valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavilla ajonevoilla
Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
polta se mersu ja osta hyndai hybrid sähkö kaasu polkuauto
Persun kehitysasteelle polkuauto riittää mainiosti! Potkuhousut vielä päälle. Polkuhetken jälkeen äiti tarjoaa maitoa ja pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Kritisoin noita kaikkia. En hauku. Haluaisin,.että ihmiset toimisivat ennen kuin on pakko. Pelkät uudet keksinnöt eivät pelasta maailmaa. Kun öljy loppuu, niin maailman pinta-ala ei riitä biopolttoaineen tuotantoon. Turha öljyn käyttäminen olisi hyvä lopettaa. Kestäisi sitten pidempään tärkeisiin juttuihin.
Öljy ei ole loppumassa todellakaan ihan lähiaikoina, hinta toki voi nousta kun pumppaaminen vaikeutuu. Tähänkin on jo ratkaisu ja se on sähköauto
Hei! Tiedoksenne olen ääri oikeistolainen en persu
Ihmettelen muuten että eikö kukaan teistä käy töissä kun kaikilla on aikaa näin päivällä kirjoitella tänne? Itsellä on oma firma niin voin pitää vapaita kun huvittaa
Vierailija kirjoitti:
valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavi kirjoitti:
Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?
Persu pistää rotumääritelmät taas uusiksi, ikäänkuin "valkoinen lihaa syövä heteromies" olisi jonkun rodun määritelmä. Väsynyttä hallaläppää.
Juu, ei kuulu ollenkaan vertaistemme cityvihreiden herrarotuun.
Olen musta ja homo, leikitäänkö hippaa?
Minä taas vuorasin kämppäni näille aavikon prinsseille ja lapsenkoskettelijoille. Olen myös nettomaksaja ja veroillani elätän paria seinärahaelättiä. Mitäs siitä tykkäätte kukkahatut. Onkohan mahista saada pesää?
Minä olen Vihreiden jäsen, ajan savuttavalla Hummerilla ja olen kovin huolissani nassujen hyvinvoinnista, niille pitäisi ainakin psykologi järjestää sinne sikalaan. Julkisesti sanon olevani kasvissyöjä, koska kasvissyöjillä on hyvä maine, mutta oikeasti syön HK-sinistä Turun sinapilla aina kun vain voin.
Mahdatko saada vuokraasi nykyään ongelmia kaikilla vuokran maksussa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Vihreiden jäsen, ajan savuttavalla Hummerilla ja olen kovin huolissani nassujen hyvinvoinnista, niille pitäisi ainakin psykologi järjestää sinne sikalaan. Julkisesti sanon olevani kasvissyöjä, koska kasvissyöjillä on hyvä maine, mutta oikeasti syön HK-sinistä Turun sinapilla aina kun vain voin.
Sinussahan on koomikon vikaa. NOT. Mars mars takaisin Scriptan tai homppelipoikafoorumin pariin.
Mielestäni tämän koko auton penkin voisi pistää tämän veijjarin peehen!!
Valkoinen lihaa syövä heteromies kirjoitti:
Ihmettelen muuten että eikö kukaan teistä käy töissä kun kaikilla on aikaa näin päivällä kirjoitella tänne? Itsellä on oma firma niin voin pitää vapaita kun huvittaa
Koulussa on kyllä hyvin aikaa.
Noniin hyvät kannanottajat menen nyt metsästämään että saa ensi viikon lihat
Minä tiesin tämän vatsallani ennakkoon.
Ennen uskoin jumalaan, nyt sinuun!!!
Mikä sen toksisen heterouden letaaliarvo olikaan? Eli miten toksinen pitää olla, että puolet myrkytyksen saaneista kuolee?
valkoinen lihaa syövä heteromies kirjoitti:
Ainiin unohdin sanoa että minulla on useita autoja ja yksi autoistani kuluttaa diisseliä 30l/100km mitäs siihen sanotte? Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jos joku homo lääppimään tuleen varmasti pieksen.
Näin just. Ja en mäkään oikeasti ole mikään rasi sti, mutta kyllä nuo kaiken maailman nee kerit sais suksia vittuu n Suomesta.
Homoilemisessa ei ole mitään vikaa jos sen tekee kunnolla🔥🔥
Todennäköisemmin otat itse kuonoosi kuin Odinin vaappuvat ankanpoikaset konsanaan.