Joku kusettaa koiraansa porttini eteen!
Voinko jotenkin ennaltaehkäistä? Ripottamalla esim chilipippuria portin eteen?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kylillä asuva schäfer paskoo oman porttinsa lähistölle. Siis tien pientareelle ihan siihen, mistä pitäisi kävellä tai ajaa pyörällä. Se piennar ei siis ole mikään leveä. Itsellä ei ole koiria, mutta tipahtaako se köntsä koirasta ihan yllättäen vai ehtisikö koiraa kannustaa kakallle enemmän sinne ojan puolelle? Vai onko tämä tapa merkitä isäntäväen reviiriä?
Jos kakka kerätään, kuten kuuluu, niin mitä väliä?
Minäkin kerran luulin, että joku oli k..settanut koiransa just meidän kohdalle jalkakäytävää. Seuraavana päivänä olikin sitten k..setettu norsua, sellaiset määrät nestettä oli lorunut. Selvisi, että kaupungin viemärissä oli tukos ja nesteet oli tursuneet sieltä.
Oletko varma, että se on koira, ettei se vaan ole koiran narunpäässä oleva äijä ?
Laita siihen kasvamaan jokin lannoitusta vaativa kasvi.
Ruiskuta siihen koirankarkotetta. Jos ei toimi, kaada siihen tabascoa lisäksi. Sitä ei koira halua haistella enää toista kertaa.
Se joku on minä. Olen sisäpiirissä Kusi-Keijo iältäni vähän alle 50v, ja sieluni rauhoittuu kun porttisi saa kelmeän keltaisen valöörin ureastani.
Olen siis sarjavirtsaaja, uhreja on muitakin.
Kun yritätte kuvata verhojen takaa, nauran ääneen.
En ymmärrä ei se koira sinua vedä sinä sen viet toisten pihalle ja kusetat ja paskannutat se sama juttu kuin juttu siinä vitsissä että kakka tuli housuun ei se niin ole vaan EI SE TULLUT SINÄ PASKANSIT HOUSUUN
Meidän pihatietä on joku antanut koiran kävellä muutaman metrin asioimaan! Kuka on noin pöljä tai ilkee???
Rivitalopihani rajautuu julkiseen kävelytiehen, ja erittäin usein koirien isännät ja emännät sallivat kullannuppujensa vierailut pitkälle pihani alueelle.
Laitoin kyltin: "Varoitus, tontille kylvetty rotanmyrkkyä".
Loppui kusettaminen ja paskottaminen siihen paikkaan. Suosittelen sinullekin.
Onhan sitä monenlaista ulkoiluttajaa. Olen sanonut ihmisille että jos jonkun koiran kasa löytyy meidän pihatieltä tai postilaatikon edestä käyn ite vääntämässä tortun ulkoiluttajan pihaan.
Tuo sitä karkotetta tullessasi kun tuot sen koiran seuraavan kerran paskalle
Tämmöset koiran kusettajat pitäs ottaa puhutteluun ja kusta päälle
Etikka on meillä toiminut. Eikä ole vaarallista.
Mulla on IBS ja voisin aamuripulit levittää aitamme viereen ja vähän multaa päälle. Kun koira kävelee siihen, niin tassut on paskassa.💩
Voisin sanoa, että 90% koiran ulkoiluttajista pissattaa koiransa meidän portille! Ja tosella puolella pihatietä on metsä. Tämä on siis aika outoa minusta. Työhuoneesta näen suoraan portille
Kantsii lukea mitä järjestyslaki sanoo.