Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavilla ajonevoilla

valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavi
14.01.2019 |

Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen lihaa syövä heteromies kirjoitti:

Ainiin unohdin sanoa että minulla on useita autoja ja yksi autoistani kuluttaa diisseliä 30l/100km mitäs siihen sanotte? Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jos joku homo lääppimään tuleen varmasti pieksen.

Todennäköisemmin otat itse kuonoosi kuin Odinin vaappuvat ankanpoikaset konsanaan.

Vierailija
22/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

polta se mersu ja osta  hyndai hybrid sähkö kaasu polkuauto

Persun kehitysasteelle polkuauto riittää mainiosti! Potkuhousut vielä päälle. Polkuhetken jälkeen äiti tarjoaa maitoa ja pullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kritisoin noita kaikkia. En hauku. Haluaisin,.että ihmiset toimisivat ennen kuin on pakko. Pelkät uudet keksinnöt eivät pelasta maailmaa. Kun öljy loppuu, niin maailman pinta-ala ei riitä biopolttoaineen tuotantoon. Turha öljyn käyttäminen olisi hyvä lopettaa. Kestäisi sitten pidempään tärkeisiin juttuihin.

Öljy ei ole loppumassa todellakaan ihan lähiaikoina, hinta toki voi nousta kun pumppaaminen vaikeutuu. Tähänkin on jo ratkaisu ja se on sähköauto

Vierailija
24/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla ei ole miehvihaa

Vierailija
25/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tiedoksenne olen ääri oikeistolainen en persu

Vierailija
26/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen muuten että eikö kukaan teistä käy töissä kun kaikilla on aikaa näin päivällä kirjoitella tänne? Itsellä on oma firma niin voin pitää vapaita kun huvittaa

Vierailija
27/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valkoinen lihaa syövä heteromies ja ajan luontoa saastuttavi kirjoitti:

Moi! olen otisikon mukainen ihminen ja olen huojmannut kuinka paljon minun rotua syrjitään, mitä jos naiset haukkuu miehiä julkisesti niin he ei saa mitään mutta jos miehet alkaisi haukkumaan naisia niin joutusi sellaisen paskan kohteeksi että oksat pois. Ja miksi vegaanit haukkuvat lihansyöjiä syön päivässä 0,5kg lihaa ja se haittaa jotakuta, miksi?. Ja miksi ihmisiä kellä on auto haukutaan, oletteko ikinä miettineet että kun lentää lentokoneella toiselle mantereelle niin paljon se saastuttaa miksi lentokonematkustajia ei haukuta?

Persu pistää rotumääritelmät taas uusiksi, ikäänkuin "valkoinen lihaa syövä heteromies" olisi jonkun rodun määritelmä. Väsynyttä hallaläppää.

Juu, ei kuulu ollenkaan vertaistemme cityvihreiden herrarotuun.

Vierailija
28/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musta ja homo, leikitäänkö hippaa?

Vierailija
29/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vuorasin kämppäni näille aavikon prinsseille ja lapsenkoskettelijoille. Olen myös nettomaksaja ja veroillani elätän paria seinärahaelättiä. Mitäs siitä tykkäätte kukkahatut. Onkohan mahista saada pesää?

Vierailija
30/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Vihreiden jäsen, ajan savuttavalla Hummerilla ja olen kovin huolissani nassujen hyvinvoinnista, niille pitäisi ainakin psykologi järjestää sinne sikalaan. Julkisesti sanon olevani kasvissyöjä, koska kasvissyöjillä on hyvä maine, mutta oikeasti syön HK-sinistä Turun sinapilla aina kun vain voin.

Vierailija
31/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko saada vuokraasi nykyään ongelmia kaikilla vuokran maksussa

Vierailija
32/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Vihreiden jäsen, ajan savuttavalla Hummerilla ja olen kovin huolissani nassujen hyvinvoinnista, niille pitäisi ainakin psykologi järjestää sinne sikalaan. Julkisesti sanon olevani kasvissyöjä, koska kasvissyöjillä on hyvä maine, mutta oikeasti syön HK-sinistä Turun sinapilla aina kun vain voin.

Sinussahan on koomikon vikaa. NOT. Mars mars takaisin Scriptan tai homppelipoikafoorumin pariin.

Vierailija
33/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämän koko auton penkin voisi pistää tämän veijjarin peehen!!

Vierailija
34/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen lihaa syövä heteromies kirjoitti:

Ihmettelen muuten että eikö kukaan teistä käy töissä kun kaikilla on aikaa näin päivällä kirjoitella tänne? Itsellä on oma firma niin voin pitää vapaita kun huvittaa

Koulussa on kyllä hyvin aikaa.

Vierailija
35/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin hyvät kannanottajat menen nyt metsästämään että saa ensi viikon lihat

Vierailija
36/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin tämän vatsallani ennakkoon.

Vierailija
37/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uskoin jumalaan, nyt sinuun!!!

Vierailija
38/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen toksisen heterouden letaaliarvo olikaan? Eli miten toksinen pitää olla, että puolet myrkytyksen saaneista kuolee?

Vierailija
39/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen lihaa syövä heteromies kirjoitti:

Ainiin unohdin sanoa että minulla on useita autoja ja yksi autoistani kuluttaa diisseliä 30l/100km mitäs siihen sanotte? Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jos joku homo lääppimään tuleen varmasti pieksen.

Näin just. Ja en mäkään oikeasti ole mikään rasi sti, mutta kyllä nuo kaiken maailman nee kerit sais suksia vittuu n Suomesta.

Vierailija
40/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilemisessa ei ole mitään vikaa jos sen tekee kunnolla🔥🔥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme