valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavilla ajonevoilla
Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?
Kommentit (43)
No homo kirjoitti:
Homoilemisessa ei ole mitään vikaa jos sen tekee kunnolla🔥🔥
Homoiluhan on todelal miehekästä puuhaa. Siinä on naiset lapset ja eläimet vain tiellä.
Äitiyslomalla oleva kaupan kassa kirjoitti:
Moikka! Mielestäni keskustelun aloittaja on iljettävä ja naisia esimeillestävä sika hänen laisteinsa takia täällä on asiat näin huonosti että tasan arvo ei toteudu ja on köyhyyttä kun nämä riistävät.
Möi! Kyllä ne asiat tässä maailmassa on pilalla juurikin sen takia kun naisten annetaan päättää ja tasa-arvoistaa joka asia, ettei kukaan vain ota itseensä. Musiikki, elokuvat ja pelit on pilattu jo. Kaikki muu seuraa perässä. Social Justice Warriorism tuhoaa tämän maailman, kun naisille annetaan kaikki valta. Pillu saa ihmeitä aikaan.
Moikka! Mielestäni keskustelun aloittaja on iljettävä ja naisia esimeillestävä sika hänen laisteinsa takia täällä on asiat näin huonosti että tasan arvo ei toteudu ja on köyhyyttä kun nämä riistävät.