Nainen, onko ulkonäöltään miehekäs mies turn off?
Siis pitkä, lihaksikas, isot kädet, harteikas, miehekkäät kasvot jne.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Normimies, normaalilla vartalolla paras. Jotain luotaantyöntävää ja ulkonäkökeskeistä on miehessä, joka selkeästi asuu salilla pitääkseen yllä "hienoa" ulkonäköään.
Nyt paistaa kateus. Sua harmittaa, koska susta kiinnostuu ainoastaan röllykkämahat vaikka haluaisit rinnallesi timmin ja mukavan bodarimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Sellaisenhan pitää miehen olla ja kaikki maailman naiset ovat kanssani samaa mieltä.
Kerropas sitten samalla minkälainen naisen "pitää" olla? Onko yhtä tiukat kriteerit, vai onko enemmän liikkumavaraa?
Eiköhän tuosta aiheesta ole palstalla jo riittävästi kiistelty, viitsitkö itse hakea ne ketjut? Vähintään yksi ketju naisen ulkonäöstä joka päivä, ei pitäisi aiheuttaa kovin paljon vaivaa sulle?
Itse tykkään hieman androgyynisitä miehistä, mutta miesmakuni taitaakin olla aika poikkeava.
nyt on rautaa tangossa, perkele kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normimies, normaalilla vartalolla paras. Jotain luotaantyöntävää ja ulkonäkökeskeistä on miehessä, joka selkeästi asuu salilla pitääkseen yllä "hienoa" ulkonäköään.
Nyt paistaa kateus. Sua harmittaa, koska susta kiinnostuu ainoastaan röllykkämahat vaikka haluaisit rinnallesi timmin ja mukavan bodarimiehen.
Semmonen analyysi😂 vastasin kysymykseesi rehellisesti, anteeksi siitä.
Korkeintaan vähä-älyinen kuva tulee näistä jotka intopinkeänä kehittävät lihaksiaan. Elämässä ei muuta sisältöä. Itse tykkään erämiehistä ja ulkoilmaihmisistä.
Ap tässä! En itsekään tarkoittanut tuolla lihaksikkaalla mitään kehonrakentaja tyyppistä bodaajaa, vaan enemmän sellaista että leveät hartiat, leveät kädet ja että kroppa on sellainen vahva.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä! En itsekään tarkoittanut tuolla lihaksikkaalla mitään kehonrakentaja tyyppistä bodaajaa, vaan enemmän sellaista että leveät hartiat, leveät kädet ja että kroppa on sellainen vahva.
No mutta kun palstalla pitää vääntää rautalangasta, ei ne muuten tajuu!
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään hieman androgyynisitä miehistä, mutta miesmakuni taitaakin olla aika poikkeava.
Minä myös! Pitkät miehet ovat ihania, vaikka itseni pituinen mies (170 cm) ei ole turn-off, jos muuten on hyvä. Pidän normaalista/hoikista miehistä, lihaksia saa olla, muttei saa olla mikään pullistelija. Siis pidän androgyyneistä ja kohtuullisessa määrässä miehekkäistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun palstalla pitää vääntää rautalangasta, ei ne muuten tajuu!
Eikö tule mieleisiä vastauksia?😁
Vierailija kirjoitti:
Bull Mentulat erikseen... itse en miehistä sillä lailla välitä koska olen lesbo. Mutta pidän "viehättävänä" sellaisia mieiä jotka ovat ns. robusteja. Käyvät vaikka salilla mutta eivät vedä yli sen lihasmassan kasvattamisen kanssa. Ovat siis sellaisia sopivan sporttisen atleettisia.
Itse pidän enemmän hoikista ja sellaisista söpöistä miehistä.
Jos ulkonäöstä näkee että sitä viilataan vimpan päälle niin, ei kiitos. Olipahan kyse liiasta laittautumisesta, bodaamisesta, jne. Miehen saisi mielellään olla kiinnostunut muista asioista, kuin peilistä.
Muuten saa olla ihan normaali mies, parrakas.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mies on turn off, muuten käy.
- N 152 cm
Minunkin mielestäni liian pitkä mies on turn off. Tuntuu, että tinderissä suurin osa on 190 cm tai yli. Ihan liikaa minulle 166 senttiselle. Pidän siitä, että mies on maksimissaan 180 cm, mielummin lyhyempi.
Ei.
Mutta turn-off ei myöskään ole dadbod tai androgyyni.
Ei minulla ole mitään "tyyppiä".
Tällä hetkellä suhde kuvatunlaisen miehen kanssa, mutta ulkonäöllä ei ollut merkitystä asiaan mitenkään. Meillä oli panotreffit, ei oltu koskaan nähty. Se muuttui rakkaudeksi.
Minun mieheni on tuommoinen, ulospäin jopa aika kovan näköinen tyyppi. Pitkä, harteikas, voimakkaat käsivarret, siistit hiukset ja yksinkertainen tyyli maihareineen päivineen. Ihana on niin sisältä kuin ulkoa, en vaihtaisi mistään hinnasta.
Te jotka viehätytte feminiinisistä ja söpöistä miehistä, pelkäätkö ulkonäöllisesti miehekkäitä miehiä? Vai miksi miehekäs mies on turn off?
Jos meinaat sellaista Dwayne Johnsonia, niin itse en ainakaan yhtään tykkää. En ole koskaan tykännyt superlihaksikkaista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni on turn off.
Harmi vaan, että testosteroni sattuu olemaan juuri se hormoni joka ylläpitää miehen seksuaalista kyvykkyyttä, viriiliyttä ja ylipäätään aktiivisuutta. Ilman sitä mies lösähtää ja passivoituu.
Ihanteeni oli sellainen (aivan äsken edesmenneen) amerikkalaisen näyttelijän, Burt Reynoldsin tyyppinen.
Siis sellainen kuin hän oli elokuvassa suom. 'Syvä joki' (Deliverance) 1973.
Sinä vasta miesten mies !
Sellaisen kanssa olisin valmis vaikka mihin...