Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on miehen vuoro tehdä ruokaa ( viikonloppuisin)

Vierailija
16.01.2019 |

Hän tekee valmismuussia ja paistaa kalapuikkoja/nugetteja, mikrottaa nakkeja, laittaa ranskalaisia uuniin tai avaa maksalaatikon. Jos oikein yrittää, saattaa ostaa valmiin punajuurisalaatin kylkeen.

Viimeeksi kun mainitsin asiasta, että menee sieltä mistä aita on matalin, osti valmisperunasipulisekoitepussin Ja kebabpussin pakasteesta, ruokakermaa ja kippasi ne vuokaan.

Vieläkin muistelee kuinka hän näki ”vaivaa”.
Miten saada mies yrittämään vähän enemmän?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hakeeko huippukokki oikeasti valmistuotteensa kaupan kylmähyllystä?

– No en mä jaksa kyllä kotona tehdä mitään crème brûléita, Hans nauraa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-lahdit-mainoshahmoksi-hans-va…

Vierailija
122/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas minä taidan useimmiten tehdä juuri noin😂 Olen kokkaamisessa oikea poropeukalo, tekemäni ruoka on useimmiten pahaa, makaronilaatikkoa lukuunottamatta! Mieheni taas on ammatiltaan kokki. Joko arvaatte kumpi hoitaa ruoanlaitto puolen?

Kokki?

Tosin oli minun äitinikin keittäjä, ja eineksiä meillä syötiin, jos mitään. Miehen äiti taas on ollut siivooja, enkä mitenkään siistiksi luonnehtisi...

Ööö.. mites kun idä oli psykiatri..

Vierailija
124/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota luokkaa meilläkin on miehen tekemä ruoka. En anna asian haitata liikaa, sillä tiesin jo ennen lapsia miehen olevan onneton kokki ja sentään hän saa lapset ruokittua. Osaa hän kuitenkin tehdä lisäksi makaronilaatikkoa ja perunamuusia uunimakkaralle tarvittaessa sekä pilkkoa kurkkua kylkeen. Jos haluan ravintolatasoista ruokaa, ostan ravintolaruokaa tai teen itse. On monta muuta asiaa, jonka mies tekee paremmin tai mieluummin kuin minä.

Ei kaikki ole ruoanlaittajia. Ei kaikki naisetkaan, eikä se katso aina edes sosiaalista statusta. Omassa suvussani noita nugettiäitejä ovat olleet muun muassa opettaja ja tohtori.

Vierailija
125/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihannut ruuanlaittoa, olen itse mikropizza- kalapuikko- voileipäihmisiä. Lapsiparat 🙂.

Kaksi lapsistani on taitavia kokkaajia ja leipureita ( kolmas elää eineksillä).

Minä eläisin oikeasti pelkällä kahvilla, leivällä ja juustolla, jos voisin valita.

Vierailija
126/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitää tehdä asiat teidän tavalla?

Nää on niin satavarmoja eroja täynnä tällaiset suhteet.

Antakaa niiden olla mitä on ja tehdä mitä ruokaa ne haluu kun on NIiden vuoro. Ei ne miehetkään välttämättä aina haaveile meidän ruoista ja kiireestä suorittamisesta.

Joskus pinaattiletut voi olla ihan jees

Vierailija
127/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko teistä kasvattaa oman ruokansa? Koska eihän se ole mitään, että ostaa kaupasta valmiit jauhot ja härkistä, koska ruuanlaitto alkaa siitä, että kylvää härkäpavut. Vain itsekasvatettu ruoka on minkään arvoista, kaikki muu on oikeastaan keinotekoista ja teollista. Siis aivan liian helppoa oikealle ruuanlaittajalle.

Vierailija
128/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas minä taidan useimmiten tehdä juuri noin😂 Olen kokkaamisessa oikea poropeukalo, tekemäni ruoka on useimmiten pahaa, makaronilaatikkoa lukuunottamatta! Mieheni taas on ammatiltaan kokki. Joko arvaatte kumpi hoitaa ruoanlaitto puolen?

Kokki?

Tosin oli minun äitinikin keittäjä, ja eineksiä meillä syötiin, jos mitään. Miehen äiti taas on ollut siivooja, enkä mitenkään siistiksi luonnehtisi...

Ja sinä olet?

Vierailija
129/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokki?

Ja sinä olet?

Analysoitiinko teillä kaikkea vai sanottiinko että höpsis, ja lakaistiin maton alle?

Vierailija
130/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitää tehdä asiat teidän tavalla?

Nää on niin satavarmoja eroja täynnä tällaiset suhteet.

Antakaa niiden olla mitä on ja tehdä mitä ruokaa ne haluu kun on NIiden vuoro. Ei ne miehetkään välttämättä aina haaveile meidän ruoista ja kiireestä suorittamisesta.

Joskus pinaattiletut voi olla ihan jees

Komppaan tätä.

Itse varmaan lopettaisin kokkaamisen kokonaan jos mies valittaisi ruokavalinnoista tai tavastani valmistaa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän