Ehdottakaa minulle mitä voisin tilata Kiinalaisesta verkkokaupasta?
Saa olla mitä tahansa.
Olen tilannut ongenkoukkuja, silikonikaloja virvelöintiin, ongenkohoja, vihannesten siemeniä, vöitä, maan ph-mittarin. Kasteluletkua, ja siihen liittyen tippukastelijoita, T-haaroja liittimiä jne. Usb-muisteja, emolevyn tarkistustyökaluja jne.
Mitä ehdottaisitte lisäksi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksileluja. Maksavat Kiinassa 10-15% saman lelun hinnasta Suomessa. Ei haittaa vaikka tilaisi seksilelun ihan vain kokeillakseen ja heittää mäkeen jos ei innosta.
Voihan sen antaa naapurille.
Tai lapsille.
Tilaa erikokoisia muovinpaloja yksittäispakattuna. Eivät maksa todennäköisesti juuri mitään ja saat täytettyä sitä jotakin epämääräistä tyhjyyden tunnetta, johon turhaa krääsää tilaat.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa erikokoisia muovinpaloja yksittäispakattuna. Eivät maksa todennäköisesti juuri mitään ja saat täytettyä sitä jotakin epämääräistä tyhjyyden tunnetta, johon turhaa krääsää tilaat.
Onko vihannesten siemenet turhaa krääsää?
Hyvät kurkun siemenet maksaa suomessa 5 euroa pussi. Ulkomailta saa 20-50 centillä.
ap.
Älkää tilatko kiinasta, posti ei tykkää :D Jättää vielä paketin jakamatta :D
tilaa hyödytöntä rihkamaa, niin työllistät postia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi PITÄISI tilata mitään krääsää. Osta vasta sitten, kun on tarve ostaa jotain ja osta se mieluummin kunnon kaupasta.
Enkä edes ole viheraktivisti.
En tilaa mitään krääsää. Tilaan semmoista mitä tarvitsen ja mikä maksaa Suomessa paljon enemmän, tai ei edes ole myynnissä.
ap.
Naurettavaa. Saat noita samoja Suomestakin, ja se mitä et saa, et sitä oikeasti tarvitse. Toi krääsän tilaaminen pitäisi lailla kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vihannesten siemenet turhaa krääsää?
Hyvät kurkun siemenet maksaa suomessa 5 euroa pussi. Ulkomailta saa 20-50 centillä.
ap.
Jos on ihan pakko saada niitä kurkunsiemeniä, niin varmasti muutama kymppi löytyy sultakin niiden ostamiseen Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla mitä tahansa.
Olen tilannut ongenkoukkuja, silikonikaloja virvelöintiin, ongenkohoja, vihannesten siemeniä, vöitä, maan ph-mittarin. Kasteluletkua, ja siihen liittyen tippukastelijoita, T-haaroja liittimiä jne. Usb-muisteja, emolevyn tarkistustyökaluja jne.
Mitä ehdottaisitte lisäksi?
No loogisena jatkumona.. jätemylly, iso.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ostan sieltä kaikkia käteviä, pieniä keittiön työkaluja. Max euron/kpl ja kuljetus myös vain €. Voihan kavereitten kissoille ja koirille ostaa tuliaisiksi ?
Siellä on paljon kivaa keittiöön, josta maksat vain toimituskulut eli postimerkin hinnan.
Muuhun en ole keskittynyt. Aloin itsekin vasta äsken innostua ☺.
Onko näkynyt sellaista raastinta millä saisi raatettua ranskanperunoita?
Miten voi olla vielä noin ummikkoja ihmisiä, jotka eivät tiedä, että maailma hukkuu muoviin, pssskaan ja kaikkeen krääsään.
Älä osta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ostan sieltä kaikkia käteviä, pieniä keittiön työkaluja. Max euron/kpl ja kuljetus myös vain €. Voihan kavereitten kissoille ja koirille ostaa tuliaisiksi ?
Siellä on paljon kivaa keittiöön, josta maksat vain toimituskulut eli postimerkin hinnan.
Löytyy parista eurosta kymppiin ja ehkä kalliimpiakin.
Tillaa dildo ja liukastetta, käytä, saa syöpä ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vielä noin ummikkoja ihmisiä, jotka eivät tiedä, että maailma hukkuu muoviin, pssskaan ja kaikkeen krääsään.
Älä osta mitään.
Minun hiilijalanjälkeni on taatusti pienempi kuin sinulla että silleen.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Eikö suomesta löydy ranskanperunaraastinta?
Jos on puutarhaihmisiä niin siemenet on hyvä idea. Olen itsekin tilannut useampia lajeja. Todella edullista. Itse olen tilannut myös laukkuja/reppuja, vaatteita, kosmetiikkaa, koruja ja aurinkolaseja.
Tilasin semmoset härpäkkeet, jolla saa kulmakarvat maalattua ..... uoh.....oikeisiin kohtiin, kaarevasti.
Ukkokaan ei tunnistanut mua kun sellaset taiteilin naamatauluun. Oli muuten mustat, joo ja kaarevat. Kulmakarvat alkoivat tuosta nenän juuresta ja päättyivät ohimoon. Oliko leveät ? Oli kyllä. Maksoinko paljon ? No ei.... mutta en taida maitokauppaankaan niiden kanssa mennä, on ne sen verran kaarevat kyllä.
Voihan sen antaa naapurille.