Ehdottakaa minulle mitä voisin tilata Kiinalaisesta verkkokaupasta?
Saa olla mitä tahansa.
Olen tilannut ongenkoukkuja, silikonikaloja virvelöintiin, ongenkohoja, vihannesten siemeniä, vöitä, maan ph-mittarin. Kasteluletkua, ja siihen liittyen tippukastelijoita, T-haaroja liittimiä jne. Usb-muisteja, emolevyn tarkistustyökaluja jne.
Mitä ehdottaisitte lisäksi?
Kommentit (70)
Meillä menee leivinpaperia aika lailla. Ihan kuin olisin näkevinäni että olisi alustaa joka ei ole kertakäyttöinen?
Onko tietoa aiheesta?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee leivinpaperia aika lailla. Ihan kuin olisin näkevinäni että olisi alustaa joka ei ole kertakäyttöinen?
Onko tietoa aiheesta?
ap.
Ei voi tilata Kiinaasta. Taittavat pakatessaan niin että menee pilalle. Kokemusta on.
ei kai siihen gps trackeriin omaa kissaa tarvi. kiinnität niitä naapuruston puudeleihin ja kisuleihin mitä vastaan tulee. sitte seuraat missä ne menee.
Mitä jos tilaisi pasteijamuotteja, kolme kokoa 1,5 e.
Onko joku tehnyt pasteijoita muotilla. Onko kätevä?
ap.
Kaikille närkästyjille tiedoksi että olen leiponut kaksi leipäkonetta leipäkoneiden hautausmaalle. Että pyrin ostamaan vain semmoista mitä käytän. Ostos mikä sinulle olisi turha ei ole välttämättä minulle turha.
ap.
Googlailin kanssa aiheen kanssa ja löysin tälläisen "ostajan oppaan" siellä selitetty tarkasti miten voi etsiä timantti maalauksia ulkomaalaisilta sivustoilta. Näissä töissä on näköjään 10-20 kertainen hinta kun katsoo kiinasta timantti maalauksen ja etsii saman tuotteen vaikkapa kärkkäisen verkkokaupasta :D
Harrastan mm. ompelua. Ompelukoneen puolat muovisessa säilytysboksissa Suomessa 17e plus postikulut 6.90. Aivan täysin sama systeemi Aliexpressiltä, 1,70, sis postikulut. Metalliset puolat ompelukoneeseen suomessa 10 kpl 10e plus postikulut 6.90. Aliexpressiltä täysin samat metallipuolat säilytyslaatikossaan 3,20e 25 kappaletta plus säilytysboksi. Sis. postikulut.
Entäs sitten ompelukoneen paininjalat? Suomessa maksavat kymmenestä eurosta ylöspäin per kappale. Alista tilasin setin, jossa on kaikki mahdolliset paininjalat (72 kpl) 22.90 sis. postikulut. Ja ovat ihan justiinsa samoja, joita täälläkin myydään. Näyttävät täysin samoilta, toimivat täysin samoin kuin Singerin alkuperäisosat.
Ompelukoneen neulat Suomessa 5 kpl/5e, erikoisneulat sitten vielä enemmän. Kiinassa perusneuloja saa 100 kpl 4e, sis postikulut. Erikoisneulat maksaa jotain kymmeniä senttejä per pakkaus. Nimet ihan samoja, kuin Suomen kaupoissa ja mitään eroa en ole käytössä huomannut.
Olen myös ostanut Kiinasta vetoketjuja, nipsupussien kehikko-osia, laukun tekoon tarkoitettua renkaita ja klipsuja yms yms yms. Kaikki nämä on maksaneet murto-osan siitä hinnasta, mitä ne ois Suomesta ostettuna maksaneet. Ja aivan täysin samoja osia ovat, vai mistä luulette että Suomalaisiin se tavara ihan alunalkujaan päätyy? Kiinassa ne tehdään.
Voin sanoa, että olen säästänyt varmaan satoja, jos en tuhansia euroja siitä hyvästä, että olen voinut tilata Kiinasta suuren osan ompelutarvikkeistani. En koe asiasta huonoa omaatuntoa, sillä tämä on mahdollistanut minulle ompeluharrastuksen plus että nuo tilaamani tavarat muutenkin tulee Kiinasta Suomalaisiin kauppoihin. Ei niitä täällä kukaan alusta saakka itse valmista.
Ei hyvänen aika. Mitään siemeniä EI TODELLAKAAN SAA tilata ulkomailta! Ties mitä tuholaisia ja tauteja niistä tulee maahan. Se on kiellettyä!
Tarkoitus ei ollut olla töykeä. Jatka ehdottelua. Ehdota seuraavaksi vaikka karjalanpiirakkaa ja lanttulaatikkoa?
ap.