Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssänne uupuneet tai uupumisen partaalla olevat, mitä teette työksenne?

Vierailija
17.01.2019 |

Otsikossa kysymys jo tulikin.

Kommentit (295)

Vierailija
1/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää töissä tässä samassa, mutta puhelintyö asiakaspalvelussa, ei enää ikinä! 8 tuntia yhtä ja samaa, hankalia asiakkaita, uhkailua, huutamista jne jne. Ei kestänyt 3kk pidempään.......................

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjä.

Vierailija
4/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivakodin siivoja. Jos en pitäisi talo kasassa niin romahtaisi aika pian.

Vierailija
5/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa kuulla, mitä eri ammattikuntia mainitaan.

Vierailija
6/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää vastaajia?

Vierailija
7/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa uuvuin. Olin aina se, joka jousti omien menojen kustannuksella, jäi ylitöihin, perui lomansa jne. Joka hoiti rutiinit lasten kanssa, kun toisilla oli dokumentoivaa,yms kirjallisia töitä, suunnitteli päiväkodin juhlat ja ekstratempaukset jne. Katsoi ettei kukaan lapsista taita niskojaan minimihenkilökunnalla

Kun ei ollut tarpeeksi työntekijöitä, koitin minä selvitä siitä että, kaikki säilyvät hengissä. Kun kukaan ei tahtonut kertoa vanhemmille kuinka huolestuttava tilanne heidän lastensa kanssa , otin minä tämä aina kertoakseni

Kaikki tuo näyttää nyt siltä, että mitä ihmettä valitin. Mutta, kun tahtoo tehdä työn hyvin elämän alkutaipaleella olevien lasten parhaaksi, sitä voi kuormittua liikaa.

Vierailija
8/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysasiakaspalvelua erikoisalalla. Asiakkaiden asioita hoidetaan laidasta laitaan sähköpostilla, puhelimessa ja kokouksissa, ja kyseessä kansainväliset asiakkaat. Itse työ on oikeastaan mielekästä, monipuolista ja motivoivaa, on huipputyökaverit, mutta sitä työtä on vaan liikaa ja meillä on huono johto. Tai oli, en oikestaan ole enää töissä siellä. Olen opiskelemassa uutta alaa.

Vierailija
9/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua puhelimessa ja sähköpostitse. Ajoi itsemurhayritykseen.

Vierailija
10/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenopettaja

Vierailija
11/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleissihteeri yhdistyksessä, missä ei ole muita, palkattuja työntekijöitä. Hallitus ja esimies vaihtuu miltei vuosittain, eikä kukaan tiedä tekemisistäni eikä osaa/halua auttaa. Olen loppu, koska yritän hoitaa kaiken yksin enkä osaa sitä kaikkea.

Vierailija
12/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aineenopettaja

Minkä aineen ja minkä tason oppilaitoksessa, jos saa kysyä? 

Vierailija
13/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja.

Vierailija
14/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän työtä teen ja oikeasti en jaksa enää päiväkään näitä p*rkeleen paviaaneja joita myös asiakkaiksi kutsutaan.

V'*tun idiootit.

Vierailija
15/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu ja myyjän työ. Ei enää ikinä.

Vierailija
16/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatteko myyjän työllä esim. kassamyyjää vai jotain sopimuksia neuvottelevaa myyntityötä? 

Vierailija
17/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitusalalla riskeihin liittyvässä tehtävässä. Työ ei sovi minulle, on pikkutarkkaa ja stressaavaa, aina joutuu antamaan vain negatiivista palautetta. Lähin kollegani on itsekäs tosikko, joka ei huomenta sano, small talkista tai yhteistyöstä puhumattakaan, ja pomoni tekee itse suunnilleen 12 -tuntista päivää odottaen lähes ympärivuorokautista valmiutta muiltakin.  Palkka on surkea verrattuna siihen, kuinka vaativaa työ on ja mitä tällä koulutuksella ja kokemuksella muualla maksettaisiin. Olen liian vanha hakeutumaan pois, ja aionkin irtisanoutua tai hakea opintovapaata. 

Vierailija
18/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies - alueena koko Suomi. Jos olen Rovaniemellä niin taatusti joku Mikkelistä soittaa ja tarvii apua. Esimies on pska ja työtä on liikaa.

Haluan kotiin. Olis kiva olla joskus kotona!!

Vierailija
19/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuvuin sosiaalialalla. Työskentelin vuosia sekä julkisella että yksityisellä puolella. Jatkuvat resurssipulat ja tiukka budjetti sekä vaativat asiakkaat omaisineen eri työpaikoissa poltti loppuun.

Vierailija
20/295 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti, hoitajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi