Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä naiskuski, joka ajoit aamulla pikkuautolla motarilla about 70km/h

Vierailija
15.01.2019 |

Näitkö, millaisen autoletkan keräsit taaksesi?
Ohituskaista luminen ja kaistojen välissä lumivallia

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelihän on ollut suorastaan kesäinen.

Vierailija
2/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että kaikki ovat ehjänä perillä.

Vierailija
4/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Myöhästyitkö?

Vierailija
5/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt ajoissa töihin niin ei haittaisi vähän maltillisempikaan matkanteko.

Vierailija
6/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä mieskuski, joka ajoit aamulla audillasi motarilla 100 km/h vaikka keli oli todella huono. Näitkö millaisia vaaratilanteita aiheutit?

Vierailija
7/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minua ihmetyttää jäisellä tiellä satasta paineleva porukka. Jo 80 tuntuu olevan liikaa tien liukkaus huomioiden, jarrutusmatkat ovat älyttömiä ja hätäinen väistö johtaa suurella todennäköisyydellä hallinnan menetykseen. 

Vierailija
8/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä mieskuski, joka ajoit aamulla audillasi motarilla 100 km/h vaikka keli oli todella huono. Näitkö millaisia vaaratilanteita aiheutit?

No en tod.

Kerro.

9/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tod.

Kerro.

No juurikin tässä oli taas ketjukolareita. Väärä tilannenopeus + puuttellinen turvaväli = 3 bemaria peräkkäin = ketjukolari.

Vierailija
10/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minua ihmetyttää jäisellä tiellä satasta paineleva porukka. Jo 80 tuntuu olevan liikaa tien liukkaus huomioiden, jarrutusmatkat ovat älyttömiä ja hätäinen väistö johtaa suurella todennäköisyydellä hallinnan menetykseen. 

70-luvun takavetokadetti oli niin kevyt, että siinä perä liiraili mihin sattuu huonosti auratulla tiellä, mutta sen jälkeen on autoilla päässyt ihan kohtuullisesti, vaikka vähän lunta ripisteleekin.

Muuta vaarallista ei huonolla kelillä ole kuin ajotaidottomat, jotka haakuilee jotain kuuttakymppiä ja kuvittelevat olevansa turvallisia kuskeja.

Vierailija
11/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö, millaisen autoletkan keräsit taaksesi?

Ohituskaista luminen ja kaistojen välissä lumivallia

No sen on voi voi. Kenenkään ei tarvi urheilla liikenteessä yli oman kykynsä. Turvallisuus lisääntyy kun te muutkin toopet ajatte kiltisti jonossa vähän hitaampaa. Muistakaa pitää järkevät ajovälit.

t. Opetuslupaopettaja

Vierailija
12/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin motarilla tänään 110km/h. Ei tullut vaaratilanteita. Ja olen nainen.

Vierailija
13/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen niitä jotka ajaa moottoritiellä satasen alueella 70km/h, mutta kun motari loppuu ja tullaan kuudenkympin alueelle niin nämä samat uuvati uskaltaakin ajaa edelleen sitä samaa seitsemääkkymppiä. Käsittämätöntä.

Vierailija
14/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttää miksi audikuskit ajaa lumisella kelillä moottoritiellä satasta ja enemmän. Auttaako neliveto oikeasti?

Vierailija
15/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut nerot ajavat talviliukkailla aivan kuin kesällä.

Vierailija
16/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70-luvun takavetokadetti oli niin kevyt, että siinä perä liiraili mihin sattuu huonosti auratulla tiellä, mutta sen jälkeen on autoilla päässyt ihan kohtuullisesti, vaikka vähän lunta ripisteleekin.

Muuta vaarallista ei huonolla kelillä ole kuin ajotaidottomat, jotka haakuilee jotain kuuttakymppiä ja kuvittelevat olevansa turvallisia kuskeja.

On muutamia asioita mistä ei kannata noin yleisesti ottaen vängätä vaikka kuinka on oikeassa. Tämä on yksi niistä. Maa on myyty täyteen jotain Fiat Pandoja litraisella moottorilla joilla pääsee kierrokset tapissa just sen kahdeksankymppiä ja ihmiset kuvittelevat että hitaasti körrääminen tientukkona on automaattisesti turvallista, ja että jokainen ohittaja on vaarallinen kaahari.

Vierailija
17/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap lähteä ajoissa matkaan niin ei tarvi itkeä jokaista edellä turvallista nopeutta ajavaa. Myöhästyit ehkä minuutin sillä matkalla  normaalipäiväajoon verrattuna.

Vierailija
18/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako ap ne tärkeimmät tieliikennelain kohdat?

Yleinen varovaisuusvelvoite

Turvallinen tilannenopeus

Turvaväli

Vierailija
19/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutamia asioita mistä ei kannata noin yleisesti ottaen vängätä vaikka kuinka on oikeassa. Tämä on yksi niistä. Maa on myyty täyteen jotain Fiat Pandoja litraisella moottorilla joilla pääsee kierrokset tapissa just sen kahdeksankymppiä ja ihmiset kuvittelevat että hitaasti körrääminen tientukkona on automaattisesti turvallista, ja että jokainen ohittaja on vaarallinen kaahari.

Oliko sinun siis loistavana kuskina vaikea päästä motarilla Fiat Pandasta ohi Audillasi?

Johtuisiko tästä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/britit-selvittivat-huonoimmat-kuski…

Vierailija
20/192 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kykyjensä mukaan. Vaarallisimpia ovat ne, jotka luulevat osaavansa enemmän kuin osaavatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi