Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kauheaa, nyt vasta tajusin miten vanhojentansseihin uppoaa ihan hirveästi rahaa

Vierailija
18.01.2019 |

Ei löydetty sopivaa mekkoa käytettynä. Tyttö on vähän pyöreä ja syksyllä kun etsittiin mekkoa, oli kaikki myytävät järjestään kokoa 36 tai pienempiä. Ostettiin mekko tarjouksesta ja pidin 299 hintaa ihan ok:na. Mutta kun aloin laskemaan kaikkia muita kuluja eli mekon lyhennys ja pieni muokkaus 70€, korut, laukku jne 100€, kengät 60€, kampaus ja meikki 90€, jatkot 70€, jatkoille joku asu?

Eikä kumpikaan meistä, tyttö enkä minä, olla yhtään sellaisia pröystäileviä tai tehty hankintoja siten, että oltais vaihtoehdoista otettu aina se paras ja kallein. Pikemminkin yritetty päästä mahdollisimman edullisesti.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä merkitystä, mitä puku, meikki jne. maksavat. Kyse on siitä, että työllistän ompelijan, kampaajan, taksikuskin jne. eli mahdollistan työnteon ja tuloja monelle perheelle. Valitettavasti kaikilla ei ole työnantajaa, jolla on kellarissa aarrearkku, joten palkat pitää saada asiakkaiden maksuista.

Kaksosten vanhojentanssit maksoivat viime vuonna noin 1500 e. Mihin ihmeeseen se raha olisi pitänyt säästää? Vanhuuden varalle?

Vierailija
62/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hgissä tytöt ja pojat on viimeisen päälle tanssimassa. 

Raha haissee tietyissä lukiossa. Uskoisin myös Espoossa ja Kauniaisissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä.

Meillä puku alesta 250 euroa, puvun muokkaus 100 euroa.

Vielä pitää ostaa:

*bolero

*kengät

*kampaus

*laukku

Kauheen kalliiksi tulee. Ja tuollainen on vain yksi monista toisin kuin häissä, jossa on keskipiste.

Bolero😂? Mummosiko tanssii vanhojen tansseissa? Vai asutteko Keski-Suomessa?

Vierailija
64/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä.

Meillä puku alesta 250 euroa, puvun muokkaus 100 euroa.

Vielä pitää ostaa:

*bolero

*kengät

*kampaus

*laukku

Kauheen kalliiksi tulee. Ja tuollainen on vain yksi monista toisin kuin häissä, jossa on keskipiste.

Bolero😂? Mummosiko tanssii vanhojen tansseissa? Vai asutteko Keski-Suomessa?

Tampereella asumme.

Miksi bolero on sinusta nolo? Mitä sun tyttösi laittaa?

Vierailija
65/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä merkitystä, mitä puku, meikki jne. maksavat. Kyse on siitä, että työllistän ompelijan, kampaajan, taksikuskin jne. eli mahdollistan työnteon ja tuloja monelle perheelle. Valitettavasti kaikilla ei ole työnantajaa, jolla on kellarissa aarrearkku, joten palkat pitää saada asiakkaiden maksuista.

Kaksosten vanhojentanssit maksoivat viime vuonna noin 1500 e. Mihin ihmeeseen se raha olisi pitänyt säästää? Vanhuuden varalle?

Tää on kyllä niin totta!! Varsinkin noiden palveluiden ostaminen on tosi jees!

Mukavia juhlia teillekin!

Ap

Vierailija
66/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette saa mekkoa käytettynä, monessa muussa voi säästää:

- kampaus ja meikki itse

- lyhennyksen sijaan korkeammat korot, helman alta ei näe kuinka hyvin niillä kävelee

- kengät voi olla lainatut, varmasti joltain löytyy

- kuvat voi ottaa itse

Jep, tottahan sitä kuka tahansa kävelee, ja varsinkin tanssii, komeasti vaikka viiden tuuman koroilla, jollei käytä sellaisia kuin sen kerran vanhojen päivänä. Voi haloo...

Vierailija
67/73 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omia muksuja ei nuo wanhat okiinnostaneet. Säästivät ne rahat mieluummin autokouluun ja autoon.

Vierailija
68/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt mennyt pukuun 50 euroa, laukku 10, korkkarit jo ennestään kotona. Meikkiin ja hiuksiin menee 20- 30 euroa. Jatkoihin ehkä 20 euroa.

Vierailija
69/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään koruja, joita voisi lainata? Ja miksei tyttäresi laihduttanut että olis saanut edullisemman puvun? Mihin tuo jatkojen 70e kuluu, alcoonko? Miksei voi olla selvin päin? Onneksi minulla ei ole lihavaa, viinaan menevää tytärtä.

Taattua av-laatua 😂. Näin saatiin tytöstä jo lihava alkoholisti.

Vierailija
70/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kerran elämässä -juhlat. Kyllä sä selviät.

Vierailija
71/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Kerran elämässä -juhlat. Kyllä sä selviät.

Selviän mainiosti! Ennen viime syksyä pidin vaan ihan hulluina sekopäinä niitä, jotka upottavat hirveän summan rahaa noihin juhliin.

Nyt huomasin itse tehneeni sen.

Eli enpähän itsekään ymmärtänyt asiaa ennen kuin osui omalle kohdalle.

Varmasti tyttärelle tulee tanssiaisista ikimuistoinen päivä!

Ap

Vierailija
72/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan frakin vuokra 180€, sisälsi kenkiä myöden kaikki. Se on se, mistä vuokraa.

Vierailija
73/73 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pojan frakin vuokra 180€, sisälsi kenkiä myöden kaikki. Se on se, mistä vuokraa.

Pojat pääsee ihanan halvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän