Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostatte vaatteenne? Pitäis vaatekaapia uusia ja mä vihaan tätä touhua.

Vierailija
14.01.2019 |

En löydä mitään mukavaa tai sitten ne on järkyn hintasia.

Kriteerit: rentoa, värikästä, nuorekasta..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve on koko ajan "päivittää vaatekaappia", hirveä luonnonvarojen kulutus. Ketä varten pitää olla kuukauden välein uusia vaatteita?

Siis mitä? Tuossa toisessa vastauksessa henkilö sanoi ostaneensa uusia vaatteita 10 vuotta sitten?

Vierailija
22/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve on koko ajan "päivittää vaatekaappia", hirveä luonnonvarojen kulutus. Ketä varten pitää olla kuukauden välein uusia vaatteita?

Missä sanottiin, että kuukauden välein?

Olen ostanut uutena vaatteita (lukuunottamatta alusvaatteet) varmaan 10 vuotta sitten, sen jälkeen lähes kaiken saanut tai kirppikseltä. Mutta nyt ollaan siinä tilanteessa että minulla yhdet ehjät farkut joilla kehtaa ihmisten ilmoille mennä ja kaksi kolme paitaa. Kaikki vähintään sen 4 vuotta vanhoja jostain käytettynä ostettuja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaikki vaatteeni houseofbrandon.com :ista, nopea toimitus ja perus halvat hinnat perus vaatteista. Olen 28 v äippä.

Vierailija
24/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät tunikoista ja niihin yhdisteltävistä leggins-tyyppisistä pehmeistä housuista, tsekkaa https://nosh.fi/. Myös jakkuja ja paitoja. Kestäviä ja laadukkaita. Ja en ole Nosh-myyjä! Olen itse huono vaatteiden ostelija, kävin kerran Nosh-kutsuilla ja tykästyin. Noshin vaatteita voi tilata myös ilman vaatekutsuja.

Vierailija
25/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tsekkaa MatchesFashion ja muut net-a-porterin sivut.

Vierailija
26/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BikBok

Vierailija
27/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista. Esim.

Asos

River Island

Boohoo

Monki

Cos

Gudrun Sjöden

Vierailija
28/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kaikki vaatteeni netistä pl. jos satun kulkemaan kaupungilla ja joko näkemään näyteikkunassa kivan vaatteen --> kävelen sisään ja ostan sovittamatta, menee 5min. tai jos päätän ohimennen käväistä kirpparilla.

Pistä ap googlehakuun mitä etsit, esim. raidallinen t-paita tai huppari kissakorvilla tai kellomekko tai mitä ikinä (nämä siis vaan huonoja esimerkkejä) Tuolla lailla olen itse löytänyt monia verkkokauppoja, joita sitten käytän säännöllisesti. Ulkomailta en tilaa ikinä, koska en omista luottokorttia ja se monesti vaaditaan.

Vierailija
29/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vihaan uusien vaatteiden etsimistä, pyörin silti kaupoissa netin sijaan. Jos nimittäin löydän jotain sopivaa, saan sovitettua heti oikeaa kokoa ja saan vaatteen itselleni saman tien. En jaksa enää sitä selaa-tilaa-odota-nouda-sovita-palauta/vaihda -rumbaa. ”Järkky hinta” on minulle myös ok jos vaate on hyvää materiaalia ja suunnittelua, koska se todennäköisesti kestää pitään niin laatunsa kuin mallinsakin puolesta.

Mulla netistä tilaamisen rumba menee näin; selaa-ihastu-tilaa-nouda postista-ota käyttöön. Tunnen itseni, kokoni ja tyylini, aniharvoin olen mitään joutunut palauttamaan. Kaupoissa tulee vaan hiki, etenkin talvella. Kiertele, etsi, jonota sovituskoppiin, riisu takki, paita, aluspaita, sovita, hae uusi koko/ eri väri, ota pois, pue uudelleen, jatka matkaa, hikoile, jalkoja kivistää, v*tuttaa, etsi lähin baari... :D Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
30/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit

Vierailija
31/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän farkkuina vain Cubuksen Jegging Janeja, ne istuu parhaiten ja on mukavat päällä. Yläosia olen haalinut käytettynä sekä facebook- että livekirppiksiltä. Nykyään kaikki paidat ja neuletakit on joko jotain helposti huonoksi menevää materiaalia tai liian kalliita.

Vierailija
32/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vihaan uusien vaatteiden etsimistä, pyörin silti kaupoissa netin sijaan. Jos nimittäin löydän jotain sopivaa, saan sovitettua heti oikeaa kokoa ja saan vaatteen itselleni saman tien. En jaksa enää sitä selaa-tilaa-odota-nouda-sovita-palauta/vaihda -rumbaa. ”Järkky hinta” on minulle myös ok jos vaate on hyvää materiaalia ja suunnittelua, koska se todennäköisesti kestää pitään niin laatunsa kuin mallinsakin puolesta.

Mulla netistä tilaamisen rumba menee näin; selaa-ihastu-tilaa-nouda postista-ota käyttöön. Tunnen itseni, kokoni ja tyylini, aniharvoin olen mitään joutunut palauttamaan. Kaupoissa tulee vaan hiki, etenkin talvella. Kiertele, etsi, jonota sovituskoppiin, riisu takki, paita, aluspaita, sovita, hae uusi koko/ eri väri, ota pois, pue uudelleen, jatka matkaa, hikoile, jalkoja kivistää, v*tuttaa, etsi lähin baari... :D Mutta kukin tavallaan.

Tämä mitä alempi kirjoittaa. Ilman baaria. Ja joutuisin mennä joko lasten kanssa tai sitten odottamaan että mies tulee kotiin ja lähtemään sitten kiireellä.

Ap

Vierailija
33/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuiksi suosittelen lämmöllä varustelekan hamekansan farkkuja. Laatu, istuvuus ja kestävyys on ihan huippua. Niiden merinovillahupparikin on ihana.