Työkaveri saikulla menkkojen takia
Oli kertonut pomolle olevansa kuumeessa. Satun tietämään totuuden koska vaimoni on tämän naisen hyvä ystävä.
Mikä on tahdikkain tapa kertoa pomolle?
M32
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Naisena tiedän, että naiset tykkää suuresti liioitella menkkakipujaan. Vähän saattaa vatsaan/selkään koskea, mutta ei mitään valittamisen arvoista saati rampauttavaa. Särkylääkkeillä siitä selviää! Eli ap, mene sanomaan pomolle vain suoraan. Tuollaiset menkkoihin vetoavat saikuttajaämmät pilaa kunnollisten naisten maineen.
:D
Koska mulla ei ole, ei muillakaan voi olla!
Tuliko ap, nyt hyvä mieli kun sait naiset vaahtoamaan menkoista?
Provohan tämä on mutta miehillä on oikeasti vaikeuksia asettua naisen asemaan kuukautisia koskien. Itse olen joskus kärsinyt sellaisista että en ole voinut tehdä särkylääkkeenkään voimin töitä, kun krampit eivät ota taantuakseen ja kipu rampauttaa täysin. Jotkut saattavat jopa oksentaa, jos sairastavat endometrioosia. Siinä ei edes tavallinen toimistoduuni luonnistu, jos pystyy olemaan vain kyyryssä tuolilla kiristelemässä hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on mutta miehillä on oikeasti vaikeuksia asettua naisen asemaan kuukautisia koskien. Itse olen joskus kärsinyt sellaisista että en ole voinut tehdä särkylääkkeenkään voimin töitä, kun krampit eivät ota taantuakseen ja kipu rampauttaa täysin. Jotkut saattavat jopa oksentaa, jos sairastavat endometrioosia. Siinä ei edes tavallinen toimistoduuni luonnistu, jos pystyy olemaan vain kyyryssä tuolilla kiristelemässä hampaita.
Putkiaivoilla on vaikea asettua toisen asemaan yhtään missään asiassa. Meidän naisten on vain yritettävä ymmärtää, että miehet ovat huomattavasti yksinkertaisempia ajatusmaailmaltaan kuin me. Ei se heidän vikansa ole, se on rakenteellinen ongelma.
Ai että se on mukavaa kun menee kuukautisten ensimmäiset päivät sikiöasennossa itkien vessan lattialla hikoillessa ja oksentaessa siitä kivun määrästä.
Osa naisista kärsii niin kovista kivuista, että he makaavat lattialla tuskiensa vuoksi. Elimistö on sekaisin, moni on ripulilla eivätkä lääkkeet auta.
Olin todella onnekas, kun ainoa endometrioosikipuni (yksi kivunaiheuttajista) oli vaikea ristiselkäsärky.
Ap, on vaan kateellinen kun hänellä ei ole menkkoja, joihin vedota saikkua saadakseen. Miesparka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Naisena tiedän, että naiset tykkää suuresti liioitella menkkakipujaan. Vähän saattaa vatsaan/selkään koskea, mutta ei mitään valittamisen arvoista saati rampauttavaa. Särkylääkkeillä siitä selviää! Eli ap, mene sanomaan pomolle vain suoraan. Tuollaiset menkkoihin vetoavat saikuttajaämmät pilaa kunnollisten naisten maineen.
Harvinaisen yksinkertainen vastaaja, jolla hyvin todennäköisesti on ajattelukykyä alentava osa eli penis.
Vierailija kirjoitti:
Trolololol.
Olen itse aina sinnitellyt töissä, mutta kipulääkecocktail on usein ollut sitä luokkaa, että tarkkaavaisuuteni ja työkykyni on ollut melkoisesti alentunut. Silti välillä silmissä pimenee ja aina heti tilaisuuden tullen hetkeksi nurkkaan kaksin kerroin, kun kipu kouristaa. Ja minun kipuni eivät edes ole pahoja verrattuna joidenkin toisten tilanteeseen.
Yksi työkaveri taas vuotaa niin paljon, että supertamponi päästää läpi alle tunnissa, ja koska teemme aika liikkuvaa työtä, hän ei voi olla vähän väliä vaihtamassa. Siksi hän on joskus ihan vuodon takia pois töistä. Olen kyllä monta kertaa kehottanut häntä varaamaan lääkäriajan vaivan tiimoilta, koska tuo ei kuulosta enää millään mittakaavalla normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn, mistä ihmeestä sinä naisena oikeasti tiedät jonkun toisen naisen kokemat kivut. Pääsetkö sinä naisena niin hyvin toisten naisten nahan alle, että oikein koet heidän kipunsa naisena? Vai oletko sinä sellainen nainen, että jos sinulla on tällainen kipu, se on kaikilla naisilla samanlainen - muut naiset vaan puhuvat siitä eri tavalla? Olet siis yleisnainen. Wau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen yksinkertainen vastaaja, jolla hyvin todennäköisesti on ajattelukykyä alentava osa eli penis.
Täydellinen kuvaus itsestäsi. Jokainen vähänkään korkeamman tason ajatteluun kykenevä tietää, että asioita voi tapahtua muille, vaikka itselle ei tapahdukaan. Jopa useimmat miehet ymmärtävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Usein olen myös kuullut suositeltavan naisgynekologin sijaan miesgynekologia siksi, että naiset ovat helposti paljon kovakouraisempia ja ymmärtämättömämpiä toisiaan kohtaan, vaikka luulisi olevan päinvastoin. Nainen helposti kuvittelee tietävänsä, miltä kaikki toisesta tuntuu, koska "olenhan kokenut sen itsekin eikä mitenkään voi olla noin paha".
Taas hyvä syy olla palkkaamatta naisia töihin. Varsinkaan alle 50 vuotiaita.
Jos tuo on jatkuvaa, niin mielestäni tuollaiset poissaolot pitäisi olla palkatonta.
Vierailija kirjoitti:
Taas hyvä syy olla palkkaamatta naisia töihin. Varsinkaan alle 50 vuotiaita.
Olen 53-vuotias. Koska voin aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on jatkuvaa, niin mielestäni tuollaiset poissaolot pitäisi olla palkatonta.
Jokainen viinalta haisevat mies pitäisi irtisanoa.
Toimistoissa ja työmailla olisi tyhjää.
No tuota, mulla on kuukautisten kolme ekaa päivää aina olleet ne pahimmat. Otan buranaa tolkuttomasti, eikä aina siitäkään ole apua. Ja se vaikutuskaan ei ala heti.
Oma mies kerran pelästyi, kun kesken pullan paiston alkoivat menkkakivut. Lääkkeen vaikutus oli ehtinyt heikentyä, mulla 800 burana auttaa noin 2-4h kipuihin (auttaa, ei poista niitä), ja lyyhistyin hellan eteen sikiöasentoon. Pelkkä sormen liikautuskin aiheuttaa kivun ollessa pahimmillaan hirveän kipuaallon läpi koko kropan. Ei tuota pysty edes sanoilla kuvailemaan, työkykyinen en ainakaan ole. Toisinaan tajunta häilyy rajamailla. Ja se väsymyksen tunne! Voisin vaikka nukkua ne ekat vuorokaudet putkeen jos kivulta saisi eikä tarvitsisi tunnin välein ravata vessassa ripuloimassa ja vaihtamassa yli vuotanutta sidettä.
Eikä mulla ole edes mitään endoa, ilmeisesti voimakas kohtu(=lihas) vain. (Selittäisikö nopeat synnytykset ja lyhyet ponnistusajat?)
Heh heh, kyllä te naiset olette sitten helposti vietävissä..
Tässä yksi syy miksi miehillä on paremmat palkat.
Vierestä vaimon menkkakipuja seuranneena ymmärrän erittäin hyvin, miksi jotkut tarvitsevat niihin saikkua. Kannattaisi sinunkin "ämmä32" perehtyä asioihin ennen kuin tulet tänne kirjoittelemaan.
MIES 33