilkat, kasvot...Ei turvotuksia missään, ei vaikeuksia kävellä korkokengillä. Kovin ketterästi liikkuu melko ison vatsansa kanssa, ei onnistu ihan jokaiselta. No, katsellaan, mitä sieltä tulee ja milloin. 

Vierailija
175/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Megalla on oikeasti sijaissynnyttäjä.. se on laillista Briteissä ja voi vain kuvitella, miten kuninkaallista synnyttäjää paapottaisiin ja huolehdittaisiin viimeisen päälle. Meganilla on jo ikää. Se selittäisi omituisen "esittävän" tavan pitää käsiä vatsalla ja samaan aikaan täysin rasvattomat, nesteettömät raajat..

No miksi ihmeessä sitä ei voisi kertoa vaan pitäisi ruveta teeskentelemään? Melkoinen skandaali olisi jos kuitenkin totuus paljastuisi.

Vierailija
176/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy1999 kirjoitti:

En tiedä tuon Meghanin vauvasta tai vauvamahasta, mutta sen tiedän, ettei tuo Meghanin ja Harryn liitto kauaa kestä. Ei ole oikein edellytyksiä, niin ovat kovin erilaisia ja erilaisista taustoista. Se on mietityttänyt toisinaan, että eivät ole häämatkallakaan käyneet (muistanko oikein?) ja se on jo aika erikoista noissa kuninkaallisissa piireissä. Meghan antaa itsestään aika erikoisen kuvan, vaikeaksi ihmiseksi näin täysin häntä tuntematta kuvailisin. Ei tule kenenkään kanssa toimeen, riitaa ja eripuraa joka paikassa, missä hän on. Olen myös tuota sijaissynnyttäjä-juttua miettinyt, mutta .... tiedä sitten. Ainoa tosiaan, missä hänellä on raskauskiloja on tuo vatsa. Kädet kovin hoikat, samoin nilkat, kasvot...Ei turvotuksia missään, ei vaikeuksia kävellä korkokengillä. Kovin ketterästi liikkuu melko ison vatsansa kanssa, ei onnistu ihan jokaiselta. No, katsellaan, mitä sieltä tulee ja milloin. 

Hän on kasvoista ihan selvästi turvonneen näköinen ollut ainakin joissain kuvissa mitä olen nähnyt.

Vierailija
177/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on tietysti omanlaisensa vatsa ja ruumiinrakenne, joten sen mukainen vatsakin. Olen itse 170 cm eli ihan keskikokoinen eikä 9. kuulla ollessani ihmiset uskoneet minun olevan raskaana. Neuvolassa asiaa selitettiin sillä, että pitkillä (minä???) ihmisillä on enemmän tilaa, mihin vauva voi "upota", siksi ei näy niin paljon ulospäin. Eikö tuo Meghan nyt ole varsin pitkä? Siksi mietin tuota kaksos-teoriaa itsekin.

Meghanin pituus "virallisesti" 171 ja Harryn "virallisesti" 186,5 eli molemilla muutama sentti vähemmän. Mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä, että Meghan on 15 sentin stiletoissaan edelleen Harrya 20 senttiä lyhyempi :D

Vierailija
178/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä veikkaan että hän synnyttää helmikuun lopussa, kuten itsekkin esikoiseni. Minä olin kyllä 19-vuotias. Olin edellisen kevään ylioppilas ja jo namisissa. Aloin sitten opiskelut kun vauva oli noin vuoden ikäinen. Aika kätevää . Ei takuulla kestä tuo raskaus huhtikuulle. Jännää , että hovissa on joku vähän erilainen nykyaikainen tapaus. Tärkeintä on että Harry tykkää, itse pidän Meghania pakkomielteisenä kiipijänä. Onhan siellä paljon tuollaisia.   Vauva on varmast tosi nätti.

Vierailija
179/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä veikkaan että hän synnyttää helmikuun lopussa, kuten itsekkin esikoiseni. Minä olin kyllä 19-vuotias. Olin edellisen kevään ylioppilas ja jo namisissa. Aloin sitten opiskelut kun vauva oli noin vuoden ikäinen. Aika kätevää . Ei takuulla kestä tuo raskaus huhtikuulle. Jännää , että hovissa on joku vähän erilainen nykyaikainen tapaus. Tärkeintä on että Harry tykkää, itse pidän Meghania pakkomielteisenä kiipijänä. Onhan siellä paljon tuollaisia.   Vauva on varmast tosi nätti.

On varmasti kaunis ja takuu varmasti britti. Luuletko, että Meghanin pakkomielteisyys kiipijänä olisi mennyt niin pitkälle, että suostuu luovutettuun munasoluun? Kukaan ei myöskään tiedä, voiko Meghan edes saada lapsia. Tämä tapa olisi saada ratkaistuksi kaksi ongelmaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
180/339 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä sitä ei voisi kertoa vaan pitäisi ruveta teeskentelemään? Melkoinen skandaali olisi jos kuitenkin totuus paljastuisi.

Koska rahalla voi ostaa hiljaisuuden.