Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on miehen vuoro tehdä ruokaa ( viikonloppuisin)

Vierailija
16.01.2019 |

Hän tekee valmismuussia ja paistaa kalapuikkoja/nugetteja, mikrottaa nakkeja, laittaa ranskalaisia uuniin tai avaa maksalaatikon. Jos oikein yrittää, saattaa ostaa valmiin punajuurisalaatin kylkeen.

Viimeeksi kun mainitsin asiasta, että menee sieltä mistä aita on matalin, osti valmisperunasipulisekoitepussin Ja kebabpussin pakasteesta, ruokakermaa ja kippasi ne vuokaan.

Vieläkin muistelee kuinka hän näki ”vaivaa”.
Miten saada mies yrittämään vähän enemmän?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä teen ruoan (olen kokki)usein vkl panostan kunnolla ruokaan ja teen alku ja jälkiruoat. Saatan käyttää tunteja ruoanlaittoon.

Mies se taas on sitä mieltä että ei häntä haittaisi vaikka nainen ei osaisi kokata voi sitten kuulemma tilata vaikka kotiin ruokaa. Mulle tosin kerran huomautti kun tein tölkkitomaateista kastiketta enkä tuoreista :D

Vierailija
102/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet odottavat naisista pyykinpesijää, pölyn pyyhkijää, tiskaria, ruuan laittajaa, imuroijaa, koiran kusettaja ja puolet kuluista maksajaa?

Ei onnistu. Olen mielummin yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mä teen ruoan (olen kokki)usein vkl panostan kunnolla ruokaan ja teen alku ja jälkiruoat. Saatan käyttää tunteja ruoanlaittoon.

Mies se taas on sitä mieltä että ei häntä haittaisi vaikka nainen ei osaisi kokata voi sitten kuulemma tilata vaikka kotiin ruokaa. Mulle tosin kerran huomautti kun tein tölkkitomaateista kastiketta enkä tuoreista :D

Mikä vika tölkkitomaateissa? Nehän on jopa terveellisempiä kuin tuoreet tomaatit. 

Vierailija
104/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet odottavat naisista pyykinpesijää, pölyn pyyhkijää, tiskaria, ruuan laittajaa, imuroijaa, koiran kusettaja ja puolet kuluista maksajaa?

Ei onnistu. Olen mielummin yh.

Kuka olettaa?

Kukaan ei pakota naista pyyhkimään pölyjä, pesemään pyykkejä, tiskaamaan, imuroimaan tai tekemään ruokaa.

Jos nainen haluaa koiran niin se pitää hoitaa. Jokainen maksakoot omat kulunsa.

Vierailija
105/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies osaa laittaa vain kahta eri ruokaa,makkarakeittoa ja jonkilaista makaronipataa. Välillä kyllästyttää, mutta hän tekee kuitenkin itse alusta asti ja kasviksiakin mukana. Olen päättänyt olla sanomatta mitään ja ruoka on hyvää. Onneksi minä teen ruoat useammin niin tulee vähän vaihteluakin. Enkä tarkoita miehet on huonoja naiset hyviä, mutta näin meillä.

Vierailija
106/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, jos mun miehelle sanois että tekee ruokaa olis vaihtoehtoina varmaan spagetit ja jauhelikastike tai tortillat.  Ei siis todellakaan jaksaisi kuoria mitään perunoita. On työteliäs ja ahkera mies, mutta ruoanlaittoa ei oikein viitsi. Kehuu kyllä minun laittamaa ruokaa aina eikä vaadi minuakaan tekemään erikoisia. 

Muistan joskus kun seurustelun alkuaikoina halusi tehdä minulle romanttisen illallisen, ja teki mun lempiruokaa tomaattikeittoa, ja oli alusta alti kaltannut tomaatteja yms, ja keitto oli kuin kermainen tomaattikastike. Aivan ihana ele ja suu suipistellen kehuin keittoa kuinkaa ihanaa on, ja kauhoin suolaista kastiketta suuhuni :D

Vierailija
107/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun laittaa naiselle teroituskiven ja taotun japanilaisen keittiöveitsen käteen niin hiljaista on. Siitä eteenpäin olen aina laittanut ruoat ja hoitanut kaupassakäynnin, koska se ei naiselta onnistu. Meillä syödään poikkeuksetta 3-4 ruokalajin illallisia viikonloppuisin, arkena sitten simppelimpää finger foodii. 

Vierailija
108/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika tölkkitomaateissa? Nehän on jopa terveellisempiä kuin tuoreet tomaatit. 

Jaa a, luoja yksin tietää. Kesäisin omista tomaateista keittelenkin kastikkeita viikonloppuisin, mutta arkena käytän suosiolla tölkkitomaatteja

Vierailija
109/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kokkaa ehkä kerran kuussa, mutta kokkaa sitten kunnolla ihan kunnon raaka-aineista herkkua. Kerran teki hamppareita: teki papupihvin itse, sämpylät itse ja kastikkeet itse (ja tottakai ranet itse). Itse ostaisin valmispihvit, valmissämpylät ja ketsuppia väliin pakasteraneja unohtamatta.

Harvoin hän kokkaa joo mutta vie myös ulos syömään pari kertaa kuussa :) Toki useamminkin alusta asti tehtyjä herkkuaterioita söisi.

Vierailija
110/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas minä eli nainen on se, joka ruuanlaittovuorollaan ottaa esiin kännykän ja valitsee mieleisensä sapuskat Pizzaonlinestä. Viimeksi tilasin kiinalaista ruokaa.

Vierailija
111/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, luoja yksin tietää. Kesäisin omista tomaateista keittelenkin kastikkeita viikonloppuisin, mutta arkena käytän suosiolla tölkkitomaatteja

Olisko ne myrkyt, bisfenoli A tms.

Vierailija
112/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ne myrkyt, bisfenoli A tms.

Oli miten oli, tölkkitomaateista tulee minun makuuni paremman makuista kastiketta kuin tuoreista tomaateista.

Vierailija
113/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, jos mun miehelle sanois että tekee ruokaa olis vaihtoehtoina varmaan spagetit ja jauhelikastike tai tortillat.  Ei siis todellakaan jaksaisi kuoria mitään perunoita. On työteliäs ja ahkera mies, mutta ruoanlaittoa ei oikein viitsi. Kehuu kyllä minun laittamaa ruokaa aina eikä vaadi minuakaan tekemään erikoisia. 

Muistan joskus kun seurustelun alkuaikoina halusi tehdä minulle romanttisen illallisen, ja teki mun lempiruokaa tomaattikeittoa, ja oli alusta alti kaltannut tomaatteja yms, ja keitto oli kuin kermainen tomaattikastike. Aivan ihana ele ja suu suipistellen kehuin keittoa kuinkaa ihanaa on, ja kauhoin suolaista kastiketta suuhuni :D

Mulle kelpaisi hyvin nuo kaikki. Suolaisen kermaisen keiton kanssa enemmän leipää vain.

Vierailija
114/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tekee valmismuussia ja paistaa kalapuikkoja/nugetteja, mikrottaa nakkeja, laittaa ranskalaisia uuniin tai avaa maksalaatikon. Jos oikein yrittää, saattaa ostaa valmiin punajuurisalaatin kylkeen.

Viimeeksi kun mainitsin asiasta, että menee sieltä mistä aita on matalin, osti valmisperunasipulisekoitepussin Ja kebabpussin pakasteesta, ruokakermaa ja kippasi ne vuokaan.

Vieläkin muistelee kuinka hän näki ”vaivaa”.

Miten saada mies yrittämään vähän enemmän?

Haittaako se jos välillä mennään sieltä mistä aita on matalin?

Vierailija
115/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi tehdä ruokaa? Vähän sama kuin minä ompelua rakastava vaatisin, että koska osaan ommella, niin nyt on sinnun vuorosi ommella lapsille haalarit. Kun kotityöt pitää jakaa!

Vierailija
116/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia mies ei meillä laita ruokaa.

Kiellät laittamasta ruokaa? 

Vierailija
117/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi tehdä ruokaa? Vähän sama kuin minä ompelua rakastava vaatisin, että koska osaan ommella, niin nyt on sinnun vuorosi ommella lapsille haalarit. Kun kotityöt pitää jakaa!

No kuka tekee sitä jos joudut sairaalaan? Anoppi varmaan mies ei edes silloin vaivaudu opettelemaan?

Vierailija
118/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka tekee sitä jos joudut sairaalaan? Anoppi varmaan mies ei edes silloin vaivaudu opettelemaan?

Voisitko kertoa,miksi nykypäivänä pitäsi osata laittaa ruokaa? Jos asia ei kiinnosta, saa kaupasta eineksiä ja ruokatiskistä haluamansa annoksen! Emme me ompele enää vaatteitamme, miksi ihmeessä ruuanlaitto on joku sellainen tabu, josta on pakko pitää kiinni?

Lapset ja vanhukset hoidetaan kodin ulkopuolella, siivoojan voi tilata kotiinsa, autot huoltaa korjaamo jne., joten ei se ruuanlaitto ole mikään elossapitämisessä elintärkeä asia.

Jos minä joudun sairaalaan, mies kyllä tietää, miten pysyä hengissä, vaikka ei osaa siskonmakkarakeittoa tehdä.

Vierailija
119/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas minä taidan useimmiten tehdä juuri noin😂 Olen kokkaamisessa oikea poropeukalo, tekemäni ruoka on useimmiten pahaa, makaronilaatikkoa lukuunottamatta! Mieheni taas on ammatiltaan kokki. Joko arvaatte kumpi hoitaa ruoanlaitto puolen?

Vierailija
120/130 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas minä taidan useimmiten tehdä juuri noin😂 Olen kokkaamisessa oikea poropeukalo, tekemäni ruoka on useimmiten pahaa, makaronilaatikkoa lukuunottamatta! Mieheni taas on ammatiltaan kokki. Joko arvaatte kumpi hoitaa ruoanlaitto puolen?

Kokki?

Tosin oli minun äitinikin keittäjä, ja eineksiä meillä syötiin, jos mitään. Miehen äiti taas on ollut siivooja, enkä mitenkään siistiksi luonnehtisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi