Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aatteessa koukuttaa?

Vierailija
14.01.2019 |

Suv@kkius on sellainen aate, että siitä selviää kuiville vähemmän ihmisiä kuin alkoholismista. Kai siinä koukuttaa, se että tuntee olevansa niin hyvä ja saa niin selkeän vihollisen ,sekä on aika muodikastakin. Turvallista olla trendikkään mielipiteen takana. Kiva sitten yhdessä samanmielisten kanssa yhdessä kiillotella kilpiään ja parasta on, että koko aate vaatii monilta vain sanoja. Riittää, että kuuluu rasmus-ryhmään ja faceen kirjoitellaan ja hurskastellaan. Sitten tietenkin on oma aktivistisiipi, jotka marssivat ja ovat kaikenlaisissa kulkueissa. Kovimmat hc-suv@kit sitten estävät palautuksia, piilottelevat karkoitettavia yms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mikä tossa. Mä oon koukussa Jeesukseen ja haluan olla jatkossakin. Upea täydellinen Jumala joka johdattaa, tuntee mun ajatukset, joka parantaa ja rakastaa.

Vierailija
2/2 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se koukuttaa kun sivuuttaa kaikki lieveilmiöt ja voi kuvitella olevansa suurikin maailmanparantaja älykkö. Yhdessä taputellaan toisiaan selkään ja tunnetaan moraalista ylemmyyttä väärin ajattelevia kohtaan. On hienoa kuulua oikein ajattelevien laumaan, ja naureskella kuinka muut eivät ymmärrä isoa kuvaa. Hyödyllisenä idioottina on turvassa, hyväksytty ja ulkoistanut ajattelunsa muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän